Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18801 til 18820 af 102572
-
Need help
Forumindlæg= ) Hej, er der nogen der har analysemodel til digte eller folkeviser ? Jeg kan slet ik find ud af digte eller folkeviser, sagere osv. -
Aus den Ketten - Tysk
ForumindlægEr der nogen som har læst Aus den Ketten af Gabriele Wohmann ? -
Forkellen på Eulers og Runge-Kutta metode?
ForumindlægJeg har kendskab til Eulers metode, men jeg har ingen anelse om, hvad Runge-Kutta-metoden er, da jeg lå syg med influenza, mens min klasse gennemgik den. Om nogle ville forklare hvad det er for en metode og om hvilken forskel der er fra Eulers metode? -
eksistens
ForumindlægNår vi ved at 2^0,5 findes, hvordan beviser vi så at alle reelle tal x, så finde s x^0,5 ? -
Kort oversættelse
ForumindlægFordi jeg ikke kan leve uden dig håber nogen vil hjælpe -
Romantikken
ForumindlægHej derude er der nogen som har nogle gode notater fra romantikken? :) -
Levnedsbeskrivelse
Forumindlægskal man skrive under med sin underskrift til allersidst når man har skrevet sin levnedsbeskrivelse? -
Oversæt sætning
ForumindlægHvordan ville i oversætte følgende sætning? Det var først, da han så løven komme lige mod sig, at han blev virkelig bange. På forhånd tak. -
det skrå kast
ForumindlægNogen der ligger inde med den generelle formel for starthastigheden af en kastet genstand? -
eksamen!!
Forumindlæghej alle! jeg har netop fået at vide at jeg skal op i kemiB mundtlig eksamen. dette er noget rigtig skidt, da kemi er det eneste fag jeg virkelig havde frygtet. Jeg forstår simpelthen ikke faget, og ligger til et 02. nu er mit spørgsmål så: hvad skal jeg gøre for at lave en god eksamen?, andet e... -
Tilladte hjælpemidler FS10 Mundtlig(Dansk+Engelsk)
ForumindlægHej jeg sidder og undre mig over noget. Hvilke hjælpemidler må jeg medbringe til FS10 Engelsk og Dansk mundligt. Som fx må jeg medbringe analysemodeller og ordbøger og lign??. (Altså ind i forberedelses lokalet) Svar venligst hurtigst som muligt Tak :) -
Buddhisme. hjælp - skal til eksamen imorgen!
Forumindlægskal bare lige høre, om jeg har forstået det rigtigt. mennesket består af 5 skandhaer. de tre første skandhaer er begæret, og den 4. får os til at handle efter begæret. den 5. skandha er bevidstheden som skal lære at styre. karma er en handlig der føder en ny handling. handlingerne er enten go... -
odyssse - sang 1, 9 og 10 hjælp
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der har noget til sang 1, 9 eller 10 ? det ville jeg blive glad for. Tak på forhånd -
HJÆLP!!!!
ForumindlægEr det bare ikke nogle af jer der kan fortælle/hjælpe mig om græsk kultur med at skrive en side eller en halv side!!??? :( GRÆSK KULTUR, -
Den gode synopsis?
ForumindlægJeg ønsker et eksempel på "Den gode synopsis" i Psykologi B-niveau -
Redoxreaktioner
Forumindlæghvordan kan man gøre brug af redoxreaktioner til både kvalitative og kvantitative analyser? -
Opgave til halveringstykkelsen - Fysik
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en opgave, opgaven lyder således: Det oplyses, at den radioaktive isotop thorium-232 udsender gammakvanter med en energi på 63,8 keV. .a) Bestem ud fra figuren på side 31 (den er vedhæftet) i denne note halveringstykkelsen for ovenstående y-stråling i henholdsvis bl... -
Skal jeg give mine notater ud?
ForumindlægHej folk på studieportalen. Jeg sidder midt i de allersidste forberedelser til fsa i historie i morgen. For lidt siden fik jeg en besked på facebook, hvor en i min klasse spurgte om hun kunne få svarene på de spørgsmål vi har fået et ark medpå klassen. Det er næsten notater til det emne. Jeg sv... -
Ligninger - Reducer FS10.
ForumindlægGoddag. Jeg har misset et par regle regler, og skal aflevere i morgen :) Jeg vil gerne have svarene og udregninger, men også gerne en god forklaring så jeg ikke havner her igen næste gang. (De 2 første har jeg selv lavet men er ikke sikker! - Så sammenligner med jeres svar) A. 8(2x + 5) = 6(8... -
trigonometri
ForumindlægHej, jeg har problemer med denne opgave. a'eren: Jeg har funder |OA| vha. pythægoas. Men hvordan kan jeg sikre mig at |APO| er en retvinklet trekant? b'eren: Har tænkt på at men kender |PA| og |PO|, så jeg kan beregne vinklen vha. almidelige trekantsberegninger for retvinklede trekant...
