Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 18881 til 18900 af 34075
  • Haster! Kapitalfremskrivning?!!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp!
  • Toulmins argumentationsmodel

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og læser til mundtlig dansk eksamen (stx), og har om argumentation. Er der nogle af jer der kan forklare mig Toulmins udvidede argumentationsmodel, især gendrivelse og styrkemarkører. Ville være super dejligt, på forhånd tak.
  • Hvordan????

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde der ved hvordan en Virksomhedsøkonomi eksame foregår, jeg er så heldig og have en lærer der ikke kan svare på dette spørgsmål, eller han prøver på at kunne undgå at foreklare mig det.
  • Jordens Skatte

    Forumindlæg
    Hello! Jeg kunne virkelig godt bruge en ide eller 2 til min eksamen på mandag. En dispotion til "Jordens Skatte" med forsøg og stuff like that, ville være mega najs:=) -Baloo
  • Høj - og lavtryk

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig hvordan høj og lavtryk opstår og adskiller sig fra hinanden? Desuden nogen der ved, om man skal kunne redegøre for hele det globale vindsystem til en C-niveau eksamen??
  • Brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej :-) I blandt et af mine spørgsmål til mundtlig eksamen står der: Bestemmelse af konstanten for en stamfunktion når man kender et punkt på grafen. Det ville være fantastisk med noget hjælp for er helt i tvivl om hvad de mener.. Hilsen Mikkel
  • Artikler og perspektivering

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal op på mandag til mundtlig dansk eksamen. Man kan f.eks. godt komme op i artikler, essays, medie hvad kan man perspektivere disse ting til, da man helst også skal kunne perspektivere til noget litteraturhistoriesk.
  • Atomfysik

    Forumindlæg
    Hej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (:
  • Har du været oppe i engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i mundtlig eksamen i engelsk B og vil gerne høre om nogen herinde har været op, og hvad jeres oplevelse med hele forløbet har været. Så del venligst jeres erfaringer :)
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Normalfordeling?!

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :)
  • symbolismen eksamimorgen haster

    Forumindlæg
    hej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak
  • Magt , og strategi til formindskning af arbejdsløshed.

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke strategi ville være bedst til at folk i arbejde -opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien? Hvad vil bevidsthedskontrollende magt samt institutonel magt, sige ? Sådan kort sagt. (Skal bruges til eksamen)
  • Solsystemets dannelse

    Forumindlæg
    Er der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D
  • Die schwedenfähre?

    Forumindlæg
    Nogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting ..
  • Notater til Context - hvem kan hjælpe???!

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa
  • c fag?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i et c fag og jeg går på 2år i hhx.. hvis jeg dumber i det fag.. og jeg har gode nok karakter generalt.. kan jeg komme videre?!?!
  • Romantisme? Hjælp hurtigt tak.

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal meget snart til eksamen i mundtlig dansk, og skal fremlægge om Fyrtøjet og romantikken i det (romantisme perioden) Er der nogen der ved hvad romantikkens strømninger er? og hvordan de kommer til udtryk i Fyrtøjet?
  • hvad bruger man varme fylde til?

    Forumindlæg
    jeg sidder og læser til eksamen og vil rigtig gerne vide hvad man bruger varmefylde til. hurtige svar vil der blive sat stor pris på :D på forhånd tak