Bioteknologi

Enzymer

13. november 2019 af AmiraKh - Niveau: A-niveau

Hej, er der nogle herinde som kan hjælpe mig med min bioteknolgi opgave som handler om enzymer. Jeg har virkelig brug for noget hjælp, håber at høre fra jer :) 

Vedhæftet fil: Udklip.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. november 2019 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
13. november 2019 af AmiraKh

Jeg har kort haft om enzymer, men er ikke helt med på emnet om enzymer. Jeg har desuden ikke haft om særligt om enzymegrupperne. Kort sagt har jeg generelt svært ved at besvare spørgsmålene :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. november 2019 af Moderatoren

Prøv at beskrive, hvad du har tænkt dig at gøre i hver opgave – så kan andre hjælpe dig på rigtig vej, hvis det er helt galt.


Svar #4
13. november 2019 af AmiraKh

Hvordan kan jeg vide, hvilken enzymegruppe der spalter pro-peptidet POMC i mindre peptider? hvad skal jeg kigge helt præcis på?


Skriv et svar til: Enzymer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.