Søgning på: matematik noter. Resultater: 18661 til 18680 af 45346
  • Jeg er helt forvirret!

    Forumindlæg
    Jeg er en 16 årig pige, som overvejer at skifte studie. Lige nu går jeg på STX, med linjen Mat A, Biotek A Fysik B. Selv det matematik som vi bare har på C niveau virker som en udfordring for mig. Jeg føler mig så dum, jeg spurgte virkelig mange gange ind til problemløsningen til én af de andre e...
  • HA almen eller Ha (mat)? BSS på Århus Universitet (ASB) eller CBS i København?

    Forumindlæg
    Hej alle. Står og skal vælge uddannelse og er lidt i tvivl, og håber på lidt råd fra tidligere elever :) Jeg har kig på HA almen på Business and Social Sciences, Århus Universitet (Tidligere ASB), HA almen på CBS i København, og HA (mat) på CBS i København. Der er dog et par ting jeg gerne...
  • Årlig rente til månedlige rente

    Forumindlæg
    Hej, Jeg var til mundtlig matematik for et par dage siden, hvor jeg ville løse en opgave omkring annuitetslån. Opgaven lød sådan: Man skulle købe noget til en værdi af 100000kr, men man skulle betale tilbage i 10 år med en rente på 7% pa. Jeg gik så igang med at lave følgende udregninger: 10000...
  • Optjening af kvote 2 point / Optagelse via kvote 2. HA(psyk.)/HA(kom.)

    Forumindlæg
    Spørgsmål omkring optagelse via kvote 2 på henholdsvis HA(kom.) og HA(psyk.) Jeg er i tvivl om hvad jeg kan gøre for at forbedre mine chancer for at komme ind på et af studierne. Mit gennemsnit ligger under sidste års adgang kvotient (både kvote 1 og standby). Jeg skal i gang med at opgradere mi...
  • The dress - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej folkens Nogle der lige vil rette min engelsk stil , den er på 850 ord. Det kunne være et stort hjælp.. It happens not for every family to have a good communication which is very important for the relationship between the family members. This bad relationship could be a part to destroy a fami...
  • Integralregning opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har ikke haft matematik i 3-4 år og er nu igang med at genopfriske mit matematik. Jeg har derfor fundet følgende opgaver. Er der nogen der vil hjælpe mig med disse opgaver? Mvh.
  • fsa maj-juni 2003

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har facit til fsa maj-juni 2003? jeg går på Handelsskole men laver matematik i min fritid for at blive bedre, man har ikke matematik på Handelsskole?
  • SSO

    Forumindlæg
    Nogen herinde der har nogle forslag til hvad man kunne skrive i SSO i matematik? Kunne godt tænke mig at skrive i matematik, og kunne derfor godt tænke mig forslag til emne.. Helst ikke komplekse tal
  • Hjælp til 2 hf større skriftlig opgave

    Forumindlæg
    Hejza. Jeg går på 2 Hf og jeg kunne godt tænke mig at skrive den større skriftlige opgave i matematik. Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om i matematik?
  • Gennemsnitskarakter

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man gennemsnitskarakter F.eks hvis man har fået Dansk mundtlig 02 Dansk skriftlig 4 Matematik skriftlig 7 Matematik mundtlig 4 Hvordan beregner man gennemsnit af de karakterer?
  • Tips til Prøve

    Forumindlæg
    Heij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst. På forhånd tak.
  • Årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret..
  • Integraltegn

    Forumindlæg
    Jeg tror, jeg taler på rigtig mange matematikeres vegne: Integraltegnet i redigeringsboksen er for jammerligt. Lad os få et ordentligt slankt langt S i stedet. Også oprettet i Matematik.
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for en privatlærer der kan hjælpe mig med lidt matematik - især integraler Jeg bor i Fredericia og har matematik A på 3.g :D PLS HELP ME!!
  • savner forslag til MATH

    Forumindlæg
    Mit hovedfag er Virksomhedsøkonomi og har valgt finansiering som område. Jeg har valgt matematik som bifag. Kan I komme med forslag til hvad jeg kan skrive om i matematik? Mvh Camilla
  • Help help

    Forumindlæg
    Håber nogen vil hjælpe mig :S Hvordan indgår beviser som grundlag for al matematik? eller rettere: hvordan kan man i matematik afgøre om en hyptose/sætning er sand eller falsk?
  • oprydning i gode links

    Forumindlæg
    I matematik tråden gode links til matematik er der efterhånden 42 indlæg. Det er ret uoverskueligt og alle henvisninger er ikke lige gode, så jeg vil foreslå at der bliver ryddet lidt op i det. Det gælder sandsynligvis også andre steder
  • (ax+b)^2

    Forumindlæg
    Hej alle matematik elskere :) Jeg har en matematik opgave der lyder: Omskriv 4x2-12x+9 til formen (ax+b)2 håber i kan hjælpe mig så jeg forstår det lidt :) På forhånd tak :) //Nadja
  • Lærer til Folkeskole søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en privatlærer til min søn som går i 9klasse. Det er matematik faget... Det skal være en som enten er uvderviser i folkeskolen eller læser matematik. Håber hører fra jer.