Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18781 til 18800 af 141843
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle herinde som kan hjælpe mig med min bioteknolgi opgave som handler om enzymer. Jeg har virkelig brug for noget hjælp, håber at høre fra jer :)
  • huske "ting" til en Mat- terminsprøve

    Forumindlæg
    jeg skal snart til matematik-terminsprøve her i 2.g. højniveau, og er der nogle ting som man særligt skal huske når men regne de forskellige opgaver. Måske kan i dele nogle erfaringerSES
  • Mekanisk energi og effekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave om mekanisk energi og effekt om en bils bremser, jeg ved bare ikke hvad jeg skal effekten af? Jeg har fundet temperatur ændringen i bremserne efter bilen er bremsede op
  • Funktionerne sinus og cosinus

    Forumindlæg
    Hej,Jeg håber der er nogle der gider at FORKLARE mig hvordan jeg kunne løse disse opgaver. Hvis du kan komme med eksempler er det bare endnu bedre...På forhånd tusind tak(Mat)hilde
  • hjælp

    Forumindlæg
    jeg skal angive stamfunktion G til f ,hvis graf har linjen y=3x+2 som tangent når f(x) 6-3x hvordan gør jeg det? opgaven siger mig ikke noget
  • problemregning 2007 igen

    Forumindlæg
    ok ved godt det er mange opgaver i første indlæg har fundet ud af nogle af dem mangler kun mangler kun 1.4 og 1.5 og 1.6 håber i gider hjælpe og 3.6 hvis i er rigtig søde
  • Sygdom

    Forumindlæg
    Hej, Hvis man nu, rent hypotetisk, bliver syg under SRP skriveperioden - hvad gør man så? Kan man få lov til at skrive en ny opgave i løbet af foråret - eller vil man skulle vente helt til næste skoleår?
  • Hvordan finder jeg hb i en trekant?

    Forumindlæg
    <p>Hej</p> <p>Hvordan regner jeg opgave b ? hvordan finder jeg hb? hvilket formel skal jeg bruge?</p>
  • Højresidet binormialfordeling

    Forumindlæg
    Jeg har regnet a ud til at være 9,85%. Men jeg er tvivl om det med højresidet binomialfordeling, altså opgave b. Hvordan beregner man dette? HAr kigget igennem boget og er ikke blevet meget klogere.
  • Funktionen f(x)

    Forumindlæg
    Min opgave lægger i vedhæftningen Er der nogen der kan fortælle mig helt præcis hvad jeg skal skrive ind i grafen? synes det lidt svært og vil helst ikke gøre det forkert tak på forhånd :)
  • Finde side på en trekant

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har fået en opgave som lyder følgende. Find længden på en ligebenet trekant. Det eneste jeg har fået som oplysning er at arealet er 0,4 kvadratcentimeter. Håber i kan hjælpe mig
  • Forståelse af tekst

    Forumindlæg
    Hej Har lige et hurtigt spørgsmål Når jeg regner opgaven der er vedhæftet ud, skal jeg så gå ud fra at det er en stor vejbane, eller at der er to vejbaner. Synes nemlig det giver bedst mening med to, men det står der ikke noget om.
  • Erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Hej! Håber på lidt hjælp. Opgave: Prisen på en stak printerpapir sælges til 15kr. Opstil prisfunktion P(Q) og udled funktionen for den totale omkostning TR(Q). På forhånd tak
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej derude. kan i hjælpe mig med den her opgave - hvor stor er er den længste katete, når hypotenusen er 6?
  • HJÆLP!!! belønning modtages

    Forumindlæg
    nogen der har gået på hg og har skrevet opgave i ihverksætteri, om opstart af butik ?
  • Varme i en kabel!

    Forumindlæg
    Hej! nogen der kan fortælle mig hvordan dette skal gøres? jeg har vedhæft et billede af opgaven.
  • FSA Maj - Juni 2004 - Matematik

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med hele opgaven fra 2004? - Håber på et svar . . . . . .. .
  • Rumfang

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe mig jeg skal finde rumfangen af en hul, det altså hul ikke cirkel for det står i opgaven
  • Parablers toppunkter..

    Forumindlæg
    Nogler der kan hjælpe med denne opgave:http://peecee.dk/?id=3801
  • Planck-kurver

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med følgende opgave? http://www.fys.dk/fipnet/6_kosmologi/62_opgaver/o_10.html