Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18761 til 18780 af 36437
-
hej alle sammen! det haster!
ForumindlægJeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :) -
Genrer og spalter
ForumindlægHej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-) -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Samfundsfag
ForumindlægHej, jeg søger en som er rigtig rigtig god til samfundsfag som eventuel kan hjælpe mig med min eksamen, penge inkl. -
selvstændigt fysikprojekt
ForumindlægJeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv. -
Teknologi - Bedømmelse af problemanalyse
ForumindlægHejNogen som gider bedømme denne Teknologi: problemanalyse / problemformuleringhttp://www.thedeathart.dk/upload/Kroppen%20-%20Problemanalyse.pdfEmne er: Kroppen (eksamen 2004 vistnok) -
Mit liv som indvandrer - analyse
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen med digtet "mit liv som indvandrer" - tænkte så på om der er nogle der har analyseret digtet, som måske vil sende det til mig, som hjælp/inspiration til min analyse. -
Retshistorie KU
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle hvordan retshistorie eksamen foregår på KU? Jeg er klar over man laver et projekt, men skal det bare afleveres eller skal det fremlægges? -
samfundsfag synopsis
ForumindlægJeg søger en samfundsfag synopsis til min 9klasses afgangs eksamen hvor emnet er ''de politiske partier'' på forhånd tak:-) -
berlin
Forumindlægjeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig???? -
Hjælp! Produkt kristendomskundskab
ForumindlægJeg skal til eksamen i islam, og jeg ved virkelig ikke, hvilket produkt jeg skal lave.... Er der nogen, som har nogle idéer?! -
Hjælp til analyse af debatindlæg
ForumindlægHej :-) Jeg skal til dansk eksamen i genren debatindlæg og leder efter en analyse af et debatindlæg. Er der nogen, som har en analyse, jeg kan bruge som analyse-skabelon? På forhånd tak -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren. -
Dolken
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at ud dele lidt forskellige syns vinkller på denne novelle.. Jeg er ved at analysere den til en eksamens opgave.. -
Atomer og Det Periodiske System
ForumindlægEr der en som har, eller kan finde en Fysik disposition om Atomer og Det Periodiske System? Jeg skal til 9. klasse afgangs eksame om en uge, og det ville være en STOR hjælp! Tak på forhånd! :)) -
solfanger
Forumindlægkan i ikke lige tjekke opg 1).a fra denne sidehttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/fysik-2004-7-2.pdf?menuid=150560jeg har et bud men aner ikke om den er rigtig -
Opgavesæt 2002-8-6v
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med det her... Kan ikke finde ud af det:( Det er opgave 7a..http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/med0286V.pdf -
Opgavesæt 2000-8-5
ForumindlægHej, nogen der vil/kan hjælpe mig med opg 7b i opgavesættet?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf -
Perspektivering til smag og aroma
ForumindlægHej jeg skal op til NV-eksamen i smag og aroma imorgen, og ved overhoved ikke hvad man kan perspektiverer til hvis man har om smag og aroma. HJÆLP ! tak på forhånd :)
