Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19281 til 19300 af 65601
-
Spansk eksamen sæt 2010
ForumindlægHej. Jeg har lavet opgave b i eksamensættet. Er der nogen der lige hurtige ville kigge det igennem? Jeg ville være meget taknemmelig .En el texto 2 es un chico de 18 años se siente marginado porque no tiene amigos, y por eso pregunta que puede hacer para ser más sociable.... -
Bestå matematik A ? Gode bøger osv?
ForumindlægHeej Jeg skal supplerere op til matematik A i århus.. Kursuset er 9 uger og jeg er ret ringe til matematik. Jeg har kort sagt brug for al den hjælp, jeg kan få.. Jeg søger gode notater, hjemmesider og bøger som kan være mig en hjælp. Jeg havde problemer med at forstå min gamle matematikbog, da de... -
Trigonometri, opg 107 i teknisk matematik
ForumindlægHej jeg har brig for hjælp til opgave 107 i bogen teknisk matematik p. madsen Opgaven lyder... I en trekant ABC har du givet: A = 66,6 grader, b = 4,6 vm og VA = 3,2 cm. Du skal tegne trekanten og bestemme vinklerne B og C og siderne a og c. Håber i kan hjælpe :)) -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
Samf B eksamen om 24 timer
ForumindlægHej. Jeg skal til samf B eksamen om 24 timer, jeg har trukket the american dream! Jeg har meget fravær grundet operation, og har derfor ikke så meget til emnet. Er det nogen der har nogle faglige begreber man kan koble på, og måske en forklaring dertil? ;) på forhånd tak -
Ratte eksamen stil på B nivo ?
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen
Forumindlægdet er sådan at til min kommende eksamen vil jeg få en tekst på 1300 bogstaver. mit spørgsmål er bare om 1300 bogstaver og lyder:. om det er med mellem eller uden mellemrum for 1300 bogstaver? på forhånd tak. -
Hjælp til at finde ikke-realistisk fiktion til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal her i juni op til dansk eksamen og har trukket ikke-realistisk fiktion. Jeg ved ikke rigtig, hvilken tekst jeg skal tage, da jeg synes, det er et meget bredt emne. Er der nogle forslag? -
Nogle der kan hjælpe med noget matematik?
Forumindlægopgaven lyder så ledes. Søren sætter 4500 kr i en bank til 9 1% p.a. - 2 hvor meget vil han kunne hæve efter 4 måneder? hvor meget vil han have stående efter 4 måneder, hvis renten var 12 %? jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal... -
Matematik stx b december 2017 facit
ForumindlægEr der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" Tak på forhånd -
en sø, masser af fisk...(Matematik)..help
ForumindlægJeg har svært ved følgende matematik opgave, håber på hjælp....Opgaven: En mindre sø har i årene efter 1984 været under observation, idet man hvert år har vurderet antallet af fisk i den.Man mener at antallet af fisk p(x) af en bestemt art x år efter 1984 med god tilnærmelse kan beskrives ved for... -
Eksamen i kristendom produkt
ForumindlægJeg skal lave et produkt til min kristendoms eksamen, men er i tvivl om havd det skal være. Mit tema er "lidelse", og mit delemne er "Hvad er lidelse?". Jeg har tænkt på noget som måske kunne være en skulptur af ting i den moderne hverdag som indikere lidelse. Men er i tvivl ... -
En tekst til eksamen???? HJÆÆLLPPPP!
ForumindlægJeg skal til eksamen om en måned og jeg har fået trukket "Når kærlighed bliver til had i fakta eller fiktion". Jeg skal finde en tekst og jeg er helt blank, jeg har ingen idéer om hvilken tekst jeg skal vælge. Jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig? Mange tak på forhånd! Tekster vi har ... -
Tysk eksamen skriftlig...
ForumindlægHejsa alle sammen her inde...!Til dem der ska´ op til tysk skriftlig eksamen... Hvilke emner kommer på banen tror i?Jeg håber da selv at det ik bliver en svær en, og jeg håber slet ikke at de emner vi får i tysk er ligeså dumme, som dem vi fik i dansk....HilsenPuk -
Gode vendinger til eksamen
ForumindlægHej alle sammen...Jeg får normalt 10, nogle gange 11, i fransk. Jeg skal til eksamen på mandag, og jeg regner med at gå efter 13-tallet... Min lærer siger bare, at vi skal kunne nogle geniale og imponerende vendinger og gloser for at få 13...Er der nogle af jer, der har nogle virkelig gode vendin... -
24 Timers eksamen
ForumindlægHej alle på studieportalen. Jeg har idag været oppe og trække emne til en 24 timers fysik eksamen, hvor jeg har været så heldig at trække termisk energi, med stikordende "Effekt, Varmefylde og nyttevirkning. Er der evt. nogen som har været oppe i det før? Eller nogen som gide læse hvad... -
24 timers eksamen om imperialisme.
ForumindlægHej. Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg skal gribe denne eksamen an? Altså har læst alle de kilder jeg har fået udleveret men kan ikk rigtig komme videre, da jeg ikk rigtig føler at jeg ved hvad jeg skal gøre:-( På forhånd mange tak. -
AT-eksamen - Teknologihistorie og Rummet
ForumindlægMit emne er: Rejser (overemne) -> Teknologihistorie (Alle de mange brugbare hverdagsting der kom ud af rumprogrammet som nasa oprettede og endnu kører.) Men HVAD skal jeg dog sige til min eksamen??? Har INGEN idé... Jeg har uploadet min synopsis med denne post, og håber at den kan skabe no... -
Hjælp! Hvordan foregår samfundsfag eksamen?!
ForumindlægHej, jeg er meget desperat og ved ikke hvordan en samfundsfag eksamen foregår? Vi skal aflevere papiret til censor på fredag og har ingen anelse, hvad jeg skal skrive? Jeg kunne godt tænke mig at skrive om kriminalitet og straf, men hvad skal man skrive? Jeg skal så træk et spørgsmål, og har inge... -
HJÆLP til mediefags eksamen - vigtigt
ForumindlægHej allesammen. Skal mediefags eksamen snart. og skal enten op i en kortfilm eller nyhedsnysendelse. Jeg tænkte at jeg ville lave en køreplan for hvad jeg ville kigge på i hver. Altså et papir hvor der står hvad jeg skulle kigge på. Er der nogen som kan hjælpe mig med det, eller nogen som har et ...
