Søgning på: tysk stil. Resultater: 18921 til 18940 af 41422
-
er der nogen som gider hjælp mig
ForumindlægEr der som kan skrive metaforer i stedet for ordet "dø" ??? Det er en op opgave som jeg skal afleveres i morgen.. :D -
Focusretning inde for programmering
ForumindlægHej Studieportalen. Vi skal lave projektuge i dansk, og jeg vil rigtig gerne skrive noget om programmering, men jeg kan ikke finde et focus. Hvilke retninger kunne man snakke om? -
Bølgelængde help :)
ForumindlægKan nogen ikke hjælpe mig med dette opgave, er nemlig gået i stå, kan ikke komme videre. Lyd udbredes som trykbølger gennem luften, ved 20 grader er lydhastigheden 343 m/s. a) beregn bølgelængden for en diskanttone på 12.000 Hz. -
løgsuppe med pastinaksovs
ForumindlægHej, I må undskylde den forvirrende overskrift men den virkede åbenbart .. Jeg har tre spørgsmål: 1) Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i Nnrdstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? 2) Hvordan kan det være man siger borgerretsbevægelsen i USA slut... -
Komplexbinding
ForumindlægEr der nogen som kort kan forklare komplexe bindinger for mig ? :) På forhånd tak :) -
Snorkræft i fysik
ForumindlægHey.. Jeg skal lave en rapport omkring anvendelse af snorkrafter i motionscenter. Så vi har valgt at lave vores forsøg ud fra et træningstårn i motionscenteret hvor der bliver anvendt snorkraft. Men da der ikke rigtig står noget teori om snorkraft i vores fysik bog ville vi høre om der er nogen ... -
Skr. eksamen, hvornår får man karakteren at vide?
ForumindlægI næste uge skal 3g'erne op i bl.a. dansk og engelsk, hvornår får vi efterfølgende karakteren at vide? Held og lykke med eksamenerne :) -
Biologiske i evolutionsteorien
ForumindlægHej. Hvilke biologiske ting der er mere eller mindre tekniske svære, kan man komme ind på under Darwins evolutionsteori? -
stavekontrol??
ForumindlægHej alle. Har lige fundet ud af at jeg har haft glemt at have stavekontrol på til min danske eksamen og da jeg har skrevet 6 sider er der selvfølgelig uden denne sneget sig en del slåfejl ind.. Har 10 stk på 6 sider. Tror i det kan trække meget ned? 2 af dem kunne eventuelt godt forstås som det v... -
redegørelse om barokken i dansk
ForumindlægHey jeg skal skrive en redegørelse om Barokken i dansk Vil lige høre om man kunne sige dette " Barokken dyrkede det overdådige og pompøse" ? Og hvad ved i om Thomaas Kingo ? På forhånd mange tak. -
almendannelse
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig hvad 'almendannelse' betyder helt basalt? Har søgt på nettet og i mine ordbøger, men har stadigvæk lidt svært med at forstå det -
sætning
Forumindlæghvad vil det sige man forbeholder sig ansvarsfrihed? -
Terminsprøve i engelsk i 8. klasse!
ForumindlægHej :-) Er der nogen, som kan give mig nogle gode råd eller lign. omkring terminsprøve i engelsk? -
Metoder og teorier
ForumindlægNu har jeg kigget lidt i de forskellige debatter i denne mappe og der er rigtig mange af jer som skriver noget med metoder og teorier. Det har jeg slet ikke fået noget særligt at vide om, så er der ikke en som vil være sød at forklare mig hvad det går ud på og hvordan man får det ind i sin fremlæ... -
sinx=3,18???
ForumindlægHvordan løser jeg sinx=3,18? Og hvad med cosx=-1,0198? Min lommeregner giver intet svar. -
Historie metode
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle hvad historie metoden går ud på og hvordan man bruger den? Tak på forhånd. -
Forberedelse til termins
ForumindlægHeej! Jeg går i 8. og skal snart til at have terminsprøver, det er første gang jeg skal have det og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan forberede mig. Jeg har ca 2-3 uger til at forberede mig. Jeg er ret dårlig til matematik, får normalt 7,4,02 i karakter i det. I dansk har jeg både stærke og ... -
ITK- zonen???
ForumindlægHej.. hvad er ITK- zonen ???? -
Karakterskemaer passer ikke!
ForumindlægHej lige for at afslutte en anelang diskution herinde fra tidligere... jeg har prøvet ALLE udregningsark der er forslået herinde... og NEJ!!! HF studenter kan ikke bruge den... Mit snit blev lige meget hvor mange 12 taller jeg satte ind kun 4,3... i virkeligheden er mit snit (har får skolen ... -
Linjens ligning
ForumindlægHej:) Jeg skal til prøve, og har fået et spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde svar på. Mit spørgsmål lyder: Gør rede for linjens ligning, ortogonale linjer og linjens vinkel med x-aksen. Bevis formlen for afstanden mellem et punkt og en linje. Tak på forhånd:)
