Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19261 til 19280 af 64843
-
Eksamen: Virksomhedsanalyse - Vestas A/S
ForumindlægHej folkens, jeg skal til eksamen i faget EØ (C), hvor vi skal lave virksomhedsanalyse af selvvalgt virksomhed. Denne skriftlige opgave skal fylde 5-8 sider. Jeg har valgt at arbejde om Vestas A/S. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på i min skriftlige aflevering. Det jeg har brug for, er de ... -
24-timers eksamen om Besættelsestiden og den kollektive erindring! hjælp
ForumindlægHEJ! hjælp! hej, jeg sidder og er igang med min historie eksamen. jeg her trukket besættelsestiden og den kollektive erindring, og prøver på at få min problemformulering og problemstillinger til at passe. er der nogen der, please, her nogen ideer og forslag?? min nuværende problemformulering ly... -
Fransk skriftlig eksamen opgave feedback
ForumindlægHej allesammen! Jeg har, som så mange andre, været oppe til fransk skriftlig eksamen her i går. Jeg er meget nervøs for hvordan det er gået. Plejer normalt at ligge på de 7-10 (få tilfælde 12), og vipper altid mellem de karakterer. Føler dog det gik så dårligt, og især ved oversættelsen, var ... -
9. Klasse afgangs eksamen - kortfilm - HJÆLP
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket kortfilm som mit emne til 9. klasse afgangs eksamen. Vi kan ikke vælge kortfillmene (det er dem som vi skal perspektivere til): Oceanien, Beast, Valgaften, Livets vand, Sort passager, Ingen siger farvel men alle forsvinder Lige nu står jeg mellem "life is a bitch&... -
Tekst til dansk eksamens opgave om romantikken
ForumindlægHejsa, jeg går i niende klasse - skal snart ud, og jeg skal arbejde med romantikken. Jeg har valgt, at analysere et maleri, der hedder ''Det Waagepetersenske familiebillede'' lavet i 1830 (i romantikken). Jeg vil ekstremt gerne have hjælp med, at finde et tekststykke, som jeg sk... -
Jura: Familie- og arveret mundtlig eksamen.
ForumindlægJurastuderende/jurister: Hvordan forbereder man sig bedst til Familie- og Arveret mundtlig eksamen?Skal op 10. januar og jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Pensum er baseret på følgende 2 bøger: • Linda Nielsen og Ingrid Lund-Andersen: Familieretten, 8.udgave • Rasmus Kristi... -
EKSAM: Fordele/ulemper: jordskælv, vulkanisme
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen kl. 11. Har været oppe og trække i dag og trak: Tektonik - pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg skal inddrage en række forskellige processer med relation til dette. Jeg skal ydermere behandle temaet på en sådan måde at det relateres til MENNESKET OG DE ... -
haster: rette en musik analyse til eksamen imorgen.
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en analyse af en sang jeg skal op til eksamen i imorgen. (c-niveau) Jeg ville blive glad hvis der var en der gad at rette den igennem. Jeg har hverken smidt analysen her ind, eller navnet på sangen herinde eftersom jeg helst vil gøre dette over msn, istedet for at skriv... -
Hjælp til dansk eksamen - emnet mennesker og maskiner
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet mennesker og maskiner i min dansk eksamen. Er der nogen der kender nogle gode danske tekster, film eller billeder der kan bruges. Jeg skal relatere nogle tekster til skabt for hinanden af Sven åge madsen. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle tekster der kan parrel... -
Overgangen fra barn til voksen dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet 'overgangen fra barn til voken' til min mundtlige dansk eksamen, men er helt på bar bund på hvad jeg skal vælge. Jeg ville fortrække hvis det var et digt eller en kort novelle, men et billede eller kortfilm osv. kan også bruges. Jeg håber virkelig på noget hjælp... -
Hjælp ønskes - perspektivering i dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket "Romantikken" som hovedemne til min dansk eksamen, og har derfor valgt H.C. Andersens "Kærestefolkene" at analysere. Jeg skal perspektivere til "Nattens Dronning" af Tove Ditlevsen, og det er her problemet opstår: Jeg har aldrig været... -
Samfundsfag eksamen: Hvem får hvad og hvorfor?
Forumindlæghej alle. sidder midt i min 24-timers eksamen og har her udarbejdet en problemformulering. Er der nogen der vil tjekke den igennem? :-) Mit emne hedder: "hvem får hvad og hvorfor?" og omhandler til dels carina-sagen og fattigdom/social ulighed og lighed. Overordnet problemformulerin... -
Tysk Eksamen HHX 2 år.
ForumindlægJa. Jeg skal så op til Tysk eksamen d. 16 Juni 2008.. Deter en prøve hvor jeg skal op og trække en tekst som jeg har 24 timer til at forberede hvor jeg så skal op næste dag og fremlægge den samt trække en tekst mere som jeg har 30 min til at forberede. Er der nogen der har erfaring med dette de... -
Forslag til materiale under kortfilm til eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige trukket til mundtlig dansk eksamen. Jeg har trukket kortfilm under det overordnede emne "at være ung". Hvis der er nogen der nogle gode idéer til kortfilm, må i meget gerne skrive dem, for jeg føler jeg er lidt på bar bund. Krav til kortfilmen Spilletid: mellem 2 og 1... -
Mat-A Mundtlig eksamen, hvad er minimum for 02?
ForumindlægJeg har haft mat på A-niveau i 3 år, dog har jeg ikke lært meget, jeg skal nu op til min sidste eksamen og jeg vid vede om man skal lave beviset, eller om man kan sige til lære og censor at man vil springe over til spørgsmål efter beviset og prøve på at trække en 02 der. Kan man gøre dette, eller... -
Fysik-eksamen, præsentation af lys og lyskilder, hjææælp :))
ForumindlægHej, er netop i gang med min 24-timers fysik-eksamen i 1g, så på c-niveau og skal forberede en en præsentation, som lyder: En præsentation af emnet "Lys og lyskilder" Stikord til efterfølgende samtale: - lys som bølger - lys som partikler. foton. fotonenergi - det elektromagnetiske spe... -
Er der nogen, der vil kigge min matematik (statistik) afl. igennem?
ForumindlægHej :-) Jeg er netop blevet færdig med min matematik aflevering, og vil gerne lige vide, om nogen kan se nogen fejl, jeg selv har overset :-) Jeg har vedhæftet den som pdf-fil hertil. På forhånd tak ;-) -
Matematik temaopgave omkring - "vækst i nationens tjeneste"
ForumindlægHejsa, mig og et par piger sidder med en temaopgave i matematik og undre os over hvad vi skal svare i opgave 2. Temaopgaven er baseret på en artikel som er vedhæftet. Det vile være super dejligt at få noget hjælp til dette da den er meget forvirrende for os piger. Tak for det :) -
MATEMATIK! REDUCERING - PLEASE HJÆLP hurtigt muligt ;s
Forumindlægjeg stinker til reducering. opgaven lyder: 8a^3 * b * a JEG ER LOOOOOST- PLIIIIIIIIIIIIIIIIZ HJÆLP MIG ;S -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ...
