Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18741 til 18760 af 34269
  • Talepapir - nogen der vil læse det igennem og give respons ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Da jeg skal til AT-eksamen imorgen, så vil jeg høre om der er nogen der vil læse mit uddybede talepapir igennem, og give lidt respons ? Det vil hjælpe mig rigtig meget .. Hilsen Signe
  • Artikel analyse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive notater til min dansk eksame. Hvis jeg skulle trække en artikel, er det så en god idé at starte med inddrage definitionen på en artikel? På forhånd tak.
  • Disposition til spansk mdt. b-niveau.

    Forumindlæg
    Hey... Hvordan laver man en typisk disposition til en spansk mundtlig eksamen på b-niveau? Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal stille dispositionen op? Med udgangspunkt i emnet: Jóvenes. Kristian.
  • Forklaring på middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen.
  • Gammastråling henfald

    Forumindlæg
    hej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder
  • Proportionalitet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen, og sidder lidt fast i proportionalitet. Min spørgsmål lyder på flg. Redegør for proportionalitet. Nogle der kan forklare mig, hvad det helt præcist er jeg skal gøre ?
  • Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Jeg har et engelsk essay for til torsdag. Det omhandler Nike, det er en gammel eksames opgave. Er der nogen som kan hjælpe sp skriv til mig hurtigst som muligt. har virkelig brug for hjælp. MSN: [email protected]
  • enevældens konsekvenser

    Forumindlæg
    Hejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK!
  • hej! jeg skal bruge en oversættelse af "i have a dream" talen!!!!!

    Forumindlæg
    jeg er midt i forberedelsen til eksamen i engelsk og jeg skal bruge en oversættelse a talen "i have a dream" af Martin Luther King... har selv prøvet på google men uden held.
  • The man with ten personalities 1978

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail [email protected]
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i moren i fysik/kemi, og vil gerne vide hvordan man bevæger sig frem og tilbage på isotoptabel. Hvordan man skal skal bevæge sig, hvis et stof udsender en alfapartikel osv... Svar venligst hurtigst muligt, tak.
  • AT - dialog

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvordan dialogen til AT eksamen finder sted? Hvor meget viden udover det der står i synopsen skal man havde og hvad er det der fx bliver spurgt ind til? Mv. Line
  • Ved vejen jalusi

    Forumindlæg
    er ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den.
  • Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare følgende: Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst Først og fremmest; Hvad er forskellen på eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst?? Hvordan skal jeg forklare det til mundt. eksamen?
  • Syntese af ethylpropanoat

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg og nogle venner søger en journal/rapport med overskriften: "Syntese af ethylpropanoat" idet vi om noglefå dage skal op til eksamen i blandtandet denne øvelse...
  • Naturlige og syntetiske fibre

    Forumindlæg
    Heej. Er der nogen der kan hjælpe mig med ang Naturlige og syntetiske fibre. Jeg skal til eksamen og hvis jeg trækker det emne, skal jeg fortælle noget om det, og er noget i tvivl om hvad det går ind under.. .
  • Elektricitet

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogen som kunne give mig et godt råd til hvordan man kunne starte sin eksamen hvis man trak "elektricitet" til den munlige fysik prøve i 9.klasse? Hvilke forsøg ville være relevante at lave? På forhånd tak :)
  • JEG HAR BRUG FOR HJÆLP, TAK!

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg er helt lost.. er der nogle der kan nogle enkle forsøg til emnerne: radioaktivitet, mad og kemi, elektricitet, gødning og salte? på forhånd tak :)
  • de harmoniske bølger.

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg sidder her med et spørgsmål da jeg skal til eksamen i fysik i morgen. Jeg skal fortælle om de harmoniske bølger. Hvornår opstår en transversalbølge og hvornår opstår en longitudinalbølge? På forhånd tak.
  • Eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, som kan hjælpe med følgende problemtstilling til mundtlig eksamen: Hvis x vokser med 2, hvor mange procent større bliver så y? Løsning og grund ville være perfekt. På forhånd tak!