Søgning på: spansk delprøve 1. Resultater: 19061 til 19080 af 153440
  • Tidslinie

    Forumindlæg
    Tidslinie over alle religioner?
  • Matematik karakter

    Forumindlæg
    Hej.. Den skriftelige eksamenskarakter fra 2.g tæller jo 1/3 af karakteren i 3.g, men hvilken karakter?? Tæller det 1/3 af årskarakteren hele året rundt, eller skal man til sidst tage den sammen med sin eksamenskarakter?? Regner læreren det ud?? Eks: eksamen 2.g: 10 eksamen 3.g: 7 (7+7+10)/3...
  • hjælp

    Forumindlæg
    hvad er 7 stadier
  • hjælp det haster!!

    Forumindlæg
    heej ppl jeg sidder men en kemi opgave, men kan ikke rigtig finde ud af det.. opgaven siger, en spraydåse indeholder drivgassen carbondioxid. Trykket er 400 kPa ved 20 C. På dåsen står, at den højst må opvarmes til 50 C. Hvad bliver trykket i så fald? hmm jeg forstår det virkelig ikke.. håber de...
  • eksamenshjæælp haster

    Forumindlæg
    hey er der ikke nogen som kan hjælpe mig er helt lost kan bare ikke huske historien om midea...?
  • Statistik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man kommer frem til de tal, jeg har sat en rød cirkel rundt om?
  • karakterskala

    Forumindlæg
    Måske interessant i øjeblikket. Omregning mellem karakterskalaerne. http://www.uvm.dk/nyskala/omr.htm //Decimat
  • Slet bruger

    Forumindlæg
    hej er der nogen der ved hvordan man kan slette sin bruger? på forhånd tak
  • retning af link

    Forumindlæg
    hvorfor retter man et forkert oprettet link?
  • Rebel .

    Forumindlæg
    Hvad hedder "rebel" i 1.person og som navneord ??
  • formelle koncentration

    Forumindlæg
    En opløsning indeholder 2,00 g NaOH pr.liter. a) beregn opløsningens formelle koncentration. Jeg har gjort sådan: M(NaOH):(22,99+16,00+1,008)=39,998 g/mol 2 g NaOH: n=m/M <=> n=(2g)/(39,998)g/mol=0,05mol c=n/v <=> c=0,05mol/1L=0,05mol/L=0,05M altså er den formelle koncentration= 0,...
  • en bette ligning som viste sig at være svær.

    Forumindlæg
    Hej har fået en aflevering for og kan ikke finde ud af en opgave. Det er til Torsdag. (Det hele plus 2/3) - 1/3 = 10. En betengelse er at det hele er et helt tal. Jeg tror det er 10=(x+2/3)-1/3 ligningen er men er ikke sikker. skal have en ligning det er opgaven. Med venlig hilsen Camilla
  • Isomere pentanoler

    Forumindlæg
    hey er der nogen, der kan hjælpe mig med den her opgave? opgaven lyder " propan-1,2-diol og butan-1-ol har næsten den samme molekyle masse. Hvilken af de to alkoholer danner de fleste og de stærkeste hydrogenbindinger"? tak for hjælpen på forhånd
  • Differentiation

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg søger hjælp til at differentiere nedenstående. Det skal gøres uden hjælpemidler så en udførlig forklaring ville foretrækkes. ln(3x+5) That's all. På forhånd tak : )
  • opgave til i morgen

    Forumindlæg
    en trekant har sidelængderne 1,x og y. det oplyses at trekantens omkreds er 10 og at ^x>y. bestem x når det oplyses at trekanten er retvinklet?+ skal man bruge herons formel eller?? nogen der kan hjælpe??
  • Den induktive metode

    Forumindlæg
    Hvordan bruger man den induktive metode i matematikken? Man går vel fra et eksempel til noget, der er generalt, men kunne I evt. komme med et eksempel, så jeg bedre forstår det.
  • sukkerforbrug

    Forumindlæg
    Hjælp. I 1991 var verdens sukker forbrug 111 mio. tons. Den årlige vækst i sukkerforbruget forventes at være 2% Hvor mange mio tons forventes verdensforbruget at være i år 2000 ? Ps: og hvad betyder ordet medianen .
  • 10^n-1

    Forumindlæg
    Hvordan vises det, at et primtal p, som er forskellig fra 5 og 2, det vil gå op i uendeligt mange af tallene 9,99,999,... ? Tænkte at man kan bruge tal på formen 10^n-1 for postive hele n.
  • Reducering af følgende udtryk?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil hjælpe med denne reducering? (x-3)^-2 - kan det passe at den bare kommer til at se sådan ud: x^-2 - 3^-2 ?
  • fordeling

    Forumindlæg
    Der kommer uendelig mange busser med uendelig mange gæster. Hvordan skal de inddeles i Hilberts Hotel?