Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19201 til 19220 af 101232
-
Rettelse
ForumindlægHej er da en venlig sjæl som har lyst til at rette en kort tekst på 19 linjer .. ? ps. jeg sender teksten i indbakke På forhånd tak :) -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
Redox reaktion
ForumindlægHej Jeg har en redox reaktionsskema som jeg har sværet med at løse. Jeg har prøvet at løse den men det er ikke rigtigt da jeg kan kigge på facit listen så jeg tænkte om der nogen der kan vise hvordan De vil løse denne reaktionsskema da facit listen ikke giver en forklaring. Jeg har vedhæftet ... -
sygeplejerske
ForumindlægHej allesammen, mit spørgsmål lyder m jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen selvom min gennemsnit ligger på 2,0? -
hjælp med pH
ForumindlægJeg skal lave en synopse om pH og pH-beregninger. Hvad tror I er godt at have med? :) -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHej, mit navn er Tobias og jeg går på STX. Jeg har gået og tænkt over om det var rigtige valg at tage mat A da jeg nu går i 2.g og syntes det er ret svært, ville det være dumt eller overhovedet muligt at droppe ud og vælge en... -
Osteoporose - afkalkning af knogler
ForumindlægJeg skal forklare relevant fysiologisk viden i forbindelse med knogleskørhed i ca. 10 min i en fremlæggelse. Mit fokus er på ældre mænd. Jeg vil meget gerne forklare, hvad der sker af kemiske processer i kroppen, når man får knogleskørhed, men synes ikke, at nogen hjemmesider forklarer det helt p... -
spektroskop
ForumindlægJeg forstår ikke hvad min lærer mener når han skriver det her?? 'Forklaring af sammenhæng mellem energiniveauer i atomer og bølgelængder der udsendes' (Jeg har om Bohrs atommodel, så vi skal lave et forsøg med spektroskop) -
Skriftlig Engelsk A STX eksamen 2010
ForumindlægNogen der ligger inde med eksamenssættet og eller svar på delprøve 1 fra skriftlig engelsk A STX 2010? eller har gode råd og fif? -
Dansk stil
ForumindlægHej Jeg har en dansk stil (et essay) som jeg har fået tilbage i dag, med en karakter, som jeg ikke rigtig kan få til at passe! Ville høre om nogen af jer havde lyst til lige at læse den igennem, og komme med et bud på en karakter. På forhånd tak for hjælpen :-) -
hvornår bruger man
Forumindlægnogen der kan forklare mig i hvilket tilfælde man bruger "sin", "tan" og "cos" På forhånd TAK =) -
forskellige emner i fysik
Forumindlæghej jeg står desparat og har brug for hjælp til nogle opgaver i fysik. jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal løse følgende opgaver som er i dokumentet. håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig mange tak på forhånd for at du vil tage dig tid og hjælpe andre -
Matematikhjælp
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig med denne opgave? En funktion f er bestemt ved f(x)=x^2-4x Grafen for f er en parabel vis at parablen skærer førsteaksen i x = 0 og i x = 4 -
produktvalg
ForumindlægHej jeg har et projekt for om "industrialisering og indvandring". Jeg skal hermed lave et produkt. Det må være alt udover et interview, eftersom et interview skal inddrages lige meget hvad. Er der nogen der har nogle gode ideer? -
Projektopgaven 9.klasse
ForumindlægJeg ville virklige gerne have en 12 tal i denne her projekt. Jeg er sammen med to andre men jeg synes ikke at de laver så meget. Hvad er det vigtigste i projektopgaven for at få en 12'er? hvad skal jeg gøre for at få 12? -
Kommunalgvalg - Stemmeprocenter.
ForumindlægHej jeg skal skrive en samfundsopgave og dertil skal jeg bruge valgdeltagelse i procent ved de sidste mange kommunalvalg ?? Er der nogle der ved hvor jeg kan finde dette? På forhånd tak. -
Christiania
ForumindlægJeg har om Christiania i Projekt opgaven og mangler ideer til spørgsmål. Så det ville virkelig hjælpe mig meget hvis i havde nogle gode ideer til nogle spørgsmål :) -
Uskabt og umålelig
ForumindlægHej... jeg mangler svar på følgdende spørgsmål fra en venlig sjæl :-) Hvad betyder det, at Faderen, Helligånden og Sønnen er uskabte og umålelige? -
Lungekredsløbet
ForumindlægJeg skal svare på følgende spørgsmål: “Hvad sker der med blodet i lungerne? ” Til det svarer jeg følgende: I lungerne sker udvekslingen af CO2 og O2 via diffusion, dette finder sted i lungernes alveoler. Vores lunger består nemlig af mange mio. luftfyldte blærer kaldet alveoler, som er omgivet...
