Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18941 til 18960 af 75430
-
Sætning?
Forumindlæg¿Me puede hacer una ensalada de tomate?Hvordan skal den oversættes til dansk?Jeg har svært ved at gennemskue "Me puede hacer" i den sammenhæng.På forhånd tak!Amigo -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
HJÆLP
ForumindlægHejsa. Mit emne er immigration og integration og skriver i dansk og samf. Jeg har siddet længe og kan simpelthen ikke komme på samfundsfags begræsninger i forhold til mit emne.. HJÆLP? -
Genre og berettermodel
ForumindlægHej. Jeg står og skal op i mundtlig dansk i novellen 9;9; Menneskepenge9;9; men kan ikke helt finde ud af genren, nogle der kan jeg mig med den og en berettermodel til den. Håber på svar! -
Guldalderen
ForumindlægJeg skal her til sommer op til muntlig dansk. jeg har trukket guldalderen, og skal nu finde en tekst, som skal fremlægges. Er der nogle af jer som kender et godt digt, eventyr eller andet, som har tydelige guldalder træk?? :) Tak på forhånd :) -
9;9;Ich bin ein berliner9;9;
ForumindlægHej alle Er der nogen der har eller kan skaffe talen 9;9;Ich bin ein berliner9;9; af John F Kennedy. oversat til dansk?. Kunne være mega lækkert. - Oliver -
Leder efter sang
ForumindlægDet er tale om et relativt nyt dansk band, som indleder deres sang med: "How do you do? Oh hello I feel well". Kender I til navnet på denne sang? -
Medier?
ForumindlægHej, Er der nogle som kan se et godt emne til AT: "Fremtiden..." indenfor medier? Vil jeg meget gerne have samfundsfag selvfølgelig og så nok også dansk? Please kom med noget:) -
dvd database
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er det rette sted at stille spørgsmålet, men vidste hvor det ellers skulle være, men.. Findes der en god DANSK dvd database program? I så fald, hvilket? -
Why are the danes the worlds happiest people?
ForumindlægWhy are the danes the worlds happiest people? jeg skal skrive en engelsk opgave om, hvorfor vi dansker er de lykkeligste i verden. er der nogne som kan hjælpe? -
FSA - Miljø og Klima!
ForumindlægHej, hr lige væeet til FSA dansk fremstilling. Ville bare lige høre om der var nogen der valgte opgave 5, dne om miljø og klima. Opgave 1??? Hvis der er: Hvad synes i om den? Var den svær/let? -
Terminsprøve
ForumindlægHej studi, Jeg har lige været til terminsprøve i dansk og er lidt spændt på, hvordan det er gået, så jeg tænkte på, om der var nogen der gerne ville læse min kronik igennem og sige, hvad den ligger til karaktermæssigt. -
Valuta
ForumindlægHej med jer, Jeg har kigget lidt på nogle hjemmesider fordi jeg vil købe mig et nyt teleskop, og der står på en engelsk side at det koster $299.00, men hvor meget er det i danske kroner? og hvad er omregningsfaktoren? -
Nationalisme
ForumindlægHjælp! Hej, i min sro skal jeg svare på spørgsmålet: Hvordan er catalansk nationalisme anderledes end dansk nationalisme? Er der nogen, som kan hjælpe, fordi jeg har lidt svært ved at svare på det... Tak! -
Aflevering
ForumindlægHej jeg har lige skrevet min aflevering i dansk færdig. Er der måske en, der lige kan se på den og give konstruktive feedback. Har fx. virkelig svært med kommaer. Håber nogle kan hjælpe. Tak på forhånd -
D.T.A.P
Forumindlæghej jeg har en tekst fra Nephew "D.T.A.P" der skal skrives om til læse brev, og skrive syn på danmark og danskerne er der nogen der kan hjælpe til her ?? Tak på Forhånd -
Konflikten i Afghanistan
ForumindlægHej kunne godt bruge lidt hjælp her. Foretag en analyse af hvilke årsager der førte til dansk deltagelse i den USA-ledede krig i Afghanistan, som startede i2001 Hvordan vil i gøre det? hvad skal man gøre? skriver i historie og samfundsfag -
grænsehandel i tysklanf
ForumindlægNår man køber varer fra tyskland er det fordi afgifterne og skatten er lavere i forhold til DK. Det påvirker staten og det danske butikker fordi de mister penge er det rigtigt, ønsker en uddybning på forhånd tak -
Mine fejl??
ForumindlægHej , vi skulle i min klasse skrive et stil , som var Engelsk eller tysk. Jeg valgt tysk prøvet så godt jeg kunne. Har brugt ordbog til min stil, fordi er så ikke godt til det. Men har prøvet så godt jeg kunne. Kan i ikke rette mine fejl, så jeg kan se , hvad jeg skal gøre bedre. her er den: Me... -
Vil I rette min oversættelse?
ForumindlægI feel it in my fingers I feel it in my toes The love that9;s all around me And so the feeling grows It9;s written on the wind It9;s everywhere I go So if you really love me Come on and let it show You know I love you, I always will My mind9;s made up by the way that I feel Th...
