Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 132899
-
Matematik fs10 randers regnskov hjælp ?
Forumindlæger der nogen der har Matematik fs10 randers regnskov ? har brug for den skal til termins prøve her den 12/12 -
Matematik opgave mod betaling
ForumindlægNogen der har lyst til at lave en 9 klasse - matematik opgave mod betaling? -
Matematik A - skriftlig.
ForumindlægHej Folkens. Tænkte på om nogen vidste hvor man kunne skaffe sig nogen eksamensæt til matematik, for lige at øve sig lidt. -
Matematik A august 2009
ForumindlægHej er der nogen der har facilisten for matematik a august 2009 med hjlæpemidler, det ville være super hvis i kunne hjælpe mig :) mvh -
Fp9 2020 matematik
ForumindlægHej nogle der ligger inde med facitlisten til fp9 matematik 202” problemregning? -
fs10 december 2013 matematik
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en matematik fs10 december 2013 , retteark eller noget? :-) -
Artikler - 24-timers eksamen
ForumindlægHej Jeg har 24-timers eksamen - Jeg har om nervesystemet og giftige stoffer i miljøet. Jeg har fået udleveret nogle spgsm. og derudover 3 artikler. Der står at man skal kommenter de vedlagte artikler. Vil det sige at jeg bare skal gi en kort resume af artiklerne eller er der mere??? Udov... -
Musik C eksamen
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal op i musik C om godt en måned. er der nogle der ved noget om den eksamen? jeg har fået at vide at man skal spille et nummer, og så er der en teoretisk del hvor man får udleveret noder og musik og så skal analysere det nummer.' mit spørgsmål er så, når man kommer in... -
Psykologi eksamen, PTSD
ForumindlægHej folkens. Jeg har lige været oppe og trække til min psykologi 24 timers eksame, og jeg har brug for en smule hjælp; Mine bilag handler i store træk om de psykiske og fysiske problemer som nogle soldater ender med at have når de vender hjem fra krig, og hvordan de udvikler" Post-Traumatic... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til eksamen i Dansk A i løbet af den næste måneds tid og er kommet lidt i tvivl. Hvad skal man kunne? Jeg har de forskellige tekster vi har læst igennem året og de forskellige perioder og genre. Så har jeg analysemodellerne, men er der egentlig mere end det? Jeg får hele t... -
Geografi C Eksamen
ForumindlægHej, jeg er i gang med at forberede alle eksamen spørgsmål, men der er lige fire underspørgsmål som jeg ikke har styr på. Er der nogle der kan hjælpe mig med at redegør for følgende spørgsmål: *Diskuter hvordan den globale opvarmning påvirker grønlandspumpen og eventuelle konsekvenser her... -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha... -
Film/Tv Eksamen
ForumindlægHey alle sammen. Er der nogle herinde som ligger inde med nogle rigtig gode notater til film/tv eksamen.. Kunne nemlig godt bruge nogle da mine egne ikke er særlig gode.. -
skriftlig eksamen - tilbagemelding??
ForumindlægHej alle jeg var op til skriftlig eksamen i dansk stx A-niveau. Er der nogle der har en anelse om hvornår vi får svar fra censorene og en karakter på vores opgave? -
Økonomi eller matematik-økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal søge ind på studie efter sommerferien, og har kigget på uddannelserne økonomi og matematik-økonomi (I Århus). Jeg syntes begge uddannelser lydende spændende, men jeg har svært ved at skelne mellem dem. Det, der taler for, at jeg skal vælge matematik-økonomi, er at jeg kommer til... -
bestem tallene a b c
Forumindlæghej der står i min opg at f(x)=ax^2+bc+c det oplyses at f har nulpunkterne -2 og 4 samt at f(1)=4,5 er det sådan a*(x - x1) * (x-x2) 1 *(x-2) * (x - 4) -
stx mat b dec 2007
ForumindlægHej, er der nogen som vil hjælpe mig? Jeg har en aflevering til i morgen og jeg mangler at kun 3 opgaver. Håber der er en eller flere som kan hjælpe mig. På forhånd tak. opgave 7) Om en eksponentielt aftagende funktion f oplyses, at grafen for f går gennem punktet P(3,100), og at halveringskons... -
Hej er der nogen der har ordentlig forklaring på b og c?
Forumindlæg -
Mat b niveau / Integral om stamfunktion
ForumindlægHej jeg har en opgave der lyder: - Bestem den stamfunktion til funktionen f(x ) = 1/x + 2x , x > 0 Hvis grafen går gennem punktet P ( 1,7 ) Og jeg har prøvet at regne den ud, først integrere jeg : f(x) dx = ln (x) + x^2 + k F(1) = ln (1) + 1^2 + K = 7 n... -
Eksamens opgave omkring lagkagehuset.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet en eksamens opgave omkring lagkage huset i fagene Virksomhedsøkonomi og Afsætning (A)? Den var vist brugt til eksamen i 2015, og vil gerne bruge den til noget inspiration til min SRP. På forhånd tak!
