Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18761 til 18780 af 34487
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal snart til terminsprøve. er der nogen der ved hvilke eksamenssæt man får :).. hehe har bare hørt at man for det samme sæt som de fik til eksamen sidste år.. holder det vand
  • Forklaring på reaktion

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen komende tirsdag i en rapport om aluminiumsfarvning. Hertil bruges elektrolyt bestående af 12% svovlsyre. Hvordan forklarer jeg reaktionen 2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2
  • Bariumsalte

    Forumindlæg
    Hej, Har et spørgsmål mere til en anden opgave, opg. 3 d) i http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf,Nogen der kan give lidt hjælp/hints? :)
  • måling af pH-værdi for en citron

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i Kemi C i morgen og jeg har et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af: Hvordan kan pH-værdien for en citron måles? håber i kan hjælpe mig på forhånd tak :-)
  • Redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i Kemi C i morgen og har et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om: Forklar hvordan du i princippet vil afstemme en redoxreaktion for at finde de ækvivalente stofmængder i reaktionen. Håber i kan hjælpe og på forhånd tak :)
  • Glansbilleder af Martha Christensen

    Forumindlæg
    Har eksamen i dansk om 1uge så jeg vil gerne vide om der er nogen der lige kan give et kort raferat af novellen : Glansbilleder som er skrevet af Martha Christensen.Mange tak.Med Venlig HilsenYasir
  • lodret tyngdepunktsløft

    Forumindlæg
    Hej der ude, jeg skal til idræts eksamen, og undrede mig over hvad det lodrette tyngdepunktslødt burde være for både mænd og kvinder, da jeg ikke kan finde det nogen steder :) på forhånd tak. Mvh Nicolai.
  • Radioastronomi

    Forumindlæg
    Jeg skal regne opgave 4 i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-4.pdf og har problemer med spørgsmål b) og c) Kan du/I hjælpe?
  • Hvad skal studierapport bruges til?

    Forumindlæg
    Har fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad?
  • Begrænsninger i Fagene

    Forumindlæg
    Har skrevet om psykologi og dansk i AT, og skal op til eksamen snart. Jeg har lidt sværte ved at besvare spørgsmålet vedrørende fagenes begrænsning... Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :-)
  • Hvad er en synopsis?

    Forumindlæg
    Hej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :]
  • Ioner?!

    Forumindlæg
    Hej! Vi er to piger der skal til fysik eksamen på fredag, men vi er begge i tvivl med hvordan det er med ioner. Er der en venlig sjæl der kan forklare hvordan man finder ud af om der er en minus- eller en plus ion? Og hvor mange minusser og plusser der skal være? Tak! :D
  • Tysk Mobbing grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Hej er der en person som har lyst til at rette det jeg skal sige til min tysk eksamen igennem for grammatiske fejl, det ville være en stor hjælp - Andreas Skriv jeres mail i kommentaren så sender jeg den.
  • Hvordan øver jeg mig til samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Vil lige spørge om hvordan jeg kan øve mig til samfundsfag eksamen. Ville gerne have råd. Fik sidst 00 i prøve prøve. Håber i kan hjælpe skal op mandag
  • Analyse af BG´s Snehvide - HASTER

    Forumindlæg
    Goddag Jeg skal til eksamen i folkeeventyr imorgen i dansk, og jeg har valgt snehvide. Jeg ville blive beæret hvis der var nogen der kunne rette den igennem og give noget feedback.
  • The Big Apple

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til engelsk eksamen her i næste uge, og har lige et spørgsmål som jeg ikke kan finde svaret af? - hvorfor kalder vi New York City "the big apple"
  • konstant????

    Forumindlæg
    Hej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak
  • Gode tips til skriftelig matematik prøve

    Forumindlæg
    Hey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak
  • Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål

    Forumindlæg
    er en pige på 23 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 5/1 og har brug for hjælp før den 5/1 tid sted og pris kan vi finde ud af
  • Noter [Hielfe bitte]

    Forumindlæg
    Hey!Jeg står og mangler noget inspiration til nogle tyske noveller og roman uddrag. Så jeg tænkte om nogen ikke kunne dele nogen eksamen notater? Det ville være en stor hjælp!

Søgninger relateret til naturgeografi eksamen