Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 18641 til 18660 af 64843
  • dansk eksamen 9. klasse synopse

    Forumindlæg
    hejsa jeg har i dag trukket mit fordybelsesområde i dansk og træk "unge og trafik". Jeg er simpelthen så itvil i forhold til, hvorda jeg skal lave min synopes, hvad den sakl indholde da jeg har valgt en artikel og arbejde med. Jeg ville høre om nogle havde et eksemple på en synopse om ...
  • er der nogen der vil forklare hvad er elektronfordeling i atomet skal op til eksame?

    Forumindlæg
    forklare elektronfordeling i atomet?
  • indekstal? opgave fra eksamen december 2011

    Forumindlæg
    Nedenstående tabel viser indekstal for forbrugerprisen på brød. År: 2006 2009 Indekstal for brød 117 137 a) En pakke brød af et bestemt mærke kostede 15 kr. i 2006. Hvad kostede den tilsvarende pakke i 2009? Opgave
  • selvvalgt emne til engelsk mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    HJÆLP! jeg har et mega problem. skal have valgt et selvvalgt emne, inden for kategorierne crime, indentity eller love, og jeg kan simpelhent ikke finde på noget. det skulle meget gerne være noget der interessere mig, men jeg kan bare ikke finde på noget at skrive om. vil i ikke nok hjælpe mig, me...
  • Samfundsfag eksamen opgave A: økonomi.

    Forumindlæg
    Hej alle. Var oppe i samfundsfag i onsdags og valgte opgave A om økonomi. Men er nu kommet i tvivl om jeg har misfostået opgave 3. Er der nogle som har formuleringen liggende? Skulle man diskutere imod problemer vedrørende økonomisk ulighed eller med? På forhånd tak!
  • Differentialkvotient og regneregler for differentiation (mundtlig eksamen)

    Forumindlæg
    Jeg vælger bare at kopiere min opgave ind, da jeg ikke forstår noget af det lige umiddelbart, så det ville hjælpe meget hvis i kunne hjælpe mig med opgaven. I forbindelse med din redegørelse skal du ved hjælp af en grafisk illustration definere begreberne differenskvotient og differentialkvotien...
  • hjælp eksamens noter ift stilistik /sprog

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde flg. i mine noter - Definer Romantikkens sprog og stilistik - Nævn de 3 karakteriske sproghandlinger - nævn de 3 replik gengivelser - Hvad bruger forfatteren til at gøre sin undertekst mere synlig - Hvordan finder man hjemmel ? Hvis nogen kan hjælpe vil det være super ...
  • Ang. Mundtlig eksamen. B niveau

    Forumindlæg
    Hej! Se vedhæftede. Her vil jeg komme ind på hvordan man differentierer funktionen ledvis. osv. Men hvad menes med, at jeg skal gøre rede for sætningerne vedrørende andengradsfunktioner? Og det bevis, skal jeg der blot finde på min egen opgave. og så løse denne?
  • Naturgeografi - hjælp til min næstsidste gym eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har 24 timers forberedelse, så jeg trækker på alle mulige og ikke mulige ressourcer, håber at der er en venlig og vidende sjæl der kan hjælpe mig- Jeg skal svare på hvorfor det kunne gå så galt da cyklonen Nargis ramte Myanmar/Burma. Jeg skal inddrage geofaglige begreber som tropisk orkan...
  • Hjælp til at løse spørgsmål til Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Har vedhæftet spørgsmålene. Er der nogen der gider at hjælpe med at løse dem? Tak.
  • corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Ja, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
  • Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til?
  • Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!

    Forumindlæg
    Eksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...??
  • tysk b stx mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej er ikke særlig god til tysk især med at formulere sætninger jeg skal op den 20 juni har i nogle tips til at blive bedre
  • Eksamen - Gode tip til en 12'er !??

    Forumindlæg
    Jeg skal som sagt til eksamen imorgen i mundtlig dansk. Har terpet Ismer, analysemodeller og genrer til hudløshed. Har tænkt mig at lave et oplæg/disposition, der omhandler hvordan jeg vil gennemgå materialet. Resumé - opbygningen af teksten/reklamen (hvad jeg nu trækker...) - oplæsning af mindre...
  • hjælp til matematik (punkt a b og c)

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg forklare/argumentere for at punkt A (8,13), punkt B (21,34 og punkt C (55,89 ikke ligger på samme rette linie ? nogle forslag
  • Skriftlig matematik B 2011, HF

    Forumindlæg
    Godaften SP Er der ikke nogle af jer, som var oppe til prøven d. 26.05, som kunne tænke sig at dele sine besvarelser i forummet eller i opgavearkivet? :-) Det kunne være spændende at se om man har fået de samme resultater. VH
  • Matematik: Hjælp til et formelt bevis af et logisk argument

    Forumindlæg
    Hej Nogen, der kan forklare mig hvordan dette er løst. Jeg er selv kommet frem til (14), men ifølge billedet så bruges (7) to gange. Må man godt det, når det allerede er brugt en gang ved (11)?
  • Matematik aflevering "Den Blå Kube"

    Forumindlæg
    Ja... nu er jeg jo så igang med denne her matematik aflevering... jeg skal tegne "forsvindings punkter" Og tegne kuben færdig... Hvordan er det nu liiiiiiiiiiiiige jeg gør det? Vil gerne forstå det, så jeg selv kan lave det :) Link til Svararket: http://i46.tinypic.com/...
  • 24 timers STX historie eksamen om 1. Verdenskrig

    Forumindlæg
    Heej jeg sidder midt i mine 24 timers eksamen, og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvordan jeg skal kæde alle mine bilag sammen - altså lave en problemformulering. Jeg har 6 kilder, der er skrevet henholdsvist før, under og efter krigen. 1: Memorandum om Englands forhold til Tysklan...