Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19081 til 19100 af 34269
-
Bogføring på kontoskitser
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen, og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bogføre mine bilag på kontoskitser, er der mon en som kan hjælpe mig? Vedhæfter Bilag og t-skitser på samme ark. -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
begynderlæsning / indskoleningen
ForumindlægJeg skal skrive en eksames opgave om børns muligheder for at lære at læse og skrive. Er der mon nogle der ligger inde med opgave der omhandler dette ? ;-) -
Opgaver uden hjælpemidler!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud -
IKEA CASEEKSAMEN IT
ForumindlægHej derude. Jeg skal op til eksamen på mandag i Ikea IT-case - jeg kan se der er nogle som har efterlyst det samme som jeg, men det er bare for et halvt år siden, er der nogen som har denne case? På forhånd tak for hjælpen ! -
Hvad er kvarker?
ForumindlægHej er der noge nder kan give mig en kort forklaring hvad kvarker er? Har trukket spørgsmål til fysik eksamen idag - lang forberedelse skal op i morgen så det ville være fedt med et hurtigt svar :D -
Længde af kronik?
ForumindlægHvor lang skal en kronik normalt være ca. ? (jeg ved godt at det handler om kvalitet og ikke kvantitet) Men sådan nogenlunde? Har nemlig ikke nogen idé. Tænker på de kronikker, man skal lave til dansk eksamen :) -
eksamenssæt
ForumindlægHej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd -
Fosfat i planter
ForumindlægHvad bruger planter fosfat til? Har læst at det er noget med energi ATP men hvordan kan man forklare det. Altså planter skal bruge fosfat til at få energi så den kan vokse? Skal op til eksamen i morgen -
Latin
ForumindlægHej. jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med da jeg skal til ap latin eksamen i morgen. Hvordan oversætter man fra latin til dansk uden glosser man har i bogen "carpe diem"? -
Primær- og sekundærspændingen
ForumindlægPrimær- og sekundærspændingen Skal op til fysik eksamen imorgen, og mangler lige det sidste emne "Transformation" Er blevet i tvivl om hvad Primær- og sekundærspændingen og Transformere i serie er. Hvad er primærspænding? Hvad er sekundærspænding? Hvad er Transformere i serie? -
Systemer i Krise
ForumindlægNogle der har skrevet denne opgave, og som er interesserede i at lægge den ind som mulig inspiration? Den er fra opgavesættet fra Samfundsfag A eksamen, Onsdag den 19. august 2009 :) Ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogle med den :) - Jonas -
Nogle tips til mundtlig terminsprøve?
ForumindlægEr der nogle der har nogle gode tips til en nervøs person der hader at fremlægge til en mundtlig eksamen? Hvad vil censor og ens lærer f.eks. helst gerne få at vide? -
HF matematik c
ForumindlægHej jeg ville bare spørger om der er nogle som har lavet den her til eksamen i hf i 2008 august og som kunne hjælpe mig med den? Skal ikke lave opg 5! Hvis i ikke kan åbne den vedhæftet fil skriver i bare :) Mvh Kevi -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Hjælp til et simpelt matematik spørgsmål
ForumindlægJeg skal op til den mud. mat eksamen i dag, men der er et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Har brug for hjælp til at forstå det Taak! Det er: Gør rede for, hvordan formlen for binomialsandsynligheder kan anvendes til beregning af stikprøvesandsynligheder. -
opgave fra eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man skal gribe opgave 12a i følgende eksamenssæt an: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl2.pdf ?? Tak for hjælpen !! -
Optimering
ForumindlægHej venner Skal til eksamen imorgen, sidder fast ved det næstsidste spørgsmål, håber på en stærk hjælpende hånd. Hvordan ville I besvare delspørgsmålet "Du skal endvidere forklare, hvordan differentialregning bruges i optimering" . -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak
