Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 34519
-
AT
ForumindlægJeg skal snart til AT eksamen, men er det rigtigt at man skal snakke meget om analyse og ikke så meget om redegørelse og diskussion? - og hvad skal der til for at få en god karakter, er det bare man bruger begge metoder i analysen? -
integral regning og areale bestemmelse
Forumindlægnogen der kan hjælpe, har fået følgende eksamens spørgsmål. og ved ikke va jeg skal have med . nogen ideer?? 3) Redegør for bestemmelse af arealer af punktmængder ved hjælp af integration. -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Hjælp
ForumindlægJeg har fået en opgave jeg ikke helt kan finde ud af, hber der nogen der kan hjælpe. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/biohn-2005-6-1.pdf Det er opgave 6 -
Forskellen på Kierkegaards og den normale eksistentialisme?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til eksamen i morgen, og mangler lidt viden. Er der nogen der vil fortælle mig punkt for punkt hvad de ''store'' forskelle er? - Tak på forhånd. -
Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle. -
Hvad skal power point indeholde ??
ForumindlægHej jeg forstår ikke hvad et power point til teknologi B eksamen skal indeholde ? Er det bare en gentagelse af rapporten man fremlægger eller noget andet? PLEASE HJÆLP alle former for råd er super vigtige -
Bestemmelse af bølgelængden i resonansrør?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i morgen, og i min præsentation skal jeg komme ind på bestemmelsen af bølgelængden i resosnansrør?? Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig. PLEASE! På forhånd tak! :) -
VIGTIGT! st. st. blicher - præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Potentiel energi
ForumindlægI et eksamens spørgsmål skal vi redegøre for elektrisk energi samt mekanisk energi. Jeg undrer mig lidt over, om en ladnings potentielle energi har nogen sammenhæng med E_pot = mgh -
odds?!?
ForumindlægHej, jeg skal til mudnlig eksamen og har svært v. emnet odds inden for statestik. er der nogen der evt. har nogle noter/tips/ eller forklaringer de vil dele? på forhånd tak -
St. St. Blicher - Præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Niveau linjer
ForumindlægHej allesammen. Sidder og skal forberede mig til eksamen her i morgen. Når man skal udregne niveau linjer, kan man så bruge et hvilket som helst tal? Har ikke helt forstået hvordan det fungere, og hvad er formålet med niveau linjer? På forhånd, tak. -
Plate respiration
ForumindlægHej, jeg sidder her og skal forberede mig til min biologi eksamen. Jeg skal op i Fotosyntese og respiration, og jeg vil høre om der er nogle der kan forklare mig på en meget enkelt måde, hvordan en plante respirerer om dagen og om natten? -
Bevarende pladetektonik
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til eksamen i NG på C niveau. Bevarende pladetektonik er hvor to plader glider forbi hinanden, er der nogen der har et eksempel på hvor det sker, eller kunne ske? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Differentialligninger. Både y'=ay(M-y) og y'=b-ay
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen på onsdag, og stødte ind på spørgsmål omkring differentialligninger både lineær og logistisk vækst. Hvordan vil man kunne beskrive eller forklare grafens udseende mht. typerne? -
Hvad er opbremsning i fysik?
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen i fysik, Men jeg sidder lidt fast i hvad opbremsning det betyder i fysikkens verden, er der nogle søde sjæle som vil forklarer mig det? Tak på forhånd :-) -
Periodiske bølge
ForumindlægHejsa Periodiske bølger er bølger med samme bølgelængde. Er det rigtigt? Nogle, som kan mig forklare mig, hvad periodiske bølger er? For synes min forklaring er ret kort. SKal bruge det til eksamen På forhånd tak! -
overgangsformel
ForumindlægHej allesammen.. jeg skal til eksamen i matematik A imorgen og sidder lige og læser.. kan nogen fortælle mig hvad overgangsformel er? jeg forstår den simpelthen ikke :S på forhånd tak -
HJÆLP!!! TEORI FOR BAGGRUNDSSTRÅLING
ForumindlægHej derude. Er der nogle som kan skrive en teori for baggrundsstråling? Er fuldstændig lost og skal allerede til eksamen imorgen.. Håber der er nogle kloge hoveder, som kan hjælpe mig :)) Tusinde tak på forhånd
