Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 34503
-
Hej alle.
Forumindlæghej alle jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg står her og skal til eksamen på onsdag .. Hvad er globalisering? Hvad har globaliseringen betydet for Danmark? I må meget gerne komme med lange forklaringer svar snarest. -
Skriftlig afgangseksamen folkeskolen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :) -
Mangler forsøg og noter til Magnetisme
ForumindlægHej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b -
Hjælp
ForumindlæghejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I -
Slag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at komme op i Herodot til eksamen? Og trukket slaget ved Thermopylæ? Hvad kunne man tage fat på her? Jeg synes ikke at der er så meget kød på i forhold til hvis man f.eks trækker Odysseen. -
Døvens dør
ForumindlægJeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten? -
Gamle engelske stileoplæg
ForumindlægHej hejEr der nogen der ved hvor jeg kan finde de engelske stileoplæg som er blevet brugt de sidste par år.Vil nemlig gerne læse dem som forberedelse til den skriftlige eksamen i morgen.Mvh. Anna -
sansynlighed og binomial
Forumindlæghejsa.. er der ikke nogen der lige kan hjælpe med en opgave det er sidste opgave i opgave 2:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdfer ikke sikker på mit svar..:) -
velfærdsamfund og offentlig sektor?
Forumindlæghej.. jeg ska til eksame på onsdag, og er ik helt med på forskellen mellem velfærdsmodel og offentlig sektor, alså hvad er det konkret, det behøver ik at være kort. hilsen Atm -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig.. -
Sandsynlighed og statistik regning
ForumindlægHej alle sammen, sidder her og skal snart til matematik mundtlig eksame. Og håber nogle kan forklare hvordan man regner sandsynlighed ud og statistik. Bare nogle eksempler Ville være alletiders! Mvh kasper -
Kort Funktion
ForumindlægHey!Se opgave 8 her http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfHvordan skal man løse sådan en opgave? Har aldrig prøvet sådan en før.Tak for hjælpen -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
aug 02
ForumindlægHey... er der en der kan hjælpe mig med opg 2 b i det her sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfAltså bare en forklaring på hvodan den skal løses? -
sansynlighed
ForumindlægSidder fast i opgave 1 c - uden hjælpemidler. Nogle der har en ide om, hvordan man laver den?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0082uh.pdf -
Funktion
ForumindlægNogen der lige kan hjælpe med følgende opgavesæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/nat2003-17-1.pdfOpgave 3.Det ligner da en lineær funktion... men hvad mener de medat bestemme kordinatsættet? Hvor mange skal der være ? -
Highway star og rabalderstræde
ForumindlægHej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør?? -
Guanina og la muerte de Salcedo
ForumindlægSka til spansk eksamen og har ingen noter til disse to tekster.. GuaninaLa muerte de SalcedoSå er lidt på spanden :S er der nogen der kan hjælpe mig med nogle notater?Tak på forhånd.. -
Perspektiver
ForumindlægSkal man til eksamen selv perspektivere til andet i pensum? Eller skal man kun perspektive til den eksemporaltekst man får, Jeg ved f.eks ikke hvad jeg skal perspektivere til hvis jeg kommer op i Homer. Er det ikke kun 1,5 side man får?
