Søgning på: tysk stil. Resultater: 19001 til 19020 af 41422
-
Grafisk fremstilling (data)
ForumindlægOPGAVEN ER VEDHÆFTET - og nej jeg vil ikke have nogle løsninger, men blot et hint på vejen. Hejsa. Jeg har fået til opgave at analysere noget data. Jeg kan dog imidlertid ikke finde frem til hvorledes jeg fra start skal fremstille dataene grafisk, således at jeg senere hen har mulighed for at i... -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
Perspektivtegning - øvelse a
ForumindlægHej - jeg har brug for hjælp til øvelse a vdr. perspektivtegning i 'Vektorregning og integralregning' Øvelse a) Billedet af en terning og en pyramide En terning skal afbildes på en plan, der ligger 1 enhed fra øjepunktet. Koordinaterne for terningens hjørner er (-2,-2,4) (-2,2,4) (2,2,4) ... -
fotosyntese og respiration??
ForumindlægHej. Jeg har undret mig over hvorfor der i respiration er 30ADP+30P-->30ATP? når det ikke er der i fotosyntesen.. Eller måske er de der og jeg bar ikke har fået skrevet det ned.. RESPIRATION: C6H12O2+6O2+30ADP+30P-->6CO2+6H2O+30ATP FOTOSYNTESE: 6CO2+12H2O-->C6H12O6+6O2+6H2O Håber der... -
Jævn cirkelbevægelse
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal regne ud, hvor høj en omløbstid jorden skal have for at genstande på jorden vil blive "slynget" væk fra jorden. Opgaven har jeg løsningen på, men jeg kan ikke helt forstå, hvordan det kan forholde sig sådan. Ifølge svaret bør genstande på jorden slynge... -
Indvandring
ForumindlægHeej Folkens... Jeg er i gang med at skrive min SRP - opgave, men jeg har lige et lille problem. Jeg er stået helt af.. Mit sidste spm. lyder på hvilke fordele og ulemper der er ved indandringen i Danmark bl.a.økonomisk?? Er der muligvis nogen der kunne hjælpe ? -
Romantikkens tid :D
ForumindlægHejsa!! Jeg er igang med DANSK-HISTORIE AT opgave, og jeg skal svare på nogle ting som jeg ikke synes jeg har uddybet nok. Og har mistet al form for kreativitet, og evne til at lede efter det på nettet, så nu prøver jeg at se om en af jer skøn-herlige mennesker kan hjælpe mig. Mit emne er Demok... -
Angående samfundsfags eksamenskarakter
ForumindlægVar til samf C eksamen her forleden, fik et 7 tal. Argumentet for jeg ikke fik 10 eller 12 var: Det eneste forkerte jeg gjorde var ikke at henvise så meget til den tekst jeg havde trukket, alt hvad jeg blev spurgt til var besvaret fint, kan det virkeligt trække så meget ned? -
Selvportræt
ForumindlægHjælp skal lave et selvportræt hvordan kommer jeg igang? Indledning Nogen der har et forslag? -
Hjælp til opgave ang. Dawins teorier
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :) -
hjælp til rettelse af opgave
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering, som skal præsenteres mundtlig og er gældene for mit gennemsnit. Jeg vil meget gerne få en god karakter, så vil spørge om der er en der vil have mulighed for at rette min aflevering? Det er på C niveau. -
En side ala SP til vidergående?
ForumindlægFindes der ikke en lign. (SP) hjemmeside til os på de vidergående uddannelser? -
Hvordan ville i oversætte.... HASTER
ForumindlægHejsa :) Ja, sigende overskrift... Hvordan ville i oversætte dette: (Har prøvet Google Translate, men jeg synes ikke rigtigt at det giver nogen mening det den forslår?) En dag finder Amelie en kasse med gamle æske under gulvbrædderne. Anonymt afleverer hun tingene tilbage til deres ejermand og b... -
Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, e... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her og er lidt i tvivl om min disposition til eksamen. Jeg har valgt Relationships som hovedemne, og Friends som underemne Her vil jeg meget gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger, dvs. spørgsmåle som jeg skal gå i dybden under eksamen. Er der nogen der har ... -
muskler
ForumindlægHej, jeg sidder og arbejder på en rapport, hvor jeg skal diskutere hvorfor en kyllings brystmuskel er større end lårmusklen. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men jeg kan slet ikke finde frem til svaret. Tak på forhånd -
Komparative metode
ForumindlægJeg sidder og er i gang med at finpudse mit AT projekt Jeg skal se på ligheder og forskelle mellem pirater i litteraturen og i virkeligheden Derfor har jeg analyseret nogle kilder og en roman. Taler man om den komparative metode, hvis man sammenligner resultater fra en historisk analyse med d... -
reaktionsskema
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lavet et reaktionsskema, som jeg er lidt i tvivl om, er rigtigt. Reaktionsskemaet er ikke afstemt. Er der specielle regler for atomernes plads? C + O2 +S -> CO2+SO2 På forhånd mange tak -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
Vægtstangsreglen
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Facit er 1.2 kN, og kan ikke komme frem til det.
