Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19281 til 19300 af 42009
-
hjælp til læsebrev
Forumindlæghej jeg har aldrig lavet en læsebrev håber der er nogen der kan hjælpe.. det skal være om livskrampen af torben lange -
novelle
Forumindlæghej jeg skal skrive en novelle barn til voksen Novelle barn til voksen jeg har skrevet lidt , jeg ved ikke om det er en god start , i må gerne hjælpe mig med lave lidt om på den komme med ideer så er i sød taaak lige siden jeg blev 12 år stoppede jeg med at lege med lege-tøj. og der føl... -
Please hjælp; Pythagoras
ForumindlægI trekanten er den længste katete 5m længere end den anden. Hypotenusen er dobbelt så lang som den kortete katete. Hvor lang er den korteste katete ? -
Forskel på poesi og prosa?
ForumindlægJeg har brug for hjælp - mangler et mere konkret svar på, hvad forskellen på poesi og prosa er? Har søgt lidt rundt på nettet, og kan ikke finde 100 % svar. Er selvfølgelig godt klar over at prosa er noveller/eventyr, og at poesi er digte/lyrik og det der. Men mangler en lidt dybere forkl... -
Differentialligninger
ForumindlægHej Jeg søger også hjælp til flg. spørgsmål: 1) redegør for differentialligninger af typen dy/dx = ky (bevis) 2) redegør for differentialligninger af typen dy/dx + ay = b (bevis) Håber nogen kan hjælpe -
NV Eksamen
ForumindlægJeg har hørt at man skal op til eksamen i NV, men jeg ved ikke hvad man skal lave deroppe. Er det ligesom folkeskolens Fysik/Kemi eksamen? Jeg klarede mig meget dårligt til den eksamen. Jeg ved at man skal skrive en Journal til et eller andet forsøg man har lavet (med en gruppe?) men mere ved je... -
Mind-body
ForumindlægHej. er det nogen som ved hvad mind-body er? -
Hjælp samfundsfag eksamen
ForumindlægMit tema som jeg har trukket er: Det senmoderne menneske. Er der nogle der har nogle bud på eventuel fokus når man skal skrive de tre taksonomiske spørgsmål? Ind til videre disse spørgsmål, er bange for de er for brede. Nogle gode råd anyone?? :-) Redegørende 1.Hvordan karakteriseres de... -
være sød at hjælpe
Forumindlæghej. har lige to spørgsmål jeg ikke kan finde ud af? håber i ville hjælpe 1. hvis jeg har et tryk på 1008ml hvordan laver jeg det om til bar? 2. er igang med en rapport som hedder bestemmelse af avogradros tal ved elektrolyse af en na2so4-opløsning. her er spørgsmålet: hvorfor anvendes ... -
vektorer
ForumindlægJeg mangler lige en lille delopgave i en aflevering og jeg kan ikke så det til at gi et tal der ligner noget .. opgaven lyder : beregn størrelsen af den spidsevinkel mellem liniel l og vektor ab.. linien l har forskriften x+2 .. og vektor ab er 3 over -1 -
blokaden af Vestberlin
Forumindlægheeeeeeeyyyy, vi er 2 piger, der skriver en opgave om blokaden af vestberlin (dog ikke selvvalgt). vi har indtil videre skrevet om baggrund, forløbet, luftbroen og afslutningen. vi er nu gået lidt i stå og mangler idéer til flere underemner. nogle idéer???? tak på forhånd :-) -
Forkort brøk
ForumindlægHvordan skal jeg gribe flg. opgave an, hvor brøken skal forkortes? Hvad skal jeg starte med? (t^2 * u * (4t-u)^7) / (t^5 * u * (4t-u)^4) -
Acetylsalicylsyre
ForumindlægSkal besvare hvad grunden er, til at lægemidler, der indeholder acetylsalicylsyre kan have begrænset holdbarhed. Nogen der kan hjælpe mig ? hvilke stoffer kan påvirke stoffet, så det ikke virker mere? -
Lineær sammenhæng
ForumindlægDen rette linies ligning er givet ved y = ax+b Funktionen g(x) = cos(x) sammensættes med funktionen f(x) således f(g(x)) = f(cos(x)) = acos(x)+b Giver det en lineær sammenhæng mellem y og cos(x) ? -
Vestas
ForumindlægVestas 850 kw 52 m Bonus 1000 kw 54 m Neg Micon 1000 kw 60 m Nordex 1000 kw 54 m Hvilken af de ovenstående vindmøller er bedst? Håber at der er nogle der ved det :-) -
Na+ kanalenerne betydning
ForumindlægHey folkens.. J mangler et spørgsmål i min bio aflevering som jeg virkelig har brugt langt tid på.. så ønsker hjælp, hvis i kan give mig det.. "gør rede for Na+ kanalerne betydning for impulsledning i en nervecelle" mit forslag: Før der er en impuls i en nervecelle, kræves først en la... -
gør rede for? og regneforskrift..
ForumindlægHej.. har fået disse tal: gennemsnitshøjde 100 106 112 118 124 129 gennemsnit vægt 15,6 17,4 19,4 21,6 23,9 26,1 fortsættelse for før: 134 139 144 28,6 31,0 33,9 derefter skal jeg: a)Gør rede for, at gennemsnitsvægten som funktion af gennemsnitshø... -
Matematik - Differentialligning - løber
ForumindlægHej har lidt problemer med følgende opgave: http://peecee.dk/?id=42889 Kunne være top $$$, hvis nogen ville give mig et hint eller 2, -
SRP i historie og samfundsfag | Islamisk Stat
ForumindlægHej Har valgt samfundsfag A og historie A til min SRP. Jeg tænker lidt på at skrive om Islamisk Stat, men hvordan kan jeg gøre dette, så jeg inddrager historiefaget? 2) Når man har kildeanalyse i historiefaget, hvor "gammelt" må en kilde være, før det er en historisk kilde. Hvis jeg ... -
Dansk FSA ?
Forumindlæghvordan forgår en Dansk Fsa mundligt ? :P vores lærer kommer ikke med meget info omkring det så jeg tænkte der nok var nogen her inde der vidste noget :)
