Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18981 til 19000 af 35989
-
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det? -
Identitet
ForumindlægHej. Skal til eksamen imorgen, og jeg har et spørgsmål som er virkelige svært for mig og svare. (Hvilken rolle spiller ens identitet i det samfund man opholder sig i?) -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
Overfladeareal
ForumindlægHej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf -
Kemi ligevægte - HASTER!!!
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i kemi på onsdag og skal redegøre for noget, jeg ikke helt forstår. Hvordan beregner man koncentrationen af produkter og reaktanter ved ligevægt? Tak på forhånd :) -
Radioaktivitet
ForumindlægHej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan -
Eksamensopgave: Vektor i planen
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D -
Matematik C - hjælp
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen i matematik c. Er der nogen der kan hjælpe med at fortæller, hvordan jeg kan forklare disse spørgsmål? -
Består jeg
ForumindlægEr man bestået, hvis man får 02 i både eksamens og årskarakter? Eller hvad nu hvis man får 4 i eksamenskarater? Er man så først bestået dér? Jeg er i tvivl. -
KONKLUSION
ForumindlægJeg skal snart op til naturfags eksamen i "Hvordan bruges stråling i vores hverdag?" og jeg skal konkluder og jeg kan ikke finde ud af det. Hvad og hvordan gør jeg??????? -
Analyse af syv mod theben
ForumindlægHej, jeg skal til oldtidskundskab eksamen om 3 dage, og ville hører om der er nogle der har analyseret "syv mod theben", eller om der er nogle der har et resume af den? -
Eksamensopg.2007
ForumindlægHej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold. -
hjælp til min synopsis
ForumindlægHej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana -
hvad kan man komme op i?
Forumindlæghey.. jeg skal op til old til eksamen her til sommer. men jeg vil spørge hvilke mest kendte værker kan man komme op i? er der en eller anden der har idé om det? -
Hjælpelærer til oldtidskundskab!
ForumindlægJeg skal til eksamen i oldtidskundskab, og kunne rigtig godt tænke mig at diskutere og gennemgå de ting jeg er i tvivl om i pensummet, er der nogen der har lyst til det? :) -
eksponentiel funktion
Forumindlæghej allesammen.. har fået i eksamens spørgsmålene. spørgsmålene er: Redegøre for den eksponentielle funktion. men jeg ved ikke hvordan man beviser funktionen. Er der nogen der ved den? -
Fif til læseprøve?
ForumindlægHej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Differential
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Nogen der vil være søde og forklare mig hvordan man løser opgave 6? På forhånd Tak -
maj 2006
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg vil meget gerne have forklaring på den første opgave, tak:)
