Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 34503
-
niveau A hhx!
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til skriftlig eksamen ( niv. A hhx) og ville derfor gerne høre, hvorvidt der er nogle, der har nyttige erfaringer, hvad angår emner, forberedelse, tidspres mv.? -
TYSK!!! hilfen bitte :P
Forumindlæger der nogen der har nogle tyske ekstemporal-tekster liggende? jeg skal snart op til eksamen og er ikke lige frem den skarpeste til tysk, så det kunne være dejligt med at få lidt rutine på forhånd tak :) -
Parameterkurver
ForumindlægHey Er der nogen som kan hjælpe med opg 4 (omhandler parameterkurver)? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_MED.pdf -
Logaritmer
ForumindlægNogen der kan forklare mig meget simpelt hvad logaritmer går ud på? er igang med at læse til eksamen til mat mundtlig b-niveau, men jeg forstår virkelig ikke bogens betegnelser! -
funktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvorfor svaret i opgave 1 c) er graf B ? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-6_UDEN.pdf -
Def mængde og forskrift..
ForumindlægHey Er der nogen som kan hjælpe mig med andet spg i spg 5? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-1V-MED.pdf -
isolation af LN
ForumindlægHej alle, jeg sidder og læser til mat eksamen og ved ikk hvordan man isolerer ln. Jeg har et eksempel her: 13,4*ln(x)-21,8 = 30 Hvordan løser man denne ligning? Tak på forhånd -
Bakterieinfektion hos et menneske
ForumindlægHey hvordan ville i besvare det spørgsmål? gør rede for hvorledes immunesystemet kan modvirke en bakterieinfektion? sidder og kæmper med min 24timers bio eksamen h.Michael -
Efterlysning: Afsætning - Noter - Trojka
ForumindlægHejsa :) ! Ville bare høre til om der er nogen der ligger inde med nogle gode afsætnings notater der kunne blive nyttige til en skriftlig eksamen? Eventuelt fra forlaget "Trojka". På forhånd tak. -
Fysik A HTX 2007
ForumindlægHej, hvad synes i om fysik eksamen.. Jeg synes det var nogle rigtige dårlige emner.. Enda opgaven med Dampmaskinen, der har jeg næsten ikke lavet nogle opgaver, den var virkelig svær.. Hvad synes i? -
Moralskepticisme hos Kallikles
ForumindlægNogen der har læst "Moralskepcticisme hos Kallikles"? Den r opgivet til eksamen - hvad skal man sige, hvis man trækker den. Håber, at nogen kan hjælpe. Står på bar bund. -
Analyse eventyr
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kender en hjemmeside, hvor man kan se hvordan man skal analysere et eventyr.. I studieortalen er der en analyse af et eventyr.. men den er meget dårlig.. er der nogen der har en god en.. For jeg skal snart til eksamen på forhånd tak -
En tekst
ForumindlægHej mennesker ;) Er der nogen der har "Nielsens Knallert" af Bjarne Reuter? For så må i meget gerne skrive den. Jeg har den ikke og skal til eksamen på torsdag og der skal jeg ha' læst den. -
kennans x-artikel
Forumindlæghej, jeg skal op i til historie eksamen på torsdag. Er der nogen der ´har nogle notater til Kennans x-artikel eller som bare kan forælle om den? Jeg håber, at I kan hjælpe.. -
Haster!!
ForumindlægHej.. Nu har jeg ledt alle vegner og jeg kan simpelthen ikke finde en sætning og bevis om "en parabeltangents skæring med parablens symmetriakse".. Hjælp hjælp jeg skal virkelig bruge det snarest!! (Matematik eksamen..) På forhånd tak.. -
Celle
ForumindlægJeg læser til eksamen har lige et spørgsmål. Celler kan omsætte sukker enten aerobt eller anaerobt Hvad er forskellen og hvorfor er aerob omsætning er en fordel for cellen? Tak -
Kanaler
ForumindlægHi allesammen jeg læser til eksamen og forstår ikke så meget om (Spændingsafhængige kanaler) og (Receptorregulerede kanaler). Nogen vil forklar det på en nem måde at jeg kan bedre forstå det. Tak -
Der Haarschnitt
ForumindlægJeg har fået udleveret teksten Der Haaschnitt af Milena Moser og skal til eksamen i morgen. Er der mon nogen der har kendskab til teksten og kan komme med nogle hints eller noter. På forhånd tak. -
Bevis b "Hjælp"
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig matematik eksamen, og mangler et bevis for b i en lineær funktion.. Nogle der kan skrive formlen ned, og forklare hvad de har gjort ? -
sammenfaldene
ForumindlægHej, http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-8ST_UDEN.pdf er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 10, forstår ikke helt hvordan den skal gribes an, og ved ikke rigtig hvad de mener med sammefaldende på forhånd tak
