Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 34519
-
opgave fra eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man skal gribe opgave 12a i følgende eksamenssæt an: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl2.pdf ?? Tak for hjælpen !! -
Optimering
ForumindlægHej venner Skal til eksamen imorgen, sidder fast ved det næstsidste spørgsmål, håber på en stærk hjælpende hånd. Hvordan ville I besvare delspørgsmålet "Du skal endvidere forklare, hvordan differentialregning bruges i optimering" . -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak -
Dannelse af lyd og lys?
ForumindlægHej Vi skal til eksamen snart og er bl.a. blevet stilt følgende spørgsmål: Hvordan dannes lyd og lys, og hvordan udregnes hastigheden af lys- og lydbølger? :-) Vi håber, I kan hjælpe -
Innovation, nogen der måske kann hjælpe mig:)
ForumindlægHej alle jer skønherlige mennesker:) Har brug for lidt hjælp!! Er i gang med et innovations eksamens pprojket og jeg er kørt helt fast Hvad skal man have med og hvad er vigtigst... Håber der er nogen derude der vil hjælpe:) God sommer Line:) -
matematik ny ordning?
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og nye ordning med hensyn til mat eksamen? skal man kunne det samme? Synes umidelbart at opgaverne fra den gamle og nye ser lidt anderledes ud i forhold til hinanden. -
Medieteori - problemformulering?
ForumindlægHej, jeg skal i forbindelse med AT-eksamen have smækket en problemformulering sammen.. -Emnet er: Medieteorier -Fagene er: Samfundsfag (A) & Mediefag (C) Er der nogen der kan hjælpe her? :-) På Forhånd Tak -
isolering, er d korrekt??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf er svaret ik til opgave 3: logbs/loga=n??? håber d rigtigt Tak -
Hints til en opgave
ForumindlægHej, Kunne jeg få nogle hints til opgave d i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_UD.pdf På forhånd mange tak, Liv1988 -
Ny forskning
ForumindlægEr der nogen den har hørt om noget ny forskning inden for børnefedme? skal til eksamen fredag og skulle helst finde noget helt nyt de ikke har hørt om før ;) Har kigget på Pubmed, men synes ikke lige der var noget.. -
Ihh hjælp nødvendigt
ForumindlægSkal til eksamen i morgen emne: "fedme blandt børn og unge"... Har ledt efter ny viden/forskning, men kan ikke finde noget der er banebrydende nok, Nogen forslag??? -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
DIALOGEN
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kunne snakke om i dialogen inde til eksamen.? Altså man kan jo selv komme med forslag men jeg er lidt på bar bund. Mit emne er klimaændringer. -
Gennemsnit
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, hvor man kan regne sit rigtige snit ud efter den nye karakterskala.. eller bare har styr hvordan man regner den ud.. alt det med hvor meget et fag vægter, eksamerne osv ,, -
Standselængde
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 5B i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf Malfoy -
Samfundsfag A
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
metodeanvendelse
Forumindlæghey.. Er der nogle begavede relgionsfanatikere der kender til metoder i faget religion? og hvis ja, så må I gerne fyre nogle af. Skal snart til AT-eksamen og kunne godt bruge nogle metoder eller hjælp til metodeanvendelse i religion:) på forhånd tak:)!!!! -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg skal snart op til 1.års tværfarlig eksamen og har brug for jeres råd ang perpektivering. Jeg har et emne som er "singlekultur"... Vil faktisk ikke hvordan jeg skal perspektivere opgaven. på forhånd, tak
