Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 18981 til 19000 af 28984
-
Mundtlig Dansk - FSA
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation, at jeg skal op i mundligt dansk, d. 8 Juni. Hertil kunne jeg godt tænke mig af vide, hvordan jeg forbereder mig bedst mulig / hvordan i har forberedt jer, og hvad i har gjort forkert, og hvad i har gjort godt. (Tænker bl.a. på "kritik" fra lærer... -
Heelp
ForumindlægHej nogen der har tid til at rette noget engelsk? det er MEGET lidt. ;) -
Antal timer til Skriftlig Eksamen i Gymnasiet
ForumindlægHvor mange timer er det man har til at skrive den stil? Altså hvis man IKKE, er med i standardforsøget... -
Hjælp til idrætseksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i idræt/B på mandag. Dertil har jeg nogle spørgsmål: En af de cases, jeg kan trække er en "bevægelsesanalyse af ketcherarmen" i badminton, nogle der har lavet en sådan tidligere? En anden case omhandler idrætsskader. Nogen, der har nogle gode notater? En tredje... -
molins model
Forumindlæghej! er der nogle der kan forklarer mig molins model? -
Nogle fif til en eksamen? hjælp.
Forumindlægjeg skal til min første eksamen imorgen, har du nogle fif som er gode, eller noget man kan sige for at score højere karakter? håber i kan hjælpe mig lidt på vej. -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
Tyrkiet
Forumindlæger der en der kan hjælpe mig med en god side hvor jeg kan finde nogle gode fakta om Tyrkiet?jeg mangler oplysninger om værdier og normer, omgangsformer, tidsopfattelse og erhvervsstruktur? håber der er en der vil hjælpe mig for de sider jeg har været inde på står der ikke noget, og heller ikke i ... -
Børsmægler efter STX/HHX
ForumindlægHej alle :) Jeg overvejer i øjeblikket, om jeg skal vælge HHX eller STX. De lyder begge tiltalende, dog har jeg STX som general favorit, ikke på grund af fagene eller den slags, men dem på STX plejer at få et bedre gennemsnit. Nu har jeg så siden jeg var ganske "lille" ønsket mig ... -
Stamtavler og DNA-elektroforese
ForumindlægNogle som kan hjælpe med vedhæftede opgaver. Både svar og forklaringer er velkomne.:D -
dansk stil
ForumindlægHej.. jeg går i 10 kl, og i mine danske stile får jeg næsten altid ni. Imorgen skal jeg til prøve i dansk stil, og kunne virkelig godt tænke mig at få 10 eller højere. Jeg vælger somregel altid de emner hvor jeg skal debattere nogle forskellige holdninger, synsvinkler osv. sammen med mit eget. Me... -
HF skriftlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg ville høre, om der er nogle HF'er, som har været oppe i skriftlig engelsk og i så fald, hvad omhandlede emnerne?På forhånd -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
Skriftlig engelsk eksamen - klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk A skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! ”The Journey” The theory of the cycle of life has always affected the human being, whether it is a question of religion or psychology. At... -
EKSAMEN FORVIRRING?!
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er rimlig forvirret over eksamen, da jeg ikke helt ved hvordan det hele foregår. Jeg troede at ens lærer kunne vælge en form for eksamen, hvor man fx. får læseferien til at forberede eks. en anakyse. Men nu har jeg hørt at man feks. får emner, man KAN komme op i, og så 40 m... -
oplæsning ved dansk eksamen
ForumindlægNår nu jeg skal til dansk eksamen på mandag, skal jeg jo læse et selvvalgt stykke op fra den tekst, som jeg trækker. Skal det være et sammenhængende stykke, eller må det være flere forskellige steder i teksten? Og skal man starte eksaminationen med at læse op? Har hørt lidt forskellige meninger o... -
Digtanalyse
ForumindlægHej. Sidder og arbejde med noget digtanalyse og kom til en linie som betyderNatten er hvid og lang ? hvad betyder ? -
en rose
ForumindlægEr der nogle der har læst en rose af Amalie Kram,som kan forklare mig hvad der sker meget kort? -
Medier og magt
ForumindlægHar problemer med følgende opgave, som er en del af min aflevering: Diskuter hvorvidt politiske kommentatorer er et problem eller en nødvendighed i dansk politik på nuværende tidspunkt. 1. Jeg har brug for en defination af 'politisk kommentator' 2. Jeg ved ikke hvilken plads politiske kom... -
differentialkvotient
Forumindlæghov, havde lige én mere :s Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y+x-4=0 :S ?
