Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18681 til 18700 af 35409
  • Hjælp til: De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:)
  • Hvad er The minimalism ?

    Forumindlæg
    Hej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :)
  • Shelly and Keats

    Forumindlæg
    Hej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem?
  • gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?

    Forumindlæg
    Hey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • hvad er postcolonial literature?

    Forumindlæg
    hej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :)
  • TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/

    Forumindlæg
    hej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/
  • Nogen der kan hjælpe?:I

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
  • Densitet

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i Densitet i morgen? men er lidt i tvivl om hvad man kan sige basics for Densistet?! Udover formler, og det er stofkonstant!
  • Uro i forstæderne - komposition?

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig??
  • Gør rede for Indextal

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige problemer hvordan jeg til en mundtlig eksamen kan gøre rede for indexta? Nogen der evt. kan hjælpe mig med det???
  • Aktør/struktør model

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er?
  • Konstruktiv og destruktiv interferens

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-)
  • F.S.A Dansk prøveform B

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak
  • potensrækker

    Forumindlæg
    Hej jeg har en eksamens opgave her jeg er gået fast i, håber nogen kan hjælpe, den er oploadet neden under tak
  • hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder her og forbereder mig til biologi eksamen... Jeg ville høre om der er nogen der simpelt kunne fortælle mig hvilken rolle vores gener spiller i cellerne?
  • Forskel mellem budskab og tema?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal til mediefag eksamen og jeg skal kun vide hvad budskab og tema er. Men hvad er forskellen. Hvad er budskab egentlig og tema???
  • Hjælp til dansk

    Forumindlæg
    Heej . Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp! Er der nogen, der er god til at faget dansk som vil hjælpe mig, det kan tage lidt tid c:
  • Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?

    Forumindlæg
    Hey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen!