Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18681 til 18700 af 77388
-
identity - hjælp!
Forumindlæghej alle, Til engelsk eksamen i 9. skal jeg op i identity ville bare høre om der var nogen der havde nogle gode idéer til hvad man kunne komme ind under .. på forhånd mange tak :-) -
Noter til historie
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med nogle noter til Historiebogen: "Historie 9". Skal snart op i eksamen kunne være rart med lidt hjælp. -
hjælp!!!!
ForumindlægHej, hvad ville der ske hvis man brugte mindre en 10 minutter eller bare 9 minutter og 30 sekunder til sin mundtlige eksame? er det ikke bare ligegyldigt eller...? -
skr. mat på comp
ForumindlægJeg har lige været oppe til skr. mat (1-årigt A niveau). Så snakker jeg med en af mine venner på et andet gym, og det viser sig at han har lavet hele sit sæt på computer, imens jeg har måtte sidde og skrive 14 sider ind ialt i hånden. Er det bare mig eller er det ikke pisse snyd? At de kan få et... -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
Årsprøve
ForumindlægHejsa, jeg går på 1g og er igang med årsprøve. Jeg er allerede færdig med skriftlig (hvilket jeg tænker det gik godt) , men problemet er mundtlig. Jeg har fået 02 i matematik mundtlig og 02 i DHO. Jeg skal op i fysik på torsdag, og jeg er lidt bange. Tæller årsprøve i vores årskarakterer? eller e... -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej, jeg er desværre ikke blev egnet til gymnasiet, da min UU-vejleder påstod at jeg manglede noget i engelsk. Jeg skal snart tage til en optagelsesprøve på et gymnasium jeg ønsker, til optagelsesprøven har jeg nogle spørgsmål som jeg er i tvivl om som lyder således: Hvilke fag jeg kommer op i?... -
Hvordan går man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old, men da vi ikke har flere timer inden selve eksaminationen, ved jeg ikke hvordan man går til eksamen i old. Jeg ved, at man enten kan komme op i en læst tekst og en ukendt tekst eller en læst tekst og et monument(f.eks. en vase, et temple..) MEN hvordan griber man det an?... -
Årsprøve 1.g?
ForumindlægHej! Jeg skal årsprøve i matematik og går i 1.g. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der ikke var nogle som ville forklare, hvordan det egentlig fungere til årsprøven, altså med hensyn til den tid man er derinde??? Drt ville være utrolig dejligt, hvis ngn vil give mig et lille overblik. Tak ... -
Omeksamen...?
ForumindlægHej "eksperter",har lige været oppe i geografi; trak demografi og min lærer sagde at min indsats var udemærket, dog med få mangler! Og da han sagde at man ikke kan "score" mere end et 8tal i demografi fik jeg 7! => Det foregår jo stort set kun på det redegørende niveau!Stor... -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
Karakterer i NV, AT og ASP
ForumindlægI dag fik jeg så årskarakterer, men jeg har ikke fået nogen karakter i NV, AT og ASP. Jeg flyttede skole efter grundforløbet, så det kan måske være grunden, altså at skolen slet ikke ved, hvad jeg har fået.Men burde jeg ikke få det? Det trækker nemlig mit gennemsnit op :) -
hvis man dumper i folkeskolen
Forumindlæghvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december -
Tjernobyl
ForumindlægHej derude Jeg skal skrive om Tjernobyl ulykken i AT (Historie og Fysik), men mangler lidt noget kildematriale til historiedelen. Jeg syntes det kunne være intressant at se på hvorvidt ulykken kunne have en relation sovjetunionens fald, men alt kildematriale som nogle kunne have links/henvisn... -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
Analyse
ForumindlægHej Jeg er allerede den dårligste i klassen til at analysere og fortolke, man Nu er jeg HELT lost. I min SRP9;s analyse del, skal jeg analysere of fortolke en bog jeg valge at læse som hedder "Terrorist af John Updike" og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gribe den her an. Hvis ... -
karaktergennemsnit
ForumindlægHej, Jeg går netop i 10. klasse i vejle, og man snakkede altid om at der var bestemt gennemsnit for at man blev optaget på en af de gymnasiale uddannelser i Danmark. Men netop nu i folkeskolen havde jeg et gennemsnit på 5,8 (6), og jeg blev erklæret fuldt ud uddannelsesparat. Er der nogen som... -
Sammenligning af to resultater??
ForumindlægHej Jeg sidder med en FSA fra maj 2011. Jeg har lavet den hele undtagen opgave 1.4. Her skal jeg fremstille et diagram, der gør det muligt at sammenligne søvnvanerne i 9.a, med søvnvanerne i 9.b. Resultatet af undersøgelsen er vist i sådan en tabel som herunder: Antal timer: A... -
Historie fsa - hvordan foregår det?
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamen i historie (jeg går i 9.) Men jeg er meget i tvivl om, hvordan sådan en eksamen foregår. Vores lærer ikke har fortalt os ret meget, andet end at vi får 40 min. forberedelse og så skal vi ind og fremlægge det emne vi har trukket. Men hvordan skal man begynde fremlæ...
