Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18781 til 18800 af 61668
-
Rettelse af engelsk til mundtlig eksamen i 9. klasse
ForumindlægHeeej. Er der ikke nogle mennesker der er søde at rette dette igennem, det er det jeg skal sige til min engelsk mundtlig eksamen. -
Hvordan skal jeg starte, gå videre og afslutte eksamens teksten??
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af???hilsen Marie K. -
Fysik HTX eksamen- Hvordan kan et spørgsmål lyde ?
ForumindlægHeeej Jeg skal snart til Fysik B eksamen på HTX // 2. år.. Prøven tager udgangspunkt i et projekt som vi har lavet + et udtrukket spørgsmål, hvor vi også skal lave et eksperiment Mit spørgsmål er: Hvordan kan det spørgsmål f.eks. lyde ? Vil gerne forbedre mig bedst muligt.. På forhånd tak -
Gasser fysik/kemi - skal op til eksamen imorgen og mangler virkelig hjælp!!!!!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til fysik imorgen, og jeg mangler at skrive og gasser! Er der en som har nogle gode facts til gasser, og et forsøg(med beskrivelse) dog ikke elektrolyse - den har jeg! Håber der er en der hjælpe, hurtigst muligt!!!!! På forhånd tak! :( -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej jeg har været syg i noget tid. så derfor er jeg lidt/meget bag ude med fransk derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med at læse og gam stx fortsætter b-niveau, og skal ha det næsten år på A-niveau Nordjylland -
beviser til mundtlig mat eksamen (et årig a)
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen derude der ved hvilke beviser der kunne tænkes at man skulle løse under henholdsvis parameterfremstilling, rumgeometri, og differentialregning;til den mundtlige studentereksamen i mat (et årig a).. undervisningen har fuldt bogen "MAT 3H"på forhånd tak. -
Hjælp skal til eksamen i morgen, Hvad kan vi gøre ved omsorgssvigt
ForumindlægHej Jeg er helt på røven er kørt fast i alle andre ting og mangler "bare" denne. Har en masse ting i hovedet men kan ikke få dem ned på papir Nogen der kan hjælpe lidt Jeannette -
Engelsk A - stx eksamen. 1. delprøve HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg var idag til skriflig engelsk på stx (A-nivau). Jeg bed i mig, at under 1. delprøve stod der ikke "skriv dit svar på dansk" i hhv. opgave 1(mener jeg ikke) og opgave 2. Er jeg den eneste som har fået lidt ondt i maven efter først at have set det få minutter før aflevering af... -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
Matematik A, Fysik A, Kemi B = nørd?
ForumindlægHej jeg skal på stx og linjen er mat a, fys a og kemi b. Har hørt at det skulle være den mest nørdet linie, så jeg får nærmest helt præstationsangst xD er det også sådan på jeres gym, linien mat a, fys a, kemi b eller ligende er skolens nørder? PS. når jeg siger nørd, mener jeg det på en god ... -
SRP - HTX Matematik + Design og Produktion emneforslag
ForumindlægHej, jeg søger efter nogle emneforslag til Matematik + Design og Produktions SRP. To emner som jeg har tænkt på er Boolsk Algebra, og Kirchofts Størm og Spændings lov. Vil gerne hører om nogen her har en anden emneforslag. -
MAT A eksamen 2011, opgave 6
ForumindlægHej, nogen der løste denne opgave, som kan hjælpe? Figuren viser i intervallet [-3;6] grafen for den afledede funktion f' for en funktion f. Bestem monotoniforholdene for funktionen f i intervallet [-3;6] -
NATURGASLAGER EN GAMMEL OPG FRA EKSAMEN I SKR FYSIK
Forumindlæghey allesammen....jeg har en opgave for om naturgaslager hvor jeg har løst opgave a men kan ikke finde ud af b er der nogen der vil hjælpe med formler osv... seriøst har virkelig prøvede men får noget meget mærkeligtopgavelageret fyldes ved at pumpe gas fra naturgasnettet ind i lageret. Pumpen ov... -
Skal til eksamen Onsdag!! så hurtigt svar, har problember med fysik s:
Forumindlæghvad er elektromagnetisme? og hvad er vekselstrøm ? og induktion Må meget gerne skæres så meget ud i pap som muligt (: hehe. -
JEG ER PÅ RØVEN I EKSAMEN AFLEVERING MED EMNET LIGESTILLING!!!!
ForumindlægDet er hvad jeg er som udgangsunkt er nået frem til. Nogen der kan hjælpe mig videre,. Jeg sidder og bliver i tvivl om det er noget være gang røv jeg har gang i. Det er samfundsfag på C. Ligestillings historie op gennem tiderne. `Ligestilling` ser jeg som værende en overordnet titel for al forske... -
Dansk mundtlig eksamen - analyse af årets pressefoto 2014
ForumindlægHejsa Jeg står med et pressefoto og er lidt i tvivl om kompositionen. Jeg havde egentlig sagt at personerne + dyne var i forgrunden, sengen og bamserne i mellemgrunden og så væggen i baggrunden. Men jeg har også stødt på, at andre mener personerne er i mellemgrunden, hvilket jeg godt kan se, men... -
Matematik opgave om grauballemanden og hans C-14 indhold.
ForumindlægGrauballemanden blev fundet i 1952. Man anslog hans alder til ca. 5700 år Så kommer spørgsmålet: Hvor stort var indholdet af Kulstof-14 i Grauballemanden ved undersøgelsen målt i %? Nogle der kan komme med et lille fif til hva jeg kan gøre ? er nemlig ret lost. -
Usikkerhed omkring metoder til min AT eksamen. hjæælp
ForumindlægHej. Min at eksamen er lige rundt om hjørnet, og er i tvivl omkring nogle punkter, som jeg gerne vil have styr på. Problemformulering Hvorfor har nutidens unge brug at iscenesætte sig gennem nyere medier, og hvordan bliver de iscenesat? Problemstillinger 1) Hvordan karakteriserer Anthony Gidden... -
Hvilke type emner er det man kan trække til mundtlid dansk eksamen?
ForumindlægDumt spørgsmål, men jeg kan ikke huske hvilke emner det er man kan trække til dansk eksamen. Noveller Udpluk fra romaner Lyrik Digte Er der flere?
