Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 19061 til 19080 af 31547
-
rettelse af engelsk paper
ForumindlægHej søde mennesker. Er der en gavmild en der vil rette min engelsk aflevering? Dette er min sidste engelsk aflevering og jeg ønsker at give den en ekstra skalle! Jeg ved at jeg har skrevet alt for mange ord, da der max må være 1000 ord. Men ifølge mig selv så kan jeg ikke se hvad jeg kan skær... -
opgave om Nynarcissisme !
Forumindlæghej alle ! jeg har hastigt brug for en hjælpende hånd. Jeg skal skrive en opgave (kort redegørelse og diskusion af emne) om begrebet nynarcissisme. Opgaven bygger på en artikel skrevet i information fredag d 1-2 2008 "Mig, mig, mig! Er du klar til at se dig selv i øjnene?" Det jeg vil ... -
Nogle der vil hjælpe mig med at forstå det her
ForumindlægAdam af Bremen om Harald Blåtands omvendelse mellem 960 og 965 "Så snart kong Otto, hjulpet af Herrens nåde, var reddet fra sine brødres lumske anslag, øvede han retfærdighed og domsmagt blandt hedningerne. Da han havde tvunget næsten alle de riger, som efter Karls død var faldet fra, i... -
Hjælp!! Opgave om scandic food
ForumindlægJeg har fået en opgave om scandic food. Spørgsmålene er: Med udgangspunkt i vedlagte artikler bedes du besvare følgende spørgsmål: 1. Redegør for Scandic Foods eksportmotiver og eksportberedskab. 2. Analyser hvilke forhold Scandic Foods omverden, der påvirker virksomhe-dens udvikling. 3. Analys... -
Kronik opgave i dansk
Forumindlæghej. Jeg har fået til opgave at skrive en kronik om danskernes holdning til mennesker der taler dansk med accent - hvor min opgave går ud på at gøre rede for synspunkterne i artiklen og inddrage overvejelser om dankernes typiske holdnin kun gælder over for personer med udenlands baggrund eller om... -
Hjælp til start på biologirapport..
ForumindlægHej (; jeg vil blive meget glad, hvis jeg kunne få lidt jælp til at komme i gang med min biologirapport, som jeg har lidt svært ved.. Her er lidt af problemformuleringen. Håber i vil hjælpe. Redegørelse, beskrivelse · Hvad er et godt vandmiljø i sø og å? - inddrag evt. EU’s vandramme... -
AT, EXP - Jeg undre mig meget!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal lave en EXP (AT) til slutningen af april, men der er noget der undre mig. Jeg har fået en problemformulering der er lige lovlig lang synes jeg. Og når jeg høre min venindes og læser alle andre synopser herinde, så er alle problemformuleringerne korte! Ca. en linie næsten. Me... -
Vedrørende geometri.
ForumindlægHej, Jeg vil gerne sige nogle kloge ord, til den her opgave. Men havde håbet på at nogle af jer, kloge mennesker der ude, kunne hjælpe mig. Du skal redegøre for sætninger vedrørende geometri. Du skal gøre rede for beregning af en spids vinkel i en retvinklet trekant ved brug af sinus og cos... -
Cosinusrelationerne
ForumindlægHej, Jeg vil gerne sige nogle kloge ord, til den her opgave. Men havde håbet på at nogle af jer, kloge mennesker der ude, kunne hjælpe mig. Du skal redegøre for sætninger vedrørende geometri. Du skal gøre rede for cosinusrelationerne: c^2=a^2+b^2-2•a•b•cos(C) ... -
Genetik
ForumindlægHej jeg er simpelthen kørt fast i min opgave. der står jeg i min teori skal redegøre for mendels lov 1 og 2. i resultaterne skal jeg vise mine egne stamtræer for informationer fra min egen familie ( fx. skal jeg lave et stamtræ for hvordan arvegangen af at være højre eller venstrehåndet er i min ... -
Nervesystem
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med at besvarer dette spørgsmål. - Vi ved, at en lang række stoffer har indflydelse på nervesystemets funktion, og denne viden benyttes flittigt af medicinindustrien såvel som rusmiddel-fabrikanter. Overvej ud fra jeres viden, hvordan udefrakommende stoffer ka... -
eks. - differentialregning
ForumindlægHej derude, Hvis I fik dette spørgsmål til eksamen, hvad ville I så gøre/ snakke om? Differentialregning - regneregler Du skal redegøre for nogle af de regneregler, som gælder ved beregning af differentialkvotienter; herunder skal du specielt behandle produktreglen. Jeg ville først snakke om no... -
SRO hjælp! analysere!
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive SRO i fagene engelsk og billedkunst og er løbet ind i et par problemer. Jeg er igang med at svare på analyse spørgsmålet HVORDAN PROBLEMATISERER NORDISKE SAMTIDSKUNSTNERE OG ENGELSKE FORFATTERE INTEGRATION I ET MULTIKULTURELT SAMFUND? Jeg sidder med et engelske digt... -
ENGELSK SKR. EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd til noget forberedelse til Engelsk skriftlig eksamen HTX Min lærer fortalte ihvertfald at de går meget op i både sprog og indhold af prøven. I den anledning tænkte jeg, hvad er et godt eks. på en account (redegørelse) og hvordan laver man en god dispositi... -
Eksponentielle og logaritmiske funktioner opgave
ForumindlægHej folks! Jeg er i den (u)heldige situation at jeg har fået til opgave at svare på et spørgsmål eller to som jeg ikke helt er med på, eller rettere sagt finde ud af. Derfor kunne jeg godt bruge jeres matematiske evner til at hjælpe mig. Opgaven lyder: Redegør for eksponentielle funktioner med ud... -
Et Dukkehjem - Hjæælp!
ForumindlægHej, Jeg sidder med min dansk/historie opgave, og jeg har valgt at skrive i dansk. Min problemformulering lyder således: Giv en analyse og fortolkning af Henrik Ibsens ”Et Dukkehjem”. Analysen skal indeholde en redegørelse for dramaets opbygning, en karakteristik af Nora og Helmer sam... -
Mundtlig eksam: Hjælp mig Please med nogle forkaringer.
ForumindlægJeg skal redegøre for enhedscirklen: I enhedscirklen er der mange tricks og derfor beder jeg jer om hvis i kan fortælle nogen af dem. En eksempel: Hvis vinklen er store end 90 grader er der en misforståelse med sinus. Der er også nogle trics med Cos og Tan. Der er flere. Kan nogen skrive ... -
Differentialregning eksamenspørgsmål
ForumindlægHej (: Et af de mundtlige eksamensspørgsmål jeg kan komme op i, lyder således: I forlængelse af din redegørelse skal du bevise differentiationsreglen: f¨(x) = 2ax + b for funktionen f(x) ax^2 + bx + c (hvis du har tid, må du vise, hvordan man fastlægger toppunktet for en andengr... -
black box - white box
ForumindlægEjjjj hvor har jeg bare brug for hjælp lige nu :( Jeg skal redegøre for white box, black box, forstærker, diskussionsredskab og katalysator for reform. Det er en model hvor ethvert af de nænvnte er der en ring omkring. Det jeg har til opgave er at forklare hvad de enkelte ting betyder.. J... -
Le Chatelier
ForumindlægKan Le Chateliers princip anvendes på heterogene ligevægte? Lad os sige vi har redoxreaktionen: Fe+2 (aq) + Ag+ (aq) ? ? Fe+3 (aq) + Ag (s) Dette skal titreres med thiocyanat, SCN- Vil i ikke også mene at det er et ydre indgreb? Og at Le Chateliers princip kan anvendes på det? Je...
