Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19101 til 19120 af 52987
  • Jan Sonnergaard

    Forumindlæg
    Nogen der har gode notater til, Netto og Fakta, Lille skat, og Sara jeg har virkelig brug for hjælp, håber ngn kan hjælpe...\nog til selve forfatteren
  • geomatri emneopgave? HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en emneopgave for, der handler om landmåling. Jeg har siddet lang tid med den og fatter virkelig ikke noget af den. Er der nogen der vil hjælpe med den? Jeg har lagt den som vedlagt fil.. Tusind tak, hvis der er nogen der vil HJÆLPE!
  • Dansk analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et kort uddrag af en roman, men jeg er virkelig gået i stå og kan slet ikke komme videre. Skriv meget gerne til mig i indbakken hvis du vil hjælpe mig :-)
  • Dansk analyse af kronik og tale

    Forumindlæg
    Skal have foretaget en analyse af en kronik og en tale, som skal sammelignes, den skal fylde ca. 8 sider... Bare skriv til min mail hvis det har interesse, har virkelig brug for hjælp, vil gerne give en skilling for det:) Mail: [email protected]
  • Differentiere ln(x)+7

    Forumindlæg
    Godaften allesammen :-) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!! Nogen der kan forklare mig hvordan man differentiere ln(x)+7, for jeg er godt nok på bar bund! På forhånd tak
  • Eksamenshæftet i dansk. årgang 2005

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!Jeg har virkelig brug for eksamenshæftet i dansk, årgang 2005, fordi jeg skal op til terminsprøve d. 16 jan. Er der nogle som kan hjælpe??Hej
  • The sociale network

    Forumindlæg
    Hej. jeg tænkte på om der var en der vil lave en boganmeldelse af the social network? på cirka 300 ord. det vil virkelig være godt hvis en af jer vil for er nemlig ikke verdens klasse til englesk.. Den skal være klar til imorgen. SÅ DET VIL VÆRE DEJLIGT HVIS EN VIL HJÆLPE MIG.
  • Finde produkt af reaktion

    Forumindlæg
    http://peecee.dk/upload/view/350770 Reaktionen er i linket, og jeg skal finde produktet B. Jeg værdsætter alle former for hints, da jeg virkelig har problemer med denne opgave.
  • ordsprog? "life is a joke, laugh at it"

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil gerne høre jeres fortolkning af ordsproget "Life is a joke, laugh at it".. kunne virkelig hjælpe mig ;D
  • Nogen der vil læse min stil igennem

    Forumindlæg
    hej,Er der nogen herinde der er så gavmilde, at de gider at læse min stil igennem + rette den?Den er til i morgen jeg ved at det er kort varsel, men har virkelig brug for hjælp...Hilsen
  • Delta_mixG som funktion af xolie.

    Forumindlæg
    Plottet er som jeg forstår som det skal være. Hvad jeg ikke kan forstå er det med den højeste molbrøk af olie i vand. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal vurdere det ud fra dette plot, det virker lidt usandsynligt det skulle være 50/50.
  • ligning med brøk og to ukendte??

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig siddet med med denne her ligning længe, så jeg vedhæfter den for at få hjælp fra jer .. - jeg ved at jeg skal finde fællesnævneren, men hvad skal jeg efter det ?
  • SEMANTISK TRÆ??

    Forumindlæg
    Hej igen Hvis der er en, som har styr på at konstruere et semantisk træ, må I meget gerne kontakte mig! Det haster virkelig meget! Der skal laves et semantisk træ ud fra vedhæftede fil! Mvh, Mogensen
  • beregning af mandater ved kommunalvalg og folketingsvalg

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave som jeg virkelig behøver hjælp til. kan en svare på, hvilken metode der bruges til at beregne mandater i folketinget og metoden til beregning ved kommunalvalg?
  • Hjælp til engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en 18 årig pige, som søger en, som kan hjælpe mig med engelsk. Jeg går i 2g, og har engelsk på B niveau. Jeg håber virkelig, der er en herinde, som kan hjælpe mig.
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej...Jeg har en ven som her snart skal lave projektopgave, men de har ikke en fælles overordnet emne i klassen.SKAL man ikke have det?Og har i ideer til hvad man kunne skrive om må i meget gerne komme med dem, for han er virkelig LOST, der er jo SÅ meget man kan skrive om...Malfoy
  • koblingskontant 1H-NMR

    Forumindlæg
    hvordan finder jeg koblingskontanten iet 1H-NMR spektrum som det jeg vedlægger? vi har ikke lært så meget om det.. såå vil virkelig gerne have hjælp spektrumet er for CH3-CH2-C(CH3)2Cl : 2-chlor-2-methylbutan
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har virkelig svært ved denne opgave. Jeg har tegnet den, og jeg ved, at vinkelhalveringslinjer går gennem et punkt I. Er der nogen, der kan hjælpe?
  • Er religion nødvendigt?

    Forumindlæg
    På et gymnasium, SKAL man så have religion? Og hvad indbefatter faget egentlig? Gider virkelig ikke spilde halvdelen af min restrerende ungdom på at høre om fantasipersoner og deres bedrifter. Mange takz!
  • betydning for ordet og hvordan det skal forstås

    Forumindlæg
    hej allesammen :) er der en derude som kan forklare og give en betydning for dette ord så den kan forstås selve ordet er : Al-hambra ?? er virkelig på bare bund nogen der vil hjælpe