Søgning på: psykologi eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 35950
-
NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?
Forumindlægnogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-) -
Gassers tilstandsligning HASTER
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :( -
Dks tilblivelse og danernes første togter
ForumindlægHjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes -
Forskel på græsk og romersk arkitektur?
ForumindlægHej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig! -
Hjælp mig :) disposition .
ForumindlægHejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor . -
Budskab?
ForumindlægJeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp -
Grundtilstand for atomkernen
ForumindlægDet er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås? -
Varmluftballon
ForumindlægEr der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen -
Potentiel og kinetisk energi
ForumindlægKan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:) -
Uddannelse på tysk?
ForumindlægJa overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen. -
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
celler
Forumindlæghej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
Dumpet - GS supplering
Forumindlæghvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt? -
råd
Forumindlæghej.er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mat mndt eksame.. -
eksamensopgave..
ForumindlægHej.. Jeg har regnet rumfanget i opgave 4 og får 117... Kan det passe? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581.pdf Tak -
eksamensopgave..
ForumindlægHEj.. hvordan løser man opgave 6b. Opgaven ses her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181v.pdf Tak -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
intensi.
Forumindlæghej. jeg har et spg. til eksamen..er det ikke kun det intensivet læst tekster+kilder man kommer op i ...altså at der ikke er noget ukendt.... -
TI89 SÆLGES
ForumindlægTI89 sælges, kom med et godt bud.. Sælges efter d. 29, hvor jeg har været til matematik eksamen
