Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1901 til 1920 af 65692
-
Oversættelse (STX)
ForumindlægEr der nogen, der vil rette min tysk aflevering igennem? :) -
Gennemsnit på STX?
ForumindlægEr der nogen steder, hvor jeg kan se gennemsnitskarakteren for de afsluttende 3. g'er fra de forrige år på diverse gymnasier? -
Så er den her: SRP-bogen 2010
ForumindlægForfatterne til SRP-bogen har netop udgivet den nyeste version af SRP-bogen, nemlig SRP-bogen 2010. Bogen er blevet væsentligt opdateret, så den passer præcis til dig, der skal skrive studieretningsprojekt i 2010. Forfatterne har brugt den feedback, de har fået på SRP-bogen 2009 til at gøre alle... -
Dumpet eksamen!
ForumindlægJeg har dumpet min Naturgeografi eksamen, og kan naturligvis ikke tage den om. men min store drøm er at læse Jura så gennemsnittet skal jo være i orden, hvad gør jeg nu? kan jeg tage faget op på VUC, skal ud og arbejde næste år så har tiden? Skal jeg blot satse på den simple chance ved kvote 2?... -
Lidt matematik træning
ForumindlægI år 2007 var der 510 medarbejdere. I år 2010 var antallet af arbejdere faldet til 348. (2,1) Hvor stort var faldet fra 2007 til 2010 510-348=162 fald på 162/510*100=31,76% (2,2) Hvad er det årlige fald i procent fra 2007 til 2010. 348=510*(1-r)3 348/510=(1-r)3 3√(348/510)-1=-0,114... -
Årsprøve i Matematik
ForumindlægHey alle sammen. Jeg har en årsprøve i matematik om en uges tid, men jejg har ingen idé om hvad man skal repetere til B-niveau, måske I kunne hjælpe mig? Hvilke ting skal man bare have styr på? -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
Matematik beviser
ForumindlægHey Nation :) Til alle de der skal op til mundltig matematik A eksamen: Jeg tænkte på at oprette en tråd , hvor vi kunne dele links til videoer/noter/dispositioner, som er særligt nyttige når vi skal læse op til de spørgsmål, som vi kan trække til eksamen. Umiddelbart har jeg en hjemmeside: www.f... -
mundtlig eksamen
Forumindlæghejjeg skal op i mundtlig dansk (stx), men ved ikke helt hvordan eksamen vil forgå...man kommer ind- trækker et spg, og går ind i forberedelsen, men hvilke ting er vigtige a komme ind på. analyse-fortolkning-perspektivering, men er der mere?? hvordan starter man på teksten når man skal fremlægge?? -
Matematik som selvstudie
ForumindlægHej alle, Jeg går i 2.g på gymnasiet og har matematik på b nivaeu. Jeg er rigtig glad for det og vil gerne studere medicin i fremtiden. Problemet er at jeg ikke har matematik på a niveau, fordi min linje ikke tillader det. Jeg har hørt om folk der har taget fag som selvstudie. Jeg vil høre om de... -
Eksamen 2.g?
ForumindlægHej alle :-) Jeg har hørt at man skal have haft mindst 2 eksamener inden man går ud af 2.g. Passer dette? Det er sådan at jeg kun afslutter engelsk iår, og har ikke været oppe i nogen eksamner 1.g - vil det så sige at jeg skal op til engelsk skriftlig og mundtlig eksamen iår? På forhånd t... -
Kemi A HTX eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at der er lidt tid tilbage, men jeg er nu begyndt at overveje hvordan Kemi A skriftlig eksamen på HTX kommer til at foregå. Er der nogle der kan fortælle om deres personlige erfaringer? Må man fx anvende bog og matematikprogrammer, eller er det helt uden hjælpemidler? Hvordan... -
Matematik aflevering : 8klasse
ForumindlægHej jeg sidder her alene hjemme og laver aflevering den hedder:Fra holbæk til skagen det er nr 2.9, opgaven lyder: Undersøg, hvor stor udgiften pr.kilometer skal være, hvis de samlede udgifter for ruten over storbælt og ruten Kalundborg-Århus skal være lige store ( det skal siges at jeg har lavet... -
PROCENT MATEMATIK
Forumindlæghej hvor meget er 15 i forhold til 150. sådan lyder spørgsmålet hvordan regner jeg dette ud. -
eksamens-spørgesmål
Forumindlæghej, jeg skal til ekasamen i matematik A niveau og kunne godt tænke mig en hjemmeside (el. noget) hvor man kunne finde alle de mulige spørgesmål man kunne komme op i indenfor et givent emne. altså alle de spørgesmål jeg kunne trække indenfor fx vektorer, integralregning, rumgeometri ... på f... -
Et matematik spørgsmål
ForumindlægHej alle Hvis I vil være søde at gå ind på dette link http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Matematik/100526_matematik_A_stx_opgave.ashx og rul ned til opgave 14. Jeg forstår ikke hvilken funktionstype de... -
Terminsprøve i Matematik
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik i terminsprøve. Så jeg ville bare høre om i hat nogle gode råd? Håber i kan hjælpe (; -
Matematik eksamen snart, en Der kan forklar mig hvad KEG skal på opgave a og b
ForumindlægKig vedhæftet dokument ? -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige? -
Matematik på medicinstudiet?
ForumindlægFår man brug for en TI-89 på medicinstudiet?
