Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18781 til 18800 af 34487
-
Lektiehjælp kemi
ForumindlægEr der nogen, som bor i nærheden af Herning, og kan give mig noget lektiehjælp i kemi B, da jeg skal til mundlig eksamen. Løn: 100 kr. pr. time.Hilsen mig -
Hvilken slags kilde er Churchills fultontale?
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen i morgen (3.g), og er i tvivl om hvilken slags kilde Churchills tale i Fulton, fra 1946 er? Håber nogle kan hjælpe :) -
ekstemporaltekster??
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til fransk mundtlig eksamen og derfor kunne jeg tænke mig at øve på nogle ekstemporaltekster? Er der nogen der har nogle ekstemporaltekster jeg kan øve mig på? Tak -
Opløselighedsprodukt (Ca(OH)2)
ForumindlægHej Derude jeg sidder og skal til mundtlig kemi A eksamen, og kan simpelt hen ikke finde ud af dette inde for opløselighedsprodukt: Hvad sker der med opløselighedsproduktet for calciumhydroxid hvis temperaturen hæves ? Håber i kan hjælpe! -
Nogen der skal op i Musik B?
ForumindlægHej. Ville høre om der var nogen andre der skulle til eksamen i musik B.Så kunne vi evt sammenligne noter og analyser, da vi jo kommer op i kendt stofMit hold opgiver soul og barokken. -
Median og middeltal
ForumindlægHej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen. -
Notater til religon
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og skal forberede mig til eksamen i religion. Jeg er i gang med at skrive noter, men er der andre, som har noget at byde ind med? Helst notater ud fra grundbogen! :) -
Hjælp... Haster!!!
ForumindlægHej SP, skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp. Hvordan ser denne reaktion ud?: Opskriv reaktionsskema for opløsningen af stålulden i svovlsyren Og denne?: Opskriv reaktionsskemaet for udfældningen af saltet (jern(II)sulfat heptahydrat) På forhånd tak :) -
Fransk B-niveau hvordan gik det?
ForumindlægHey!ville bare lige høre hvordan det gik med den skriftlige eksamen i fransk på B-niveau. Synes selv at teksten var okay, skrev selv B1, og C2 synes det var dem jeg bedst kunne skrive om. -
Forberedelsestid i mat?
Forumindlæghey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a) -
HJÆLP til eksamenspørgsmål hvordan
ForumindlægHej alle sammen skal NF-eksamen tirsdag har en spørgsmål som jeg ikke helt kan forstå hvordan kan kunstgødning (NPK) forurene grundvandet? kom herunder ind på vands egenskaber som opløsningsmiddel mvh -
Kan man det?
ForumindlægJeg går i 3.g og har lige været op i eksamen... jeg vil meget gerne forbedre min karakter, men er det muligt at gå om næste år?? hvordan foregår sådan noget? -
Økotaksikologi
ForumindlægHejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp... -
Statsminister?
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til eksamen i dag og undres over - hvem er statsminister lige nu i Danmark? Er Helle Thorning stadig det, når Lars Løkke ikke har fået dannet regering endnu? Eller er vi uden statsminister? -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Censor fra Tornbjerg Gymnasium!!
ForumindlægHej.. jeg har fundet ud af, at jeg har 2 censore i år som kommer fra den samme skole, nemlig Tornbjerg Gymnasium i Odense! er der nogle som kender dem? eller har prøvet lærere derfra til eksamer? -
COMO AQUA PARA CHOCOLATE
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
TACONES LEJARNOS
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
Anny Holmgaard - Cubanos
ForumindlægHåber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst?
