Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18801 til 18820 af 36437
  • Kulstofkredsløb i en sø

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i biologi eksamen i morgen og har trukket kulstofkredsløb i en sø. Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan kulstofkredsløbet hænger sammen med søen?
  • Dansk mundtlig afgangsprøve

    Forumindlæg
    hej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp!
  • Eksamenssæt 2008 B-niveau

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogle, som har en opgave fra B-niveau eksamen sidste år, som man jo muligvis kommer op i her til terminsprøverne? Vh Emil
  • EMNE?

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde noget om kriminalitet i Frankrig?? Kan ikke selv finde noget.. Det skal bruges til Fransk synopsis (eksamen)??????????????!!! Hjææææææælp!
  • Spanske ekstemporal tekster

    Forumindlæg
    hej alle!?Skal til eksamen i spansk... Er der nogen som kender til et sted hvor man kan skaffe disse ekstemporaltekster? Ville være perfekt øvemateriela... mvh. Rasmus
  • Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH
  • hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt
  • Hjælp!! Valgaften

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen i morgen, så tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig? Jeg skal finde ud af hvorfor de er så racistiske i kortfilmen valgaften. Håber i vil hjælpe, tak på forhånd :)
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • Genetisk kode

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvad den genetiske kode og og hvorledes kommer den til udtryk? Sidder i 24 timer eksamen, og er lidt på bar bund :-)
  • ioner (HJÆLP HASTER)

    Forumindlæg
    En god huskeregl til hvordan man sætter på ionform/hvordan finder ionernes ladning? og generelt anden vigtig viden om ioner, som er vigtigt at kunne til eksamen :) -Tak
  • skummel opgave (mat2b)

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!!
  • Bestået??

    Forumindlæg
    Hey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK....
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • AT - HJÆLP (Sidste tjek!)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til min sidste eksamen som er AT, så jeg ville lige høre om der var en sød sjæl som kunne kigge den igennem og sige deres mening:/?
  • usandsynlighedstest

    Forumindlæg
    Til eksamen under emnet diskrete fordeling, kan jeg blive spurgt om hvad usansynlighedstest er. Er der nogle der kan hjælpe mig, hvad jeg skal svare her? :)
  • Mundtlig mat - differentialligningsmodeller

    Forumindlæg
    Differentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak
  • Kan jeg blive student?

    Forumindlæg
    Hej, Hvis mit årsgennemsnit ligger på 4.4 og jeg lige har dumpet en eksamen på A, kan jeg så godt dumpe den næste eller bliver jeg så ikke student?
  • Hjertet og blodkredsløbet

    Forumindlæg
    En der kan forklare hjertet og blodkredsløbet er opbygget? Og hvordan blodets vej er igennem kredsløbet. Håber der en der kan hjælpe mig, da jeg skal til eksamen i morgen :-)
  • Blooms taksonomi på studieområdet

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)?