Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19281 til 19300 af 52987
-
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
Hjælp til fordybelsesområdet " Samfund", 9. klasses afgangsprøve 2016
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet " Samfund", og jeg skal til at vælge en tekst. Jeg har virkelig svært ved at finde en tekst, nogle der vil hjælpe? -
Eksamensprojekt
ForumindlægHello! Har brug for hjælp til noget, kan I hjælpe??? Mit overtema i billedkunst eksamensprojekt er Kontrast Vi skal lave en værk, (parafrase, billede, arkitekturmodel) en af dem!!! Kan I hjælpe mig? Er virkelig i tvivl? ;) -
Regne ind i en parantes?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg sidder her i sommer varmen med en opgave som jeg virkelig ikke fatter / husker hvordan man gør Opgaven lyder 23a*(3-7b) Hvordan løser jeg dette? På forhånd MANGE tak!, Magnus Szatkowski -
emneopgave eksponentielle funktioner
Forumindlægjeg skal gøre rede for monotoni forhold og andre ting hvor jeg virkelig har problemer:( er der en som vil hjælpe mig med nogle få opgaver og kigge det jeg har skrevet igennem?. så skriv en besked til mig. tak:) -
Hovedopgave
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp.. :/ Hvordan kan en ejendomsmægler øge sin markedsandel? Og kan der eventuelt bruges nogle modeller til den, evt. BOSTON-modellen eller PLC-kurven ? :S -
Optimerings opgave
ForumindlægHejsa er der en der kan hjælpe med at beregne denne opgave. Har prøvet at regne på den men kan virkelig ikke få den til at give mening. opgave: https://gyazo.com/271f31867f81c280ab59092b57243acc Tak på forhånd -
plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej, Her i juni skal jeg op til dansk mundtlig, og jeg mangler virkelig ideer til mit fordybelsesområde:) Jeg har trukket: "den dansksprogede musikvideo" Håber i kan hjælpe mig:) -
Tysk eksamen
ForumindlægHej jeg her trukket emnet "Grenzen" (grænser) i tysk, og har virkelig brug for hjælp til at komme i gang med et specifikt underemne under det. Så ville lige høre om der var nogle af jer der kunne hjælpe mig??. På forhånd tak!! -
Hjælp til mundtlig historie!!!!
ForumindlægHej alle sammen! Vi er to piger, der har trukket mundtlig historie. Vores emne er "vellykket integration", og vi har virkelig brug for alle ideer, i kan komme med, så hvad tænker i? Tak på forhånd :) -
Fehlings prøve
ForumindlægHej! Har virkelig brug for hjælp! Er der nogle, der ved, hvorfor galaktose kan reducere Fehlings væske, og hvorfor ølurt og bygkerner ikke kan? jeg er helt blank på det spørgsmål :( -
jeg fatter ikke det her...
Forumindlægny opgavesamling3.001, 7.002 Gammel opgavesamling: 5.039 Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe m,ig, fordi jeg er lidt på bunden her... På forhånd tak. -
lærer søges
ForumindlægHej Jeg har virkelig bruge for en lærer der kan hjælpe mig med matematik A, fysikB og engelskeB. derfor søger en privat lærer. vil meget gerne høre, hvis nogen kan hjælpe mig. Mvh -
Regnskabsanalyse af Novo Nordisk..
ForumindlægHejsa alle sammen.. ville høre om der er nogle somhar haft lavet en regnskabsanalyse af Novo Nordisk her inde for det seneste stykke tid de ville dele med mig.. er virklige på røven.. på forhånd tak.. -
Logaritme - ligninger
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har prøvet at løse denne ligning, men kunne ikke, håber i kan hjælpe mig :) Løs denne ligning: lnx + ln(x +2) = 3*ln2 -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare hvad logistisk væskt er? Jeg fik ikke helt fat i hvad det var da min lærer forklarede det i skolen, er på bar bund lige nu. Har virkelig brug for hjælp :( -
Check min færdige tysk oversættelse igennem for fejl?
ForumindlægJeg ville virkelig værdsætte hvis nogen ville checke om jeg har rigtig kongruens, sætningsopbygning osv! Tak på forhånd :) Jeg har vedhæftet et worddokument med den danske tekst, samt min tyske oversættelse! -
Eksamen i DIO, en der kan hjælpe??
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til DIO eksamen, men har ingen idé om hvordan denne eksamen kommer til at foregå. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette vil jeg sætte virkelig stor pris på det. -
TI-89 sælges.. 800kr.
ForumindlægJeg har en TI-89 titanium til salg.. med ledning cd og manual.. den virker fint.. har lige bestået eksamen så skal ikke bruge den mere.. Prisen er 800 kr.. skriv til min mail for billeder og salgsinfo: [email protected]
