Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19121 til 19140 af 52987
-
Velfærdsmodeller
ForumindlægHej, Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål, jeg er helt blank:1) Hvilke principper ligger bag hhv. det residuale, det universelle og selektive velfærdsmodel? -
Ingen ioner ved elektrolyse af Eddikesyre
ForumindlægI kemi har vi fået et spørgsmål der siger: Hvorfor er der ingen ioner ved elektrolyse af eddikesyre? Jeg har haft meget bøvl med spørgsmålet og kunne virkelig godt bruge noget hjælp! :-) Vh Hjælpmig21 -
Hjælp!
ForumindlægHer er opgaven :) https://gyazo.com/cdc7ca15de40e14b6c2e1e44d986f138 Har siddet lidt og prøvet mig frem, men jeg kan virkelig bare ikke løse dem. Kunne være fedt med noget hjem da jeg skal aflevere her i aften kl 00:00 :) -
Finde funktion el. ligning
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde at løse ligninge g(x) = 383 Det virker så ligetil og simpelt, men alligevel kan jeg ikke regne ud hvad jeg skal? -
verber
ForumindlægJeg tænkte på, om nogen kunne hjælpe mig, med at finde ud af hvor, de her to verber stammer fra- furent og sauta. Har virkelig prøvet, at lede efter dem. Men håber der er en venlig sjæl et sted :) -
Komponentmodellen
ForumindlægHej. Jeg skal beskrive hvad komponetnmodellen er, og jeg ved ikke rigtig hvad det er, og hvordan modellen fungere. Jeg har ikke kunne finde noget om det på nettet, så jeg håber virkelig jeg kan få noget hjælp. - Mange tak! -
Fransk aflevering, ca. 300 ord
ForumindlægHejsa, En, der vil kigge min aflevering igennem? Den er ganske kort. Kunne være rart, hvis man ville rette med fed, så jeg virkelig kan se mine fejl :-) .. Mvh. Tissi -
hjælp til beregning af densitet..
Forumindlæghaløj igen :) Kan man udfra oplysninger om molarmasse, temperatur og tryk beregne densiteten? synes ikke rigtig nogle af de formler jeg har virker?? ps. det er stoffet C4H8 der er tale om :) -
Jomfrufødslen
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der menes? når der står at jomfrufødslen blev opfattet som et mirakel i rent fysisk forstand??? og det derfor bliver forstået helt bogstaveligt??? håber virkelig nogle vil hjælpe??? -
Historie opgave om Vietnamkrigen
ForumindlægJeg har fået stillet dette spørgsmål, som jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal svare på! Pls kan i hjælpe mig :) Hvad var USA’s militære involvering i Vietnam? på forhånd tak :) Jonas. -
Grafer
ForumindlægHejsa! Er der nogle der kan hjælper mig med disse to grafer? Jeg vil gerne se eksempler eller noget. Jeg vil virkelig meget gerne have hjælp med de sidste to opgaver, da jeg har lavet de første to. Mange tak, på forhånd! -
"Stenen" Gyrdir Eliassons
ForumindlægHej I dejlige mennesker! er der nogen der har læst "stenen" af G. Eliassons? jeg mangler kompositionen? er virkelig lost? nogle der kan hjælpe? På forhånd, tusinde tak -
forskelligt.
ForumindlægJeg skal ha' to forsøg om salte, et forsøg om magnetisme. og syre base, eller radioaktiv stråle. Er der ikk nogle der kan hjælpe mig, og forklare lidt om det. det ville virkelig hjælpe mig :( ? -
Hvordan siger man??
ForumindlægHvordan oversætter man følgende på tysk:"Gennnem hendes tale bestifter vi kendskab til hendes holdning om tøj"Håber virkelig nogen kan hjælpe mig...På forhånd tak! -
Hurtig opgave!
ForumindlægHej! Sidder lige med en opgave uden hjælpemidler:Bestem andengradspolynomiet P(x) så xP`(x)=3P(x)-x^2-2x+3Hvordan laver man den? Har virkelig ingen forslag. Tak for hjælpen -
ti-89 købes
ForumindlægHej, er der nogle der har en ti-89 som de gerne vil sælge for omkring 800 kr.?Jeg har virkelig brug for en, når jeg skal til eksamen her til sommer, og jeg har ikke råd til at købe en helt ny. -
Importkvote og beskæftigelseseffekt - hvad betyder det?!
ForumindlægHejsa. Er der måske en venlig sjæl et sted, der eventuelt kunne forklare hvad denne tabel betyder? Økonomi er ikke just min stærkeste side, så det ville gøre mig virkelig glad :) -
problemregning
ForumindlægHej, alle, jeg håber virkeligt at i kan hjælpe mig lidt. Jeg mangler så meget en matematik opgave, FSA fra 1997 maj-juni. Den 1. opgave hedder får. -
Kapitalfremskrivnings formlen
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for og i den opgave skal jeg finde antal terminer ud fra en formel. Men... Jeg forstår ikke helt formlen. Det jeg ikke forstår er ln, jeg ved virkelig ikke hvad det betyder, det er det eneste. Tak -
Nogle som har den introducerende artikel fra eksamen til HF i maj 2009
ForumindlægHej Alle.. Jeg har et lille problem.. Jeg skal skrive en introducerende artikel og problemet er at jeg virkelig ikke kan finde ud af det. Nogle som har den stil så jeg kan bruge den som inspiration ?
