Søgning på: tysk stil. Resultater: 18661 til 18680 af 41422
-
Engelsk eksamen 2013
ForumindlægHej studieportalsbrugere! :) Jeg var, som så mange andre oppe i Engelsk skriflig eksamen i går.. Og efterfølgende snakkede jeg selvfølgelig med en masse andre om det. Og stort set alle var enige i, at det virkelig var nogle møg tekster, der skulle analyseres. Alle jeg snakkede med, der havd... -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
analyse af novellen hemmeligheder
ForumindlægHej jeg mangler en analyse af novellen hemmeligheder med Kim fupz aakeson? -
dreamtime?
Forumindlægwhat is dreamtime? -
Selvportræt
ForumindlægHjælp skal lave et selvportræt hvordan kommer jeg igang? Indledning Nogen der har et forslag? -
samfundsfags opgave om 3F
ForumindlægHej jeg er ved at skrive opgave om 3F i samfundsfag og tænkte på om der var nogle af jer der havde nogle forslag til hvad jeg kunne svar på følgende spørgsmål. 1. Undersøg hvilke magtressourcer 3F er i besiddelse af og deres betydning for politikere og embedsmænd. 2. Undersøg hvilke(n) indflydel... -
efter 9.klasse?
ForumindlægEr det godt hvis jeg tager på social og sundhedskolen efter 9.klasse? da jeg gerne vil være sygeplejeske?? men ved ikke helt om stedet, hvad er kravene? og får man elevløn, når man læser? -
Hvad hedder det???
ForumindlægHej allesammen! :-) Vil lige have svar på et hurtigt spørgsmål! Hvad hedder den der historiske tid hvor videnskab og religion støder sammen?:-) Tak på forhånd -
Hjælp til opgave ang. Dawins teorier
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :) -
Forskellen på strejke og lock-out
ForumindlægHej med jer gutter! Hvad er forskellen på strejke og lock-out? -
En side ala SP til vidergående?
ForumindlægFindes der ikke en lign. (SP) hjemmeside til os på de vidergående uddannelser? -
Skattetryk steget på trods af skattestop
ForumindlægHej, På http://statistikbanken.dk/SKTRYK kan jeg se, at skatte- og afgiftstrykket steg i alle årene fra 2002-2005 selv om der blev indført skattestop i 2001. Samtidig er BNP steget. Hvordan kan det så hænge sammen? -
Ln(5x)=[ln(x)+1]*ln(x)
Forumindlæghar fløjet lidt rundt på yahoo answers samt min mat bog, og kan stadig ikke rigtig løse min logaritmefunktion.. Hjælp påskønnes! -
Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, e... -
boganmeldelse :S
ForumindlægHej allesammen! i dansk på hf skal jeg aflevere en boganmeldelse på en bog fra før 1910 :S. nogen der har sådan en liggende? skal bare fylde en side ca. vh Stephan O. -
Analyse i historieopgave
ForumindlægSidder med spørgsmålet: Analyser de sortes kamp for frihed med udgangspunkt i ”The Freedom Charter”. Er i tvivl om hvad jeg helt præcist skal gøre. Skal jeg bare tage udgangspunkt i ”The Freedom Charter” og så forklare hvordan det hænger sammen med deres frihedskamp? -
Komparative metode
ForumindlægJeg sidder og er i gang med at finpudse mit AT projekt Jeg skal se på ligheder og forskelle mellem pirater i litteraturen og i virkeligheden Derfor har jeg analyseret nogle kilder og en roman. Taler man om den komparative metode, hvis man sammenligner resultater fra en historisk analyse med d... -
H.C Andersens land
ForumindlægHer er der et uddrag af digtet h.c andersens land. Jeg er lidt i tvivl om hvad det betyder, om han refererer til janteloven i forhald til danskere eller om det handler om højtudandede indvandrere der ende med at komme til danmark og blive taxachauførerer (ingen had til taxachaufører) Her er det ... -
reaktionsskema
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lavet et reaktionsskema, som jeg er lidt i tvivl om, er rigtigt. Reaktionsskemaet er ikke afstemt. Er der specielle regler for atomernes plads? C + O2 +S -> CO2+SO2 På forhånd mange tak -
En skilsmissehistorie
ForumindlægHej alle. Jeg sidder fast i en litterær artikel om en skilsmissehistorie og det kunne være fedt med lidt hjælp (: jeg kan finde en masse på studienet, men jeg har ikke en bruger og har ikke lyst til at give pengen det koster at downloade. Hvis nogen har nogle tips eller ideer ville det være fedt (:
