Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19301 til 19320 af 36437
  • analyse

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, som har været op Der gider poste deres analyse til en eksamen Hvad skal man starte med, slutte med? Hvis man fx kom op i Odyseens 6 sang?
  • iliaden

    Forumindlæg
    lige i øjebliket læser jeg til old eksamen og er lige i gang med iliaden og ville have forklaret hvad do ut des! princippet er ? er det noget for noget eller hvad mange tak
  • reklameanalyse

    Forumindlæg
    Hvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ?
  • etgensnedarvning

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg er ved at læse til bio eksamen og kan ikke rigtig huske hvad etgensnedarvning er? Nogen som kunne hjælpe :) ? /Hilo
  • plast

    Forumindlæg
    hej er der nogle kan hjælpe mig jeg skal til fysik eksam på mandag, men jeg end ikke i skide om fysik er der nogle gide fortæler mig lidt om plast som affal
  • dante og vergil

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i old og har lidt svært ved at perspektivere vergils æneiden med dantes "den guddommelige komedie"?
  • Intra- og intermolekylære bindinger

    Forumindlæg
    Hey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw
  • et rimedigt eller et prosadigt?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksammen imorgen (9klasse). Problemet er virkelig dum på digte. Så her kommer det: Hvordan ser man forskel på rimedigt og et rimedigt eller et prosadigt? Tak på forhånd.
  • Gode engelske vendinger

    Forumindlæg
    Er der nogen har nogen gode engelske vendinger som kan bruges til eksamen? Hvordan siger man: "Jeg har trukket et uddrag af..." på engelsk?
  • Transport af fedt i blodet?

    Forumindlæg
    Vi skal kunne til eksamen: Transport af fedt (polære/upolære molekyler) i blodet. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette spørgsmål skal besvares?
  • mitose/meiose

    Forumindlæg
    Jeg har vist lidt en fornemmelse for hvad det går ud på, sådan i helt store træk.. Men til eksamen; hvordan skal man så beskrive forløbet? Er der nogle der, kortfattet, kan give et bud?
  • Indekstal

    Forumindlæg
    Hi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges?
  • Fysik-noter

    Forumindlæg
    Er der nogen der har fysik-noter til fysik på C niveau? Jeg skal op til 24-timers eksamen på mandag, nogen der ved hvordan det foregår?
  • Potensvækst

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig eksamen snart og et af mine spørgsmål lyder: "Gør rede for Potensvækst" Hvad menes der med det?
  • Ifigenia

    Forumindlæg
    Hej Står og skal til eksamen i morgen, men har overhovedet ingen noter til Ifigenia i Aulis. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med noget? Bare en smule:)
  • Vektorprodukt

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har lavet rapport over skalarproduktet? Jeg skal op til eksamen om nogle dage, og jeg kan simpelthen ikke finde min rapport!
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i fransk og bogen L'etranger af Camus er blandt andet opgivet. Er der nogle, der har nogle guldkorn til denne? Helst på dansk.
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle guldkorn til eksamen i samfundsfag A niveau,i følgende emner? -kriminalitet -international politik - politik og EU - Økonomi! På forhånd tak
  • SE HER!

    Forumindlæg
    Hvorfor i alverden kan jeg ikke capy paste dette? https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o611.pdf Jeg skal bruge det til mine noter inden jeg skal til eksamen......
  • Betalingsbalancen? Haster!

    Forumindlæg
    Hej. jeg læser om politik og økonomi til eksamen i øjeblikket, og vil høre om nogen kan forklare mig hvad betalingsbalancen er? på forhånd mange tak. Mvh, Louise