Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18861 til 18880 af 37418
-
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Skattereformen(!)(!)(!)
ForumindlægHej alle sammen! Til jer der nok følger med I hvad der egentlig sker derude, ved I jo at der er en masse snak om det med skattereformen. Men er det ikke nogle søde sjæle derude, som rent faktisk vil forklare mig hvad det hele går ud på? Jeg har kigget rundt omkring på nettet og læst diverse... -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH. -
Tage 3.g hjemme
ForumindlægHej. Jeg er lige startet i 2.g på STX. Jeg har spekuleret på om det er muligt at få sin studentereksamen uden at møde op til undervisning på noget gymnasium. Jeg tænker på om det er muligt at lave en aftale med mit gymnasium om at jeg fx tager 3.g hjemme og selv læser op på mine fag? Findes der n... -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Optaget på studie, men mangler karakter fra sygeeksamen
ForumindlægJeg ansøgte i år med et kladdebevis og kom ind på medicin, KU; De siger jeg er optaget såfremt jeg, efter min sygeeksamen, stadig har det fornødne snit på 10,3. Det regner jeg med at jeg får, men jeg har fået at vide at mit endelige bevis først er færdigt om 3-4 uger, når resultatet af min sygeek... -
Fortæl om jeres studie
ForumindlægHej Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense: Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker.. På forhånd tak! -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
Appelformer og agumentation
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal fortælle, hvilke (hvis nogen) appelformer der bliver brugt i følgende to citater: ”Imod den romerske kirke, sådan du værdigedes at advare om, rejser sig løgnelærere, som indfører fortabelsessekter og pådrager sig en hurtig dom. Deres tunger er ild, et h... -
Eksempler på elektromagnetisk stråling
ForumindlægHejsa.. er der nogen som kan give eksempler på elektromagnetisk stråling? :) -
Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)
ForumindlægJeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M -
hjælp til rettelse i stil
Forumindlægsøger en venlig sjæl, som måske vil være sød at rette min stil med eventuelt sproget, grammatikken og komma mm.? skal være inden i morgen for får karakter på den. -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ... -
1g terminsprøve mat, opgaver!
Forumindlægvidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere en kort sigende overskrift.. det jeg mener er: kan man finde 1 g's årsprøver i matematik A niveau, så jeg kan øve mig.. har fundet til afslutningsprøven, men det er dog for ambitiøst at kaste sig ud i vektor, diffenrential etc. når man ikke har p... -
Årskarakterer
ForumindlægEn ven og jeg skal lige have afgjort et væddemål. En af os mener, at årskaraktererne hovedsagligt bygger på terminskaraktererne (hvis man har ligget til 10 i begge terminskarakterer, men formelt set er gået ned til 7, så er det 10-tallet der gælder for mest). Den anden mener, at årskaraktererne ... -
smeltepunkt og specifik varmekapacitet
ForumindlægHej Jeg skal lave et forsøg hvor stearin varmes op, og derefter hældes over i et bæger med vand, for at undersøge den specifikke varmekapacitet. Jeg har prøvet at lede i databøger og på google, men kan kun finde smeltepunkt for stearinsyre og ikke ren stearin. Er der nogle der ved hvad stearins s... -
Rettelse! af opgave? - 9. klasse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er omsider, efter adskillelige timers arbejde, blevet færdig med min problemløsningssæt, så ville høre om der ikke var en venlig sjæl, der gad at se den igennem for fejl? Det er meget vigtigt! Håber nogle vil hjælpe. På forhånd mnage tak! Alkymisten! -
Hjælp til et stykke! (9. klasse)
ForumindlægSidder her og laver min mat opgave, men er dog havnet i en lidt vanskelig situation! Jeg er nået til et stykke, der volder mig lidt besvær, så håber på lidt hjælp her inde fra! Det drejer sig om stykke 2.4 fra denne opgave: http://peecee.dk/?id=40204 PS: Der kan gå op til 10sek. før billedet...
