Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19161 til 19180 af 42009
-
Beregn kraftens vandrette og lodrette komposant
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en opgave. Opgaven lyder: "En kraft på 130 N danner en vinkel på 48° grader med vandret. Beregn kraftens vandrette og lodrette komposant." Håber nogen kan hjælpe -
Grass
Forumindlæg\nEr der virkelig ingen, som har skrevet en SSO opgave om Günter Grass...\nGerne om "I krebsegang." Er netop ved at være færdig med min egen, men gad godt lige se, om jeg er helt forkert på den!!\n\nHåber nogen kan hjælpe... -
Beta stråler
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig om Beta, Gamma og Alfa stråler? -
underviser søges til undervisning i Erhvervsøkonomi
Forumindlæghej der ude jeg er en pige der har brug for hjælp i Erhversøkonomi,, jeg skal til op til maj, og har derfor lidt tid til ekstra undervisning så hvis der er nogen der har overskud til det må i meget gerne skrive,,,, hilsen sarap.s det b niveau -
Hvad ville give denne her i karakter
ForumindlægDer blev i onsdags kl 10:08 anholdt en mand, som anses for at være en spritbilist. Politiet oplyser at der ikke er nogen der har kommet til skade. Men der vil være nogle skader der skal betales. Susanne Ariellesen ... -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I? -
Spoonerism
ForumindlægHvad skal jeg oversætte spoonerism med?Spoonerisme???Jeg kan jo ikke lavet ordet om, da det er opkaldt efter en person.http://en.wikipedia.org/wiki/Spoonerism -
Opgave 7a.
ForumindlægHej!er der nogen som kan hjælpe mig med opgave 7a.Jeg har forsøgt at lægge et link til opgaven 2004-8-3 Standard forsøghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-3-SF-MED.pdf?menuid=150560Håber at der er nogen som er villige til at hjælpe mig. -
engelsk eksamens opgave (skriftlig) fra den 20/08-07!
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en opgave fra den 20. August 2007? engelsk skriftlig eksame ang. kloning -
matematiske testmetoder
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive sro og har brug for lidt hjælp til nogle matematiske testmetoder. Jeg har nogle cirkeldiagrammer, hvor jeg skal kunne bruge nogle testmetoder til at forklare et eller andet. Jeg er fuldstændig på bar bund, så håber på at kunne få lidt hjælp :) Jeg har afleveringsf... -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHey derude! Skal op i AT i morgen med fagene biologi og religion, men har brug for at vide mere om deres muligheder og begrænsninger og til sidst deres samspil og hvordan de begge kan bruges til at belyse et emne som Darwin og han evolutionsteori overfor religionen (kreationisme). Er der en venli... -
fødekæde
Forumindlæghejsa jeg sidder og kigger på en fødekæde i biologibogen s. 32 (fig. 2.11). Er der nogen der kan fortælle mig hvad de 25 kJ på det tredje trofiske niveau går til? altså går ud fra at 220 kJ er forbrændingen, 25 kJ det vi oplagrer i form af proteiner, kulhydrater, fedt m.m., men kan ikke gennemsk... -
Tørdokken - Litterær artikel
ForumindlægJeg er igang med at skrive en litterær artiel, om Tørdokken. Mit største problem, er tallet 3222 som er nummeret på galejslaven. Betyder dette tal noget, og i såfald hvad? Jeg har prøvet at søge på nettet, både sammensat, adskilt osv. Jeg tænker bare, at siden Stefan Andres har valgt neto... -
Multiplikatorvirkningen
ForumindlægEr der en der kan forklare hvad multiplikatorvirkningen går ud på i en kort og præcis sætning? I store træk forstå jeg det godt, men jeg synes det er meget svært at forklare det uden alle mulige eksempler. Så er der mon en der kan hjælpe med det? -
Polynomier
ForumindlægOpgaven lyder:Vis hvordan man ved hjælp af polynomiers division kan finde en faktoropløsning af p(x)=5x^4+(5/2)x^3-20x^2-(5/2)x+15.Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe tingene an. Så lidt hjælp til at komme igang ville være rart.På forhånd tak!Mvh Jens -
Menneskesyn
ForumindlægHej,Nogle der kan fortælle hvilket menneskesyn der er i novellen Ørneflugt?Freud -
formulere hvad retrospektiv teknik er!
ForumindlægHej..Sidder her med et problem skal holde et oplæg imorgen og formulere hvad retrospektiv teknik er!? nogen som ka hjælp -
berlin - generelle spørgsmål
ForumindlægSkal skrive opgave om Berlin, og ville lige se om jeg kunne få lidt inspiration til en lille del af opgaven, fra andre der ved noget om følgende:Hvordan er forskellen mellem Berlins midte (city) og forstæderne, dvs langt væk fra midtberlin? - og forskellen mellem midtberlin og østberlin? arkitekt... -
Analyse af figur
ForumindlægHejsa Vil spørge jer om, hvordan man analysere forsøgsresultater af figur til sin SRP? -
FALLING MAN
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af romanen?
