Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19081 til 19100 af 34503
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i dansk eksamen i det moderne gennembrud. og jeg har tænkt mig at tage ørneflugt af henrik pontopiddan . men er der nogle der kender en anden tekst som jeg kan perspektivere ørneflugt til ?
  • Lukket Karaktereblad.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?
  • Eksamesbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?
  • Kommaøvelser

    Forumindlæg
    Skal op i dansk eksamen i morgen, har ikke rigtigt noget at tag mig til... Så jeg vil gerne spørge om, hvis i kender nogle godt hjemmesider, eventuelt kommaøvelser, så vil det være meget rart :) - Tak på fohånd..
  • eksempel

    Forumindlæg
    hvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd
  • Forklaring på middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen.
  • integration

    Forumindlæg
    hejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf
  • Er jeg dumpet i matematik b?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet?
  • Ved vejen jalusi

    Forumindlæg
    er ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den.
  • arealer

    Forumindlæg
    hejsa vil bar høre hvordan man griber sådan en opgave an.. kan ikke finde ud af det... det er opgave 1 e) og siden er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-1VUH.pdf
  • MAT A NOTER STX

    Forumindlæg
    Heeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak
  • NO3- - HELP

    Forumindlæg
    HEJ ALLESAMMEN. skal til eksamen snart! Jeg ved at NO3- - er nitrat ion men jeg er lidt usikker på om den kun har enkeltbindinger, eller om den har 1 dobbelbinding og 2 enkeltbindinger So confused!!!
  • Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz?
  • hjælp til opgave 3 om d-vitamin

    Forumindlæg
    er der en der har lavet opgave 3 i bioteknologi eksamens sættet i bioteknologi. er ikke sikker på hvilket år, men vedhæfter selve opgaven. Håber der er nogle der kan hjælpe :)
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
  • dipolmoment

    Forumindlæg
    Hejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-)
  • opgave 5

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181.pdf Hej jeg har svært ved at se hvordan man skal gribe opgaven an.. er der nogen der kan hjælpe?
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd
  • TI-89 købes...

    Forumindlæg
    Jeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.

Søgninger relateret til billedkunst eksamen