Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18921 til 18940 af 52678
  • Areal af ottekant

    Forumindlæg
    hvordan finer jeg arealet af en ottekant? Går i ottende klasse, så har ikke lært tingene, som cosh, sin, tanh..
  • termins bedømmelse i karekter

    Forumindlæg
    hej er der nogen , der gider bedøm en 10 klasse termins karekter, hvor meget jeg vil få for den håber for svar , så kan jeg nemlig sende den privat til dig
  • mikroorganismer

    Forumindlæg
    hey, tænkte om der er nogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål (det behøver ikke at være 8. klasses niveau) hvordan påvirker mikrooraganismer vand?
  • FSA opgave i dansk

    Forumindlæg
    Her har i min dansk stil fra min terminsprøve fraa 8 klasse - jeg fik 12 for den, så måske er det noget nogen kan bruge? :)
  • Længden af en tysk stil

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne spørge hvor mange ord en tysk stil i 9-10. klasse typisk skal være på. på forhånd tak :-)
  • Hjælp ! hvordan reducér man?

    Forumindlæg
    Hej ! jeg går i 7. klasse og forstår ikke hvordan man reducér. hjælp mig ! Jeg har f.eks. et stykke her: 3+(4a-2) hvordan regner man dette stykke ud. på forhånd tak (:
  • Sandsynlighed?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvilken formel man skal bruge i denne opgave: Vi har en klasse på 31 elever. Hvad er sandsynligheden for at 2 af dem har fødselsdag samme dag?
  • Projekt uge - Kredsløb

    Forumindlæg
    Min klasse har være så uheldig at få emnet Kredsløb til vores "forberedelses" projektuge. alt hjælp sættes stor pris på
  • Evolutionen?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig evolution for målgruppen 6. klasse. Plz,. Jeg vil blive enorm GLAD!
  • masse

    Forumindlæg
    på en klase vindruer måles tyngdekraften til 5,5 N Beregn vindrueklasens masse. nogen som ved hvordan man kan regne det ud ? :)
  • Atomernes opbygning og ioner

    Forumindlæg
    Er der nogen som har lavet en opgave om atomernes opbygning og ioner? Som kan hjælpe mig..? Jeg går i 8. klasse..
  • Pelle erobreren

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med nogle super gode fif til Pelle Erobreren, som man evt. kunne fyre af i klassen? :-)
  • Nogle der kan give tips til Projektopgaven?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en Projektopgave for til på Fredag (Det er i 8 klasse) jeg ville bare høre om der var nogle af jer som havde nogle brugbare tips. Tak på forhånd! :)
  • Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej Alle. Mon der er nogen som ligger inde med eller Vil hjælpe mig på vej med en lærerfaglig analyse af Barndommens gade og et faglig forløb til 9/10 klasse ? Mange Hilsener Lene
  • Hej jeg har brug for hjælpe

    Forumindlæg
    En klasse med 10 drenge og 12 piger, skal der nedsættes et udvalg bestående af 2 drenge og 2 piger. På hvor mange måder kan udvalget nedsættes?
  • Romerriget

    Forumindlæg
    ved bare ikke hvad jeg skal skrive i "Klasse forskel" Altså underklasse / overklasse romerriget? nogle der kan eventuel hjælpe
  • procent

    Forumindlæg
    I en klasse var der 25 elever 4 elever fik karakteren 10 hvor mange procent af eleverne fik karakteren 10?
  • Berettermodel over Catwalk

    Forumindlæg
    Så vores klasse har haft en diskussion omkring Berettermodellen over Catwalk. Og der har været stor forvirring. Så vil gerne vide hvordan I laver berettermodellen over Catwalk
  • Hvad er Happy Slapping?

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen I min klasse er vi igang med et projekt der hedder Happy Slapping. -Hvornår startede det? -Hvad er det? -Hvorfor startede det? Tak på forhånd... :D
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu.