Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18841 til 18860 af 77388
-
hjælp til projektuge opgave 8.klasse!
Forumindlægvi er en gruppe på 3 i 8.klasse og vi har virkelig brug for hjælp til en problemformulering/problemstilling og gode råd til vores emne. Vores overemne er "teknologi og magt" og vores under emne er "overvågning på de sociale medier" er der nogen der har nogle idéer ?! -
Aflevering og sygdom (folkeskole)
ForumindlægHvordan har lærere i folkeskolen det med afleveringer og sygdom? Er det okay, at man aflevere senere (elektronisk) hvis man har været syg dagen før afleveringsfristen? -
vektorer i geogebra
Forumindlægjeg er seriøst helt lost på hvordan man laver opgave D, nogen som kan hjælpe? indsætter udregningerne i et nyt vedhæft som en kommentar -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej. Min lille søster skal op til optagelsesprøven på STX er der nogen af jer der var op sidste år som kan give nogen gode råd og evt. kan forklare lidt om selve prøven, og niveauet. det kunne være en stor hjælp. -
Hjælp til læseprøven
ForumindlægHej Alle Jeg har i ret lang tid haft lidt svært ved læseprøven. Jeg har som forberedelse til tidligere prøver lavet alle øveprøver på Gyldendal (jeg har ikke adgang til Clio), og jeg forbereder mig rigtig meget til prøverne. Jeg er også begyndt at læse en del i fritiden, men jeg ved ikke rigtigt... -
skriftlig fransk 9.klasse - terminsprøver
ForumindlægTil alle som skal op i skriftlig fransk 9.klasse og ikke har prøvet det før, det er sådan opgaven nogen lunde vil se ud :) -
Dansk kultur
ForumindlægHvad er dansk kultur? -
Schoolshottings I USA
Forumindlægjeg har valgt at snakke om Schoolshottings I USA til min engelsk emsamen, men nu er jeg itvivl om hvad jeg skal snakke om. Jeg vil gerne perskeptivere til Australiens våbenlov. Hvad skal jeg skrive om? -
m2 og km2
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en opagve, men kan ikke finde ud af det, så ville lige høre om i ville hjælpe:) Hvor stor en procentdel af standpladserne udgør indenrigsstandpladser? Lufthavnen dækker et samlet areal på 12,4 km2. Heraf udgør baner og standpladser 3 mio m2 dækket af asfalt. -
Streger i figur
ForumindlægHvis man tæller antallet af streger i hver figur, vil man kunne se, at der er 3 streger i figur 3, 6 streger i figur 4, 10 streger i figur 5 osv. Hvor mange streger er der i figur 11? -
Produkt ide Homoseksualitet
ForumindlægHejsa Vi er igang med en projekt opgave og homoseksualitet, hvor vi tager udgangangspunkt i homoskesuelles rettigheder gennem årene også deres rettigheder i foreholdt til andre lande idag. Håber i kan hjælpe! -
Jeg er så nervøs!!!!!
ForumindlægJeg er en muslimsk pige med tørklæde på, som forhåbentlig skal starte HTX næste år. Jeg er bange for at komme i en klasse uden andre indvandrer hvor jeg vil blive udelukket og blive outsider. det skete da jeg gik i offentlig folkeskole for tre år siden, og jeg er virkelig nervøs for at det ske... -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Er mine karaktere okay
ForumindlægJeg er meget interesseret i dyr og vil rigtigt gerne være dyrlæge, jeg går i 7 klasse og vil gerne vide hvad jeg skal op på i karaktere. Lige pt får jeg 7 i fysik-kemi og 10-12 i matematik?? -
Hjælp til solsystemet !!!
ForumindlægHejsa... Jeg er i øjeblikket igang med at skrive et projekt omkring solsystemet, men jeg kan ikke finde jordens tilblivelse?? Nogen som kan forklare mig jordens tilblivelse i fysik? På 10. klasses niveau. Det ville være en stor hjælp!! -
Hej
ForumindlægJeg skal lave en fysik B experiment. Jeg må selv vælge hvilken emne og hvilket experiment. Den skal også fremmlæges i klassen. Jeg vil gerne ha en gode og nemt emne. Så hvis i har en gode og nemt experiment? -
Er du sød at hjælpe?:-*
ForumindlægEr der nogen der har nogen links til nogle fysik forsøg, der handler om "alkohol, syrer og base, elektromagnetisme eller atom og kernefysik"? Plzzzzzzzzzzzzz har virkelig brug for det. Men self. noget for 9-10 klasserne. -
Perspektivering
ForumindlægHejsa Jeg skal op i fsa fysik i morgen, og der er nogen der siger at man skal perspektivere, og det forstår jeg ikke, for vi har ikke snakket om det på klassen.. Hvis man skal.... hvad kan jeg så perspektivere til magnetisme, salte, syre, baser, alkohol, atomkerner? -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget... -
HJÆLP - OVERSÆT !
Forumindlægles amours meurent à une fréquence qui élagera bientôt celle de Montréal. Nous, les citoyens d9;un pays arriére, nous nous modernisons malgré nous, avec le reste du monde. .. Je me suis jamais vraiment habituée à cette ville où j9;ai vècu tant d9;années. Tusind tak - det haster !
