Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18761 til 18780 af 34369
-
HJÆLP!
ForumindlægJeg skal til eksamen i moren i fysik/kemi, og vil gerne vide hvordan man bevæger sig frem og tilbage på isotoptabel. Hvordan man skal skal bevæge sig, hvis et stof udsender en alfapartikel osv... Svar venligst hurtigst muligt, tak. -
AT - dialog
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvordan dialogen til AT eksamen finder sted? Hvor meget viden udover det der står i synopsen skal man havde og hvad er det der fx bliver spurgt ind til? Mv. Line -
Ved vejen jalusi
Forumindlæger ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den. -
Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst
ForumindlægJeg skal forklare følgende: Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst Først og fremmest; Hvad er forskellen på eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst?? Hvordan skal jeg forklare det til mundt. eksamen? -
Syntese af ethylpropanoat
ForumindlægHej allesammen Jeg og nogle venner søger en journal/rapport med overskriften: "Syntese af ethylpropanoat" idet vi om noglefå dage skal op til eksamen i blandtandet denne øvelse... -
Naturlige og syntetiske fibre
ForumindlægHeej. Er der nogen der kan hjælpe mig med ang Naturlige og syntetiske fibre. Jeg skal til eksamen og hvis jeg trækker det emne, skal jeg fortælle noget om det, og er noget i tvivl om hvad det går ind under.. . -
Elektricitet
ForumindlægHej ! Er der nogen som kunne give mig et godt råd til hvordan man kunne starte sin eksamen hvis man trak "elektricitet" til den munlige fysik prøve i 9.klasse? Hvilke forsøg ville være relevante at lave? På forhånd tak :) -
JEG HAR BRUG FOR HJÆLP, TAK!
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg er helt lost.. er der nogle der kan nogle enkle forsøg til emnerne: radioaktivitet, mad og kemi, elektricitet, gødning og salte? på forhånd tak :) -
de harmoniske bølger.
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder her med et spørgsmål da jeg skal til eksamen i fysik i morgen. Jeg skal fortælle om de harmoniske bølger. Hvornår opstår en transversalbølge og hvornår opstår en longitudinalbølge? På forhånd tak. -
Eksponentiel vækst
ForumindlægHej. Er der nogle, som kan hjælpe med følgende problemtstilling til mundtlig eksamen: Hvis x vokser med 2, hvor mange procent større bliver så y? Løsning og grund ville være perfekt. På forhånd tak! -
Lysets brydning i optisk gitter
ForumindlægHej folk jeg sidder med en eksamens opgave hvor jeg har fået til opgave at omtale : lysets brydning i et optisk gitter og hvordan man kan drage daglig dagen ind i emnet på forhånd tak:)! -
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
NO3- - HELP
ForumindlægHEJ ALLESAMMEN. skal til eksamen snart! Jeg ved at NO3- - er nitrat ion men jeg er lidt usikker på om den kun har enkeltbindinger, eller om den har 1 dobbelbinding og 2 enkeltbindinger So confused!!! -
Amores Perros?
ForumindlægEr der nogle som har læst noget af stykket eller set filmen, som lige hurtigt kunne give et resume/mindre referat og give de overordnede temaer? (: Har ingen noter til det overhovedet, og jeg skal snart op til eksamen.. Mange tak!!!! -
Genetisk variation
ForumindlægHej alle, jeg skal til bio. eksamen imorn, så jeg håber at, der er en som kan svare på disse to spørgsmål: 1. Hvordan kan genetisk variation opstå? 2. Hvordan opretholdes genetisk variation? -
Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz? -
integration
Forumindlæghejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf -
hjælp til opgave 3 om d-vitamin
Forumindlæger der en der har lavet opgave 3 i bioteknologi eksamens sættet i bioteknologi. er ikke sikker på hvilket år, men vedhæfter selve opgaven. Håber der er nogle der kan hjælpe :) -
Må jeg tage billeder med?
ForumindlægHej :) Jeg skal op i fysik, og jeg har om verdensbilleder. Må jeg gerne have billeder med ind til selve eksamen? Håber at hører fra nogen :) Hilsen Anne, på forhånd tak for hjælpen :) -
Værdipolitik
ForumindlægJeg har trukket værdipolitik til min studenter eksamen i Samf A, og har lidt problemer med at fremstille nogle gode problemstillinger, er der nogen der kan hjælpe mig?
