Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 34487
-
Atomkraft
ForumindlægHeij. jeg skal snart op til fysik eksamen i fsa. Er der nogen, som kan forklarer mig, hvad atomkraft er og hvad det hører under? EVT. hvilket forsøg jeg kan lave? på forhånd tak. -
Manhattanprojektet
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvad det er meget vigtigt at sige når man skal op til en mundtlig AT eksamen? Hvordan kan man sætte Manhattanprojektet ind i de forskellige metoder? (samfund, natur og humaniora) -
Mozart i Italien og Prag
ForumindlægJeg skal til en mundtlig eksame og mit emne er Mozart. Jeg skal finde noget om Mozarts rejse til Italien og Prag, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Er der nogle der kan hjælpe mig? (-: -
Hjælp !!
ForumindlægHejsa alle derude.. Jeg blevet taget på sengen da jeg for 2 dage siden opdaget jeg skulle til historieeksamen. Troede ellers jeg havde sommerferie! Jeg går på vuc ekeltfag og havde fået afvide af min historielærer jeg IKKE kunne få til eksamen pga en manglede opgave. Har kun faget så j... -
SYNSVINKEL! HASTER
ForumindlægHej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri?? -
Guldnoter til VideoTape by Don Delillo
ForumindlægJeg sidder og igang med 24 timers engelsk eksamen, og ville hører om der er nogen der har nogle Guldnoter til teksten Videotape skrevet af Don Delillo :-) På forhånd tak -
Rudd-koncessionen
ForumindlægJeg har netop trukket til min historie-eksamen. Mit emne er: De store revolutioner og imperialismens tidsalder. Er der nogen af jer der har nogle noter eller lignene til Rudd-koncessionen? Ville være en kæmpe hjælp! -
Analyse af Mona Lisa
ForumindlægSkal op i billedkunst eksamen snart og vil spørger om der er nogen som har lavet en formalanalyse af mona lisa som de vil dele? :) Kan nemlig ikke finde nogen analyser på nettet og har brug for hjælp til punktet med fladerne.... På forhånd tak! :) -
Genbrug af aluminiumdåser - hjælp (termodynamik)
ForumindlægHej.. Er helt lost i opgave 2 i dette exsamenssæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf er der mon nogen der kan give et hint til hvordan jeg kommer igang med den ... -
Hjælp til blækregning
ForumindlægHjælp.. Jeg har snart eksamen og jeg har fået nogle blækregninger for problemet er at nogle er dem er lidt svære.. En som vil hjælpe mig med denne her opgave.. http://peecee.dk/index.php?id=42142 -
Stabile og ustabile atomkerner
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til eksamen i 24 timer, i radioaktiv henfald, hvor jeg skal fortælle og gøre rede for stabile og ustabile atomkerner, Hvordan gør man nemmest det Mvh Maria :-) -
Analysemodel
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C -
Kritisk Teori
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og et af mine spørgsmål er " hvad e r kritisk teori " men jeg ved det ikek ? Noglen der kan hjælpe ?? -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ? -
kemiske forbindelser
Forumindlæghej har snart eksam i kemi men er bang for de spørger mig hvordan man regner om i ville forklar det har næsten styr på hvordan man regner ioner er det det sammme måde man gør håber i ville give mig nohgle ekmp på hvordan man løser det -
sygdomme
Forumindlæghej skal til eksam snart der står jeg skal repiter kredsløbsrelaterede sygdomme mener de ligesom koletrol og hjerte osv håber i vil give mig nogen idera om denne emne -
Resume af "How to kill a mokingbird"
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvor jeg kan find resumer enten på dansk eller engelsk af bogen "how to kill a mokingbird".. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg snart skal til eksamen.. -
lignig
Forumindlæghej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give god råd til hvordan man kan forberede sig til old mndt eksame...eller er der måske nogen der kan fortælle os om deres erfaringer -
Læseferien!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i fire mundtlige eksamer her i 3.g og der er ikke så meget mellemrum mellem de dage jeg skal op i. Er der nogle der har gode tips til hvordan man læser op i fire fag og jeg er forresten meget bagud.
