Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 34487
-
Skørbug - synopsis.
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i AT her om en uge. Er der en som kunne tænke sig at læse min synopsis igennem og se på biologidelen, evt give kritik af hvad jeg skal komme ind på til eksamen? Det ville virkelig være en stor hjælp. -
Ionprodukt / Opløselighedprodukt - sammenhængen?
ForumindlægSkal til skr kemi A eksamen i morgen, men jeg er blevet i tvivl om sammenhængen mellem ionproduktet, opløselighedsproduktet og opløseligheden generelt. Er der nogen, der har styr på dette og eventuelt kunne forklare mig det? Tak :) -
Hvad skal øves?
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om? -
AT-fremlæggelse: metode
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i AT og vil høre, hvor meget tid man skal bruge på at snakke om metode, og hvad det helt præcist er, man skal fortælle? Hvis man f.eks. i biologi bare har læst bøger, som andre har skrevet, hvordan diskuterer man så den biologiske metode? -
Metode
ForumindlægTil AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie. -
Tiderne?
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fransk skriftlig eksamen. Ville hører om i kender en GOD og PRÆCIS hjemmeside som forklarer hvordan man bøjer ord i forskellige tider.. Fx. le conditionel osv.. Tak på Forhånd ;) -
Kriminalitets teori
ForumindlægHej alle :) Jeg skal, som så mange andre uheldige 3gere, op i AT eksamen. Jeg skal benytte mig at noget kriminalitets teori, men kan ikke rigtig finde noget om det? Har om kvindehandel .. Håber nogen kan hjælpe :) -
"forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".
ForumindlægEr der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse. -
Hjælp til MatA uden hjælpemidler
ForumindlægOpgaverne står her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdfHvordan løser jeg opgave c og f - dog især c.Håber I vil hjælpe!! -
Hvordan siger man: Jeg har tabt tråden ?
ForumindlægSom overskriften lyder: Hvordan siger man: Jeg har tabt tråden altså at man mistede fokus på emnet. Jeg står nemlig og skal til mundtlig eksamen d. 2. maj :P -
Radioaktivitet!
ForumindlægNu mangler jeg kun den sidste opgave :)Den er omkring radioaktivitet, og der er en tegning. Det er opgave 8 på følgende link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp!? -
HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A!
ForumindlægHej Jeg skal op i samfundsfag A næste uge. Eksamen er 24 timers, og jeg har brug for lektiehælp til selve dagen. Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, eller kender nogen der kan. -
stamfunktion
ForumindlægHvordan skal man tackle et spørgsmål der lyder : desuden ønskes der sammenhængen mellem areal og det bestemte integrale behandel. til mundtlig eksamen.. er der nogle beviser ? eller skal man bare give eksempler,? (eksempler er bare lidt for nemt ikke?) -
''kvadratet på x''???? lineærregrassion??
Forumindlæghej jeg skal op i matematik eksame om nogle dage-- er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad lineærregression og ''kvadratet på x'' betyder?? -
Biologi- Historie --> metoder + nyt materialer.... HJÆLP
ForumindlægHej Alle. Skal op til At eksamen her den 2/6-09 og er meget i tvivl om metoder i historie og biologi. + om der er noget nyt materiale. Har om Darwin og hans rejse til galagos ørene. Er der nogen der kan hælpe? jo hurtigere jo bedre. -
Hjælp ønskes til erhvervsøkonomi B
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp i erhvervsøkonomi B. Skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. Hvis det er nogen, der kan hjælpe mig kan skrive sms til mig på 2072 1113. tak..tak..tak hilsen andrea -
essay
Forumindlægheyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak.. -
Billedeanalyse "ÆGTEPAR"
ForumindlægJeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :) -
helle H. venligfremmede morale?? underlig slutning??
ForumindlægJeg sidder her med min dansk eksame tekst som er venligfremmede af helle helle, er der nogle der eventuelt kunne give mig nogle fif eller forklaringer på hvad moralen og hvor den høre til? - På forhånd tak - Chriatian :D -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak
