Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18821 til 18840 af 36437
  • Eksammensbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd.
  • 1. delprøve i Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008?
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak..
  • KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!

    Forumindlæg
    Skal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • Dobbeltdifferentiering

    Forumindlæg
    Hey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det?
  • tips til mundlig eø

    Forumindlæg
    hejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt...
  • Grænseværdi og kontinutet!

    Forumindlæg
    Skal til mundtlig eksamen torsdag, og blev i tvivl og den grundlæggende betydning af disse to begreber: grænseværdi og kontinutet.Nogen der vil bruge et par linier til at forklare det for mig?
  • hvad lægger man mest vægt på?

    Forumindlæg
    hvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om??
  • Please: Noter til Platon og Hieron!!!

    Forumindlæg
    Jeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie
  • Definition af cos,sin og tan..hjælp..

    Forumindlæg
    er der ikke en der gider hjælpe mig med at lave en definition af cos, sin og tan? skal bruge det til eksamen i morgen, så det er meget vigtig..
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre?
  • Dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg ville være meget glad, hvis der er nogen, som har nogle eksamensnoter fra mundlig dansk eksamen, som jeg måtte se.Mange hilsner og tak.
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.
  • hurtig hjææælp...stikprøver- sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    er der nogen her inde der kan definere begrebet stikprøver i sandsynlighedsregning tusind tak hurtig hjælp... skal til eksamen imorgen vil gerne vide det...
  • william wordsworth haster!

    Forumindlæg
    analyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen.
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive en stil "Rævefabler" fra eksams sættet 2008 - kunne virkelig godt bruge noget inspiration - nogen som har skrevet den???
  • link til udregning af karakter??

    Forumindlæg
    - Hey!!På et tidspunkt lå der et link herinde, hvor man kunne skrive sine karakterer, både eksamens og års-, og gennemsnittet blev derefter regnet ud. Hvad var det lige linket var?
  • Skriftlige opgaver fra studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej med jer,Tænkte på om man kan få sin danskstil, matematikprøve og lignende fra eksamen tilbage et eller andet sted?God sommer,Rytmus
  • Der blaue brief opgave 2/3 !??

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ?