Søgning på: tysk stil. Resultater: 18801 til 18820 af 41422
-
HASTER ...hvad symb. titlen???
ForumindlægHej er der nogen som har læst "the web", på eng el andre sprog??? for jeg sidder nemlig med den, og skal skrive om titlen og hvad den er symbol for. Hvad mener I??? -
Menneskesyn
ForumindlægHej,Nogle der kan fortælle hvilket menneskesyn der er i novellen Ørneflugt?Freud -
berlin - generelle spørgsmål
ForumindlægSkal skrive opgave om Berlin, og ville lige se om jeg kunne få lidt inspiration til en lille del af opgaven, fra andre der ved noget om følgende:Hvordan er forskellen mellem Berlins midte (city) og forstæderne, dvs langt væk fra midtberlin? - og forskellen mellem midtberlin og østberlin? arkitekt... -
Tørdokken - Litterær artikel
ForumindlægJeg er igang med at skrive en litterær artiel, om Tørdokken. Mit største problem, er tallet 3222 som er nummeret på galejslaven. Betyder dette tal noget, og i såfald hvad? Jeg har prøvet at søge på nettet, både sammensat, adskilt osv. Jeg tænker bare, at siden Stefan Andres har valgt neto... -
hjælp mig med at jeg kan forberede mig til 9 klasse til terminsprøven
Forumindlæghej jeg ville enomt meget godt lære mere matematik for jeg har ikke rigtigt lært i 8 klasse noget rigtigt og er bange for at jeg får dårligt karakter så ville få hjælp i matematik så jeg kan blive bedre -
Rettelse af engelsk artikel
ForumindlægEr der nogen af jer, der har tid til at rette min engelske artikel? Det skal være rettelse af grammatiske fejl, sproglige formuleringer osv. På forhånd tak. -
omdrejningslegeme
Forumindlægheyer kørt fast i en opgaveBeregn vha stamfunktioner rumfanget af det omdrejningslegeme der fremkommer når M drejes 360 grader omk. førsteaksen..(Punktmængden er fra 0 til 4) er der nogen som vil hjælpe? -
Atomatisk parkeringskælder
ForumindlægHai, er der en som kan hjælpe? :) I køenhavn findes en automatisk parkeringskælder med plads til 408 biler. En bilist parkerer sin bil på platformen i gadeplan. Platformen med bilen bliver sænket ned til en af de 4 etager. Her kører platformen automatisk bilen hen til en ledig plads. Massen... -
Andengradspolonymer!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to opgaver jeg simpelthen har brugt så lang tid på, men ikke kan komme videre! Håber der er en venlig sjæl derude, der vil hjælpe mig med at komme videre med disse to opgaver. -
differentiere = 0
ForumindlægNår man differentiere noget og derefter sætter lig 0.. hvorfor er det man sætter lig 0.. ved det er noget med tangentlinjen. -
Chat side!?
ForumindlægHej Hvorfor kunne man ikke oprette en chatside herinde, så man direkte kunne få hjælp og snakke med ligesindede eller lignende? Mere end velkommen til at skrive til mig :-) Kh APPLE -
Mundtlig eng.
ForumindlægHej alle.. Er der nogle der ved hvordan det forgår i engelsk efter den nye reform? Skal op til årsprøve imorgen og jeg er ikke helt sikker på det..Evt. nogle der har nogle gode råd hvis man ikke er så god til engelsk? Eller bare generelt.. på forhånd tak (: -
Eksistentialisme
ForumindlægLæste lige bogen af Satre og der står at både kriste og ateister mener at eksistens går forud for essens. Et andet sted (religion - en grundbog) står at kristne mener at essens går forud for essens...Hvad er rigtigt?? -
gymnasiet
Forumindlægsidder og diskutere med nogle venner. Kan man dumpe gymnasiet(man skal opnå et vist gennemsnit)eller får man bare et eksamensbevis -
EU - integrationsteorier
ForumindlægHej, hvilken integrationteori kan bedst beskrive EU? -
Gymnasium
ForumindlægHejsa, jeg er en pige som starter på vestreborgerdyd som 1'ger. Er der nogen der kender noget til det gymnasium, er meget nervøs men glæder mig også på samme tid . :) Glæder mig til at høre fra jer. -
SSO?!
ForumindlægEr der nogen som har et godt emne til SSO-opgave i historie på HHx?!Please hjælp, jeg er lost! -
Studere i Kina eller Japan!
ForumindlægHvad kræves der for at studerer i Kina eller Japan? Hvordan kommer man overhovedet til at studerer der??Håber i kan hjælpe! -
HJÆLP!! MMatematik flex c
ForumindlægHej derude. Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik C på flex modul 1,2 og 3 selvfølgelig mod betaling. Virkelig VIGTIGT! -
Skumring (novelle)
ForumindlægHej alle. jeg skal skrive en novelle, som hedder skumring. Jeg har bare ingen idé om, hvad novellen skal handle om. Helst en spændende hostorie som er realistisk; men som sagt, har jeg ingen idé. De eneste krav som novellen kræver er: At den skal skrives i datid og i 3. person. At den fo...
