Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 18781 til 18800 af 24761
-
Srp - sociologi
ForumindlægHej alle derude! Jeg har lige valgt fagene engelsk og samfundsfag til min srp og emnet sociologi. Det kunne derfor være interessant hvis der er nogen der kan komme med enten under emner, eller decideret punkter og gerne med detaljer :) Jeg er lidt på bar bund, så p&... -
Studentermedhjælper med sproglige færdigheder
ForumindlægPå vegne af Danskbureauet.dk som underviser unge og voksne i at lære dansk, har jeg lovet at jeg ville fortælle jer herinde om muligheden for et studiejob. Kravet er at du er dygtig til engelsk og dansk, og at du bor i København, hvor de afholder deres danskkurser. Læs mere om jobbet her: https:... -
HJÆLP PLEASE!!! :/
ForumindlægHEJ :) jeg sidder lige med engelsk, og har svært ved at rette en fejl ved denne sætning: to can is to do. hvad er galt med denne sætning? ved godt at den lyder utrolig dumt, men min besvarelse skal indeholde en faglig terminologisk forklaring, hvilket jeg ikke kan :/ -
Sletning af test historie
ForumindlægHej, jeg sidder som tutor for en person i Engelsk og tager derfor nogle tests herinde, for at kontrollere niveauet samt relevancen. Er der muligheder for at jeg kan slette mine testforsøg, sådan han ikke kan se dem før han tager dem? (Han tager dem bare over min profil for at sparer tid). -
At rejse - Hjælp til emne!
ForumindlægHej! Vi skal skrive AT og har fået det samme overemne som 3.g'erne sidste år - At rejse. Vi overvejer emnet "Pest" i engelsk og biologi eller en sammenligning af "Evolution og skabelsen" i Religion og biologi. Er der nogle forslag til problemformulering eller problemstilli... -
Eksamensforberedelse - Alle fag
ForumindlægJeg skal snart have terminsprøve. Vil meget gerne have nogle gode råd, og evt nogle ting som vil hjælpe mig, fx. som specielt jeg skulle øve på osv. Så hvis du har nogle gode råd så skriv meget gerne. Jeg skal op i: Dansk - Diktat, stil, og læseprøve. Matematik - Færdighedsregni... -
Eksamenssæt - hvor er de henne?
ForumindlægHej, jeg går på HF og vil gerne finde tidligere eksamenssæt for at øve mig på dem (Engelsk B HF, 1. delprøve). Jeg kan kun se studienets eksamenssæt, men disse er allerede besvarede, så det hjælper mig ikke så meget!! .. Kan man ikke finde dem et sted, ligesom man kan finde sættene fra de nat... -
Præsidentvalget i USA, Obama
ForumindlægJeg vil skrive SRP om præsidentvalget i USA, med fagene samfundsfag og engelsk, og vil derved især lægge fokus på retoriske analyser af taler, analyser af valgkampen og dens metoder, og vælgeradfærden. Er der andre der skriver inden for samme emne, og evt. har nogle gode ideer eller forslag t... -
Studieretningsprojekt 3.g :/ - Eng&Psyk
ForumindlægSå er tiden kommet hvor jeg skal til at vælge emner til den skønne studieretningsopgave i 3.g .. Baaaah.. Fagene er (næsten) valgt med 100pct sikkerhed: Engelsk og psykologi.. Men har INGEN ideer til emner, fagområder.. ja det hele.. Nogen der kan give mig nogle fantastiske ideer, ja hjælpe mig... -
Essay af "An episode of war"
ForumindlægHej alle sammen :-) Er der nogle som tilfældigvis har skrevet et engelsk essat om an episode of war? Det ville virkelig hjælpe hvis jeg kunne få lov til at læse ens opgave. Jeg skal aflevere i morgen og ved godt at det er lidt sent at spørg, men jeg har bare sat i tre dage nu og jeg har v... -
Forkert ord i sætning.
ForumindlægJeg sidder og skal rette nogle fejl jeg har lavet i en engelsk stil. She has not been driving since she arrived to Japan. Det forkerte ord ifølge min lærer er "to", hvilket ord skal jeg så bruge istedet? "in" og hvorfor? På forhånd tak. -
Obama Convention Speech 2012
ForumindlægHej SP, Er der nogen af jer der har arbejdet med Obama's convention speech 2012? Vi arbejder lige nu med den i Engelsk, og den gruppe jeg er i, skal finde retoriske fejl i Barack Obama's tale. Der skulle tilfældigvis ikke være nogen af jer der har arbejdet med denne tale? Jeg har v... -
Rettelse af stil plz ,s
ForumindlægHej. Jeg har lavet en engelsk stil, og vil høre om der er nogen der gider og rette den, for grammatikfejl, osv. Den fylder 1 side på word. ps. den skal afleveres i morgen ,s så håber virkelig der er nogen der vil bruge deres tid på at rette den, skriv til min indbakke, og så sender jeg den ? ... -
Ideér til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal lave en fremlæggelse i engelsk, og vi må vælge lige det emne vi vil. Jeg har tænkt lidt på at fremlægge om min guitar og det at spille musik, da jeg selv spiller guitar. Men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vil fremlægge om. Er der nogen der har nogle ideér? Siger tak på forhånd. -
Vedr. bestyrelse
ForumindlægNogen der vil hjælpe med ud fra teksten "clothes" og skrive ca. 250 ord eller lidt derover, som enten skal være på dansk eller engelsk. Det skal bruges om en ekspert ting, til et oplæg jeg holder, da jeg sidder i en såkaldt AR-bestyrelse, her i mit område, lokalt. Håber på jeres hjælp.... -
Grammatik
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte det på engelsk: Duerne sad og holdt øje med hende, sang hun til dem Mit forslag er: doves were keeping a close eye on her when she sing to them Bliver den lys og skøn? Will the be light and lovely? -
E2 og E1
ForumindlægJeg er ved at skrive om tre forskellige reaktionstyper: elimination, addition og forbrændning. Under eliminationsreaktionen stødte jeg på to E2 og E1. Jeg har søgt en del på nettet og kunne kun finde frem til sider hvor det stod på engelsk (hvilket ikke er min stærke side). Der står heller ikke n... -
hjælpe mig plzzzzzzzz
Forumindlægjeg skal skrive en tale på engelsk. jeg har skrevet en men den blev til en essay. Men den skal være en tale hjæle mig hvis i vil. opgaven er : At a conference with the theme " how to motivate young people to exercise" you are asked to give your contribution. wrtite the speech. -
hvordan med I`m
Forumindlæghej derinde sidder og "prøver på at analysere en engelsk sætning og er gået lidt i stå.... I think I’m allergic to leather because I have a headache ..... | S/NP | V/VP | ??? | men hvordan er det med I`m ..havde d... -
Idéer til litterært værk
ForumindlægHej. Jeg skal finde en bog og skrive en anmeldelse af den i dansk. Forfatteren skal være nordisk, altså engelske eller amerikanske forfattere er irellevante.. Jeg tænkte på, om der var nogen herinde der havde nogle gode idéer til en bog jeg kunne læse, og bruge til min anmeldelse? :) Bogen må ...
