Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 34369
  • Fosfat i planter

    Forumindlæg
    Hvad bruger planter fosfat til? Har læst at det er noget med energi ATP men hvordan kan man forklare det. Altså planter skal bruge fosfat til at få energi så den kan vokse? Skal op til eksamen i morgen
  • Latin

    Forumindlæg
    Hej. jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med da jeg skal til ap latin eksamen i morgen. Hvordan oversætter man fra latin til dansk uden glosser man har i bogen "carpe diem"?
  • Primær- og sekundærspændingen

    Forumindlæg
    Primær- og sekundærspændingen Skal op til fysik eksamen imorgen, og mangler lige det sidste emne "Transformation" Er blevet i tvivl om hvad Primær- og sekundærspændingen og Transformere i serie er. Hvad er primærspænding? Hvad er sekundærspænding? Hvad er Transformere i serie?
  • Systemer i Krise

    Forumindlæg
    Nogle der har skrevet denne opgave, og som er interesserede i at lægge den ind som mulig inspiration? Den er fra opgavesættet fra Samfundsfag A eksamen, Onsdag den 19. august 2009 :) Ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogle med den :) - Jonas
  • Nogle tips til mundtlig terminsprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle gode tips til en nervøs person der hader at fremlægge til en mundtlig eksamen? Hvad vil censor og ens lærer f.eks. helst gerne få at vide?
  • HF matematik c

    Forumindlæg
    Hej jeg ville bare spørger om der er nogle som har lavet den her til eksamen i hf i 2008 august og som kunne hjælpe mig med den? Skal ikke lave opg 5! Hvis i ikke kan åbne den vedhæftet fil skriver i bare :) Mvh Kevi
  • chi^2 test

    Forumindlæg
    Hej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data
  • Hjælp til et simpelt matematik spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal op til den mud. mat eksamen i dag, men der er et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Har brug for hjælp til at forstå det Taak! Det er: Gør rede for, hvordan formlen for binomialsandsynligheder kan anvendes til beregning af stikprøvesandsynligheder.
  • opgave fra eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man skal gribe opgave 12a i følgende eksamenssæt an: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl2.pdf ?? Tak for hjælpen !!
  • Optimering

    Forumindlæg
    Hej venner Skal til eksamen imorgen, sidder fast ved det næstsidste spørgsmål, håber på en stærk hjælpende hånd. Hvordan ville I besvare delspørgsmålet "Du skal endvidere forklare, hvordan differentialregning bruges i optimering" .
  • variabelsammenhænge

    Forumindlæg
    hvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen.
  • Henrik Ibsen biografi

    Forumindlæg
    Hej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak
  • Dannelse af lyd og lys?

    Forumindlæg
    Hej Vi skal til eksamen snart og er bl.a. blevet stilt følgende spørgsmål: Hvordan dannes lyd og lys, og hvordan udregnes hastigheden af lys- og lydbølger? :-) Vi håber, I kan hjælpe
  • Innovation, nogen der måske kann hjælpe mig:)

    Forumindlæg
    Hej alle jer skønherlige mennesker:) Har brug for lidt hjælp!! Er i gang med et innovations eksamens pprojket og jeg er kørt helt fast Hvad skal man have med og hvad er vigtigst... Håber der er nogen derude der vil hjælpe:) God sommer Line:)
  • matematik ny ordning?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på den gamle og nye ordning med hensyn til mat eksamen? skal man kunne det samme? Synes umidelbart at opgaverne fra den gamle og nye ser lidt anderledes ud i forhold til hinanden.
  • Medieteori - problemformulering?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal i forbindelse med AT-eksamen have smækket en problemformulering sammen.. -Emnet er: Medieteorier -Fagene er: Samfundsfag (A) & Mediefag (C) Er der nogen der kan hjælpe her? :-) På Forhånd Tak
  • isolering, er d korrekt??

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf er svaret ik til opgave 3: logbs/loga=n??? håber d rigtigt Tak
  • Hints til en opgave

    Forumindlæg
    Hej, Kunne jeg få nogle hints til opgave d i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_UD.pdf På forhånd mange tak, Liv1988
  • Ny forskning

    Forumindlæg
    Er der nogen den har hørt om noget ny forskning inden for børnefedme? skal til eksamen fredag og skulle helst finde noget helt nyt de ikke har hørt om før ;) Har kigget på Pubmed, men synes ikke lige der var noget..
  • Ihh hjælp nødvendigt

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen emne: "fedme blandt børn og unge"... Har ledt efter ny viden/forskning, men kan ikke finde noget der er banebrydende nok, Nogen forslag???